Avemu scrittu dighjà assai nant'à e capacità di l'editor di testu avanzatu MS Word, ma hè solu impossibile listà tutti. U prugramma, chì hè primariamente focuatu nantu à u travagliu cù u testu, ùn hè micca limitatu à stu.
Lezione: Cumu fà un diagramma in a Parola
A volte travaglià cù documenti significa significatu micca solu testu, ma dinò cuntenutu numericu. Oltre à i grafici (grafici) è e tabelle, in Word, pudete aghjunghje più e formule matematiche. A causa di sta caratteristica di u prugramma, hè pussibule di fà i calculi necessarii abbastanza rapidamente, in una forma pratica è visuale. Ghjè nantu à cume si scrive una formula in Word 2007 - 2016 è sarà discusse in seguitu.
Lezione: Cumu fà una tavula in Word
Perchè avemu indicatu a versione di u prugramma da u 2007 è micca da u 2003? U fattu hè chì l'utili integrati per u travagliu cù e formule in Word apparse in a versione di u 2007, prima chì u prugramma utilizassi add-ins speciali, chì ancu ùn eranu micca integrati in u pruduttu. Tuttavia, in Microsoft Word 2003, pudete ancu creà formule è lavorà cun elli. Parleremu cumu di fà quì in a seconda parte di st'articulu.
A creazione di formule
Per entrà una formula in Word, pudete aduprà simbuli Unicode, elementi matematichi di u scambiu autumaticu, rimpiazzendu u testu cù simbuli. A formula abituva inserita in u prugramma pò esse automaticamente cunvertita in una formula formattata in modu professionali.
1. Per aghjunghje una formula à un documentu di Word, andate in tab "Inserisci" è ampliate u menu di u bottinu "Equazioni" (In versioni 2007 - 2010, questu articulu hè chjamatu "Formula") situatu in un gruppu "Simboli".
2. Sceglite l'elemento "Inserisci una nova equazione".
3. Inserite i parametri è i valori richiesti manualmente o selezziunate simbuli è strutture nantu à u pannellu di cuntrollu (scheda) "Costruttore").
4. Oltre à l'introduzione manuale di e formule, pudete ancu trà apprufittu di quelli cuntenuti in l'arsenali di u prugramma.
5. Inoltre, una grande selezione di equazioni è formule da u situ di Microsoft Office hè dispunibile in l'elemento menu "Equazione" - "Equazioni Ulteriori da Office.com".
Aghjunghjendu formule usate spessu o quelli chì eranu preformattati
Se in u travagliu cù i documenti voi spessu riferisce à formule specifiche, sarà utile per aghjunle a lista di quelli più usati.
1. Sceglite a formula chì volete aghjunghje à a lista.
2. Fate un clic nantu à u pulsante "Equazione" (“Formule”) situatu in un gruppu "Serviziu" (tab "Costruttore") è in u menu chì si vene, selezziunu "Salvà a selezzione à a raccolta di equazioni (formule)".
3. In a finestra di dialogo chì si vene, inserite un nome per a formula chì volete aghjunghje à a lista.
4. In paragrafo "Raccolta" selezziunate "Equazioni" (“Formule”).
5. Sì necessariu, setate altri parametri è cliccate "OK".
6. A formula chì avete salvatu apparirà in a lista di accessu rapidu Word, chì si apre subitu dopu premendu u pulsante "Equazione" ("Formula") in un gruppu "Serviziu".
Addizione di formule matematiche è strutture pubbliche
Per aghjunghje una formula matematica o una struttura à Word, seguitu sti passi:
1. Cliccate nantu à u bottinu. "Equazione" ("Formula"), chì si trova in tab "Inserisci" (gruppo "Simboli") e selezziunate "Inserite una nova equazione (formula)".
2. In a tabulazione apparutu "Costruttore" in un gruppu "Strutture" selezziunate u tipu di struttura (integrale, radicale, etc.) chì avete bisognu à aghjunghje, è cliccate nantu à u simbulu di a struttura.
3. Sì a vostra struttura scelta seleziona un marcatore, cliccate nantu à elli è inserite i numeri necessarii (caratteri).
Tip: Per cambià a formula aghjunta o una struttura in Word, cliccate nantu à u righju cù u mouse è inserite i valori numerici o simbuli impiegati.
Aghjunghjendu una formula à una cella di tavulu
A volte si fate necessariu di aghjunghje una formula direttamente à una cella di tavulu. Questu hè fattu in u listessu modu cum'è un altru locu in u documentu (descrittu sopra). Tuttavia, in certi casi, hè necessariu chì a cellula formula non mostra a formula stessa, ma u so risultatu. Cumu fà sta - leggere quì sottu.
1. Sceglite una cella di a tavola vuota in cui vulete piazzamentu u risultatu di a formula.
2. In a sezione chì si vede "U travagliu cù e tabelle" aprite a tab "Layout" è premete u pulsante "Formula"situatu in un gruppu "Dati".
3. Inserite i dati richiesti in a finestra di dialogo chì si vene.
Nota: Se hè necessariu, pudete sceglie un formatu numericu, inserisci una funzione o un segnalibru.
4. Fate clic "OK".
Fate una formula à Word 2003
Cum'è hè stata dichjarata in a prima metà di l'articolo, a versione 2003 di l'editor di testu da Microsoft ùn hà strumenti integrati per a creazione di formule è di travaglià cun elli. Per questi scopi, u prugramma utilizza add-ons speciali - Equazione di Microsoft è Tipu di Matimatica. Allora, per aghjunghje una formula à Word 2003, fate u seguitu:
1. Aprite a tabulazione "Inserisci" è selezziunate l'elemento "Object".
2. In a finestra di dialogu chì si presenta davanti à voi, selezziunate Microsoft Equation 3.0 è cliccate "OK".
3. Vedite un picculu finestra "Formula" da chì pudete selezziunate i simboli è aduprà quelli per creà formule di ogni complessità.
4. Per uscire da a modalità formula, cliccate solu nantu à u bottinu sinu di u mouse in un spaziu vacante nantu à u fogliu.
Ci hè tuttu, perchè avà sapete cum'è scritte e formule in Word 2003, 2007, 2010-2016, sapete cum'è cambià è li integri. Vi dumandemu solu un risultatu positiu in u travagliu è a furmazione.