Installazione di software per AMD Radeon HD 6570

Ogni dispositiu per u travagliu ghjustu è efficace hè necessariu per piglià u conducente. Per alcuni utenti, pudete sembra un travagliu difficili, ma ùn hè micca solu. Oghje spieghjarà cumu si trova i driver per a scheda grafica AMD Radeon HD 6570.

Scaricate i driver per AMD Radeon HD 6570

Per truvà è installà un software per l'AMD Radeon HD 6570, pudete aduprà unu di i quattru metodi chì dispunibanu, ognunu chì vedemu in dettu. Quale à usà hè di voi.

Metudu 1: Ricercate a risorsa ufficiale

U modu più faciule è più efficace per trovà i driver hè di scaricà li da a risorsa di u fabbricante. In questo modu, pudete truvà u software necessariu senza riservà u vostru computer. Dai un ochju à l'istruzzioni dimarchie nantu à cumu trova un software in questo casu.

  1. Prima di tuttu, visitate u situ di u produttore: AMD nant'à u ligame fornitu.
  2. Allora truvate u pulsante "Driver è Supportu" in cima di u schermu. Cliccate nantu à sta.

  3. Aghjunghjite à a pagina di download di software. Scorri un pocu e truvà dui blocchi: "A rilevazione automatica è l'installazione di i driver" è "Selezzione di cuntrollu manuale". Se ùn sì micca sicuru chì mudellu a vostra scheda di video o a versione di u vostru sistema operativu hè, allora pudete aduprà l'utile per rilevà automaticamente l'hardware è ricercà un software. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Download" a parte manca è dopu cliccate nantu à u installatore scaricatu. Se vulete scaricà è installa i piloti stessi, allora in u blocu dirittu avete bisognu di furnisce tutte e informazioni nantu à u vostru dispositivo. Fate attenzione à ogni passu:
    • Articulu 1: Prima, specificu u tippu di dispositivu - Grafica desktop;
    • Punto 2: Allora a serie - Radeon hd series;
    • Punto 3: Indizemu u mudellu - Radeon HD 6xxx Series PCIe;
    • Punto 4A stu puntu specificate u vostru sistema operativo;
    • Punto 5: Ultimu passu - cliccate nantu à u pulsante "Mostra i risultati" per fà vede i risultati.

  4. Allora vedite un elencu di software pussibile per sta adattatore video. Sarà presentatu cù una scelta di dui prugrammi: AMD Catalyst Control Center o AMD Radeon Software Crimson. Chì hè a differenza? U fattu hè chì, in 2015, AMD hà pigliatu di dirà addiu di u centru Catalyst è liberatu un novu - Crimson, in chì si riparanu tutti l'errori è pruvatu à aumentà di efficienza è riduce u consumu di energia. Ma ci hè un "BUT": micca cun tutte e cartoline di video publicate prima di l'annu specificatu, Crimson pò travaglià correttamente. Cum'è AMD Radeon HD 6570 hè statu introduttu in u 2011, pò esse ancu interessante scaricà u Catalyst Center. Quandu sceglite quale software scaricate, cliccate nantu à u bottinu. Scaricate in a linea richiesta.

Quandu u schedariu di installazione hè scaricatu, fate dopu cliccate nantu à u sustegnu per avè l'installazione è seguite semplicemente l'istruzzioni. Per sapè più infurmazione nantu à u modu di installazione di u lugiziale scaricatu è cumu si lavora cun ellu, puderete leghje in l'articuli publicati di prima in u situ:

Ulteriori dettagli:
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD
Installà i driver in AMD Radeon Software Crimson

Metudu 2: Software di ricerca globale di software

Parechji utenti preferenu aduprà prugrammi chì si specializavanu in a ricerca di driver per vari dispositivi. Questu metudu hè utile per quiddi chì ùn sanu micca certu ciò chì equipagamentu hè cunnessu à u computer o a versione di u sistema operativu installatu. Questu hè una opzione universale cù chì u software pò esse sceltu micca solu per l'AMD Radeon HD 6570, ma dinò per ogni altru dispositivo. Se ùn avete ancora decisa quale di i numerosi prugrammi da scegliere - pudete leggere a rivista di i prudutti più popolari di stu tipu, chì avemu presentatu pocu nanzu:

Leggi più: Selezzione di software per l'installazione di i driver

Avemu da furtuna à cunnosce fendu l'attellu di ricerca di driver più popularu è praticu - DriverPack Solution. Hà una funzionalità comoda è abbastanza larga, più tuttu - hè in u duminiu pubblicu. Inoltre, se ùn vulete micca scaricà software addiziunale in u vostru computer, pudete vene à a versione in linea di DriverPack. In u primu situ, in u nostru situ, avemu publicatu istruzzioni dettagliate in quantu à travaglià cù u pruduttu. Puderete cunnosce cun u liggiu qui sotto:

Lezione: Cumu installà i driver in a soluzione DriverPack

Metudu 3: Ricercà i driver da u coddu ID

U metudu chì seguitu, chì cunsiderà, vi permetterà di sceglie u software necessariu per l'adattatore video. A so essenza sta in a ricerca di piloti per un còdice d'identificazione unicu, chì hà ogni componente di u sistema. Pudete imparà in "Manager di dispositivi": truvà a scheda video in a lista è vede lu "Pruprietà". Per a vostra convenienza, cunnosce i valori necessarii per anticipu è pudete aduprà unu d'iddi:

PCI VEN_1002 & DEV_6759
PCI VEN_1002 & DEV_6837 & SUBSYS_30001787
PCI VEN_1002 & DEV_6843 & SUBSYS_65701787
PCI VEN_1002 & DEV_6843 & SUBSYS_6570148C

Ora scrivite puru l'ID truvatu nantu à una risorsa speciale chì hè focalizata nantu à a ricerca di software per hardware per identificatore. Avete solu scaricà a versione per u vostru sistema operativo è installà i driver scaricati. Pure nantu à u nostru situ tru una lezione chì questu metudu hè descrittu in più dettu. Basta seguitu u ligame sottu:

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 4: Utilizendu l'utili di sistema standard

È l'ultimu modu in cui ci vederemu hè a ricerca di software chì utilizza strumenti di Windows standard. Questu ùn hè micca u megliu, perchè in questo modu ùn pudete micca installà un software chì u pruduttu offre cù i piloti (in questu u casu, u centru di cuntrollu di video), ma hà ancu u locu per esse. In stu casu, vi aiuterà "Manager di dispositivi": Truvà un dispositivo chì ùn hè micca ricunnisciutu da u sistema è selezziunà "Aggiorna i Driver" in u menu di rmb. Una lezzione più dettagliata nantu à questu tema pò esse trovu à u ligame qui seguitu:

Lezione: Installazione di i driver in u Strumentu standard di Windows

Cusì, cunsideratu 4 modi per aiutà a configurà l'adattatore video AMD Radeon HD 6570 per travaglià efficaci. Speremu chì noi pudemu aiutà a capisce stu prublema. In casu qualcosa chì ùn ci hè micca chiaru, dighjà nantu à u vostru prublema in i commenti è vi truvaremu cuntenti.