Risoluzione di i problemi da USB dopu installazione di Windows 7


U desktop di un urdinatore hè un locu induve e scelte rapide di i prugrammi necessarii sò salvati, vari file è cartelle da esse cunsultati appena possibile. Solu nantu à u desktop, pudete ancu tene "ricordi", note breve è altre informazioni necessarie per u travagliu. Questu articulu hè dedicatu à cume creà tali elementi nantu à u desktop.

Crea un notebook in u vostru desktop

Per uttene l'elementi di u desktop per conservà informazioni impurtanti, pudete aduprà à tempu i prugrammi di terze parti è l'utili di Windows. In u primu casu, avemu un software chì hà molte funzioni in u so arsenale, in u secondu casu - strumenti simuli chì permettenu di principià di travaglià subitu, senza ricercà e selezziunu u prugramma pertinente.

Metudu 1: Software di terza parte

Sti prugrammi includenu analoghi di u notebook di sistema "nativu". Per esempiu, Notepad ++, AkelPad è altri. Tutti sò posti cum'è editor di testu è anu funzioni differenti. Certi anu aduprati per prugrammatori, altri per i disegnatori, altri per a trasmissione è l'archivu di testu simplici. U significatu di stu metudu hè chì, dopu a stallazione, tutti i prugrammi ponu a so scorciatura in u desktop, cù u quali l'editore hè lanciatu.

Vede dinò: I migliori analoghi di u editor di testu Notepad ++

Pè per apertura di tutti i file di testu in u prugramma selezionatu, hè necessariu pè duie manipule. Considerà u prucessu in l'esempiu di u Notepad ++. Per piacè avete a nota chì avete bisognu di fà tali azzioni solu cù i lima di formattazione. .txt. Altrimenti, i prublemi si presentanu cun u lance di alcuni prugrammi, scritti, ecc.

  1. Cliccate à diretta nantu à u file è andate à l'elemento "Aprite cù"è dopu premenu "Selezzi un prugramma".

  2. Selezziunu u nostru software da a lista, selezziunate a casella di controllo, cum'è in a screenshot, è cliccate Ok.

  3. Se u Notepad ++ hè assente, allora andate à "Esploratore"premendu u pulsante "Revisione".

  4. Cercavanu u lugchju eseguibile di u prugramma nantu à u discu è cliccate "Apertu". Poi, tuttu u scenario sopra.

Ora tutte e voci di testu si apriranu in un editore pratico.

Metudu 2 Strumenti di sistema

L'uttrenu di sistema di Windows adatti per i nostri scopi sò presentati in dui versioni: standard Notepad è "Note". U primu hè un editor editore di testu, è u secondu hè un analogu digitale di adesivi adesivi.

Notepad

Notepad hè un micu prugramma chì vene aghjuntatu cù Windows è hè pensatu per edità di testu. Crea un archiu in u desktop Notepad in dui modi.

  • Aprite u menu "Start" è in u campu di ricerca scrivemu Notepad.

    Run u prugramma, scrive u testu, allora preme a combinazione di tasti CTRL + S (Salvà). Come un locu per salvà, selezziunate u desktop è dà u nome di u schedariu.

    Fatto, u documentu richiestu hè apparutu nant'à u desktop.

  • Cliccate nantu à ogni locu nantu à u desktop, cù u dirittu di u mouse, aprite u sottomenu "Crea" è selezziunate l'elemento "Documentu Text".

    Daccià u nome à u novu file, dopu chì pudete aprite, scrive u testu è salvu u modu abituale. A situazione in stu casu ùn hè più necessaria.

Note

Questu hè un'altra funzione pratica di Windows. Permette di creà piccule note nant'à u desktop, assai simule à adesivi appiccicci attaccati à un monitor o altra superficie, chì sò, comunque. Per cumincià à travaglià cù "Notes" bisogna cercà in a barra di menù "Start" scrivete a parola adatta.

Per piacè avà a notà chì in Windows 10 avete bisognu di entrà "Note appiccicose".

I adesivi in ​​u "top ten" hanno una differenza - l'abilità di cambià u culore di u fogliu, ciò chì è molto pratico.

Se truvate scumesse per accede à u menù ogni volta "Start", allora pudete creà una utility di draghjula à destra nantu à u vostru desktop per accede rapidamente.

  1. Dopu avè inseritu u nome in a ricerca, cliccate RMB nantu à u prugramma truvatu, aprite u menu "Mandà" è selezziunate l'elemento "Sul desktop".

  2. Fatto, draghjula creata.

In Windows 10, pudete mette solu un link à l'applicazione nantu à a barra di task o a schermata di avvio di menu. "Start".

Conclusione

Comu pudete vede, a creazione di file cù appunti è memo nantu à u desktop ùn hè micca difficiule. U sistema operativu ci da u setu minimu di strumentu necessariu, è s'ellu ci vole un editor più funzionale, allora a rete avè una grande quantità di software pertinente.