4 modi per fà a deframmentazione di u discu in Windows 8

A defragmentazione di volta in volta hè necessaria per u discu per mantenere u livellu di prestazione di l'azionamentu stessu di u sistema in generale. Sta prucunzione porta tutti i cluster appartenenti à u listessu schedariu. È cusì tutte e informazioni nantu à u discu duru saranu conservate in modu ordinatu è strutturatu. Parechji utenti defragmentanu cun speranza chì a qualità di l'urdinatore ne migliorarà. È sì, aiuta veramente.

A procedura per a deframmentazione in Windows 8

I sviluppatori di sistema anu furnitu un software speciale chì pudete aduprà per l'ottimizazione. Automaticamente, l'utei chjamate questu software una volta à settimana, perciò ùn si faci da spessu à preoccupà per u prublemu. Ma se avete ancora dicitu di deframmentazione manualmente, allora considerate parechje maniere di fà u.

Metudu 1: Auslogics Disk Defrag

Un di i migliori programmi per a deframmentazione di u discu hè Auslogics Disk Defrag. Questu software face a prucedura d'ottimizazione assai più veloce è megliu cà l'utenti di Windows. U sfruttamentu di Auslodzhik Disk Defrag vi aiuterà micca solu à ottimisce a situazione di l'infurmazioni in i clusters, ma impedisce ancu a frammentazione di file in futuro. Questu software aghjusta una particolare attenzione à i schedari di sistema - durante a deframmentazione, a so posizione hè ottimizzata è trasferita à una parte più veloce di u discu.

Run u prugramma è vedite una lista di dischi dispunibuli da ottimizazione. Fate un clic nantu à l'unità necessaria è cumincià a deframmentazione cliccendu nantu à u bottinu pertinente.

Interessante
Prima di l'ottimizazione di u discu, hè ancu consigliatu di analizzarli. Per fà quessa, in u menu di menu à manghjà, selezziunate l'elemento pertinente.

Metudu 2: Wise Disk Cleaner

Wise Disk Cleaner hè un altru prugramma libaru à parechje popule chì vi permette di truvà rapidamente e sguassà i file inutilizzati è di migliorà a situazione di u sistema, oltre à a deframmentazione di u cuntenutu di u disk. Prima di iniziare, una copia di backup di tutti i schedari sarà creata in modo chì in casu di cancellazione di dati impurtanti puderete rimborsà.

Per uttenziunate, selezziunate l'elemento corrispondente in u pannellu sopra. Puderete vede i drive chì ponu esse ottimizzati. Spuntate i caselli necessarii è cliccate nantu à u pulsante. "Defragmentazione".

Metru 3: Piriform Defraggler

U software libero Piriform Defraggler hè un pruduttu di a stessa impresa chì hà sviluppatu u cunnisciutu CCleaner. Defragler hà parechji vantaghji nantu à l'utilità standard di deframmentazione di Windows. Prima, tuttu u prucedimentu hè assai più veloce è megliu. E dopu, pudete ottimizà micca solu partizioni di u discu dur, ma ancu certi file individuali.

U prugramma hè assai fàciule à aduprà: selezziunate u discu chì vulete ottimise cù un clicse di mouse è cliccate nantu à u bottinu "Defragmentazione" in fondo à a finestra.

Metudu 4: Mediu regule di u sistema

  1. Aprite una finestra "Questu computer" è cliccate à dirizziu cliccate nantu à u discu per chì vulete deframmentà. In u menù contestuale, selezziunu "Pruprietà".

  2. Ora andate in tab "Servizio" è premete u pulsante "Optimize".

  3. In a finestra chì si apre, pudete truvà u grado attuale di frammentazione cù u pulsante "Analizza", è ancu per forzà una deframmentazione, cliccendu nantu à u pulsante "Optimize".

Cusì, tutti i metudi di sopra si puderanu aiutà à aumentà a velocità di u sistema, cum'è a velocità di lettura è di scrittura di u discu dur. Speremu chì questa infurmazione sia stata utile per voi, è ùn avete nisunu prublemi cù a deframmentazione.