Modi insoliti per aduprà u vostru telefonu Android è tablet

A maiò parte di i prupietarii di dispositivi Android li utilizanu cum'è standard: per chjamate è messaggi, ancu in messageri, cum'è fotocamera, per visualizà siti web è video, è cume un appendice in i reti sociali. Tuttavia, questu ùn hè micca tuttu ciò chì u vostru smartphone o tavoletta hè capace.

In sta revisione - qualchi scenarii anu fatti (almenu per utilizatori novizzi) per l'usu di un dispositivu Android. Forse à mezu à elli saranu ciò chì sarà utile per voi.

Cosa pò l'arte di Android da ciò chì ùn avete micca induvutu

Iniziò cù i più sempli è menu "secretu" (cunnisciutu da parechji, ma micca tutti) è continuu cù applicazioni più specifiche di telefoni è tablet.

Eccu un elencu di ciò chì pudete fà cù u vostru Android, ma probabilmente ùn avete micca:

  1. A guardà a TV nantu à Android hè qualcosa chì molte persone aduprà, è, à u tempu, parechji ùn si ne conta micca sta possibilità. È pò esse assai pratice.
  2. Per trasmette una immagine da Android à una TV via a Wi-Fi pò pò praticà. A maiò parte di i telefoni intelligenti è quasi tutti i TV moderni cun Wi-Fi supportanu a trasmissione senza filu.
  3. Tracciatale di a situazione di u zitellu cù u funzioni di cuntrollu di i genitori hè, pensu io, sta possibilità hè ancu cunnisciuta da parechji, ma vale a pena ricordà.
  4. Aduprate u telefunu cum'è telecomandata per TV - pochi persone avianu già sapè. E una tale opportunità per a maggior parte di i TV moderni cun Wi-Fi è altri modi per cunnesse à a rete esiste. Ùn serve micca un riceveur IR: scaricate l'applicazione di telecomandu, cunnessu, cuminciate a utilizà senza cerca u telecomandu originale.
  5. Fà una fotocamera IP Android da Android - ci hè un telefunu inutile chì hà dighjà lungu a raccolta di polvere in un cassettiu di u scrivanu? Usate lu cum'è una camera di sorveglianza, hè abbastanza sèmplice da configurà è funziona correttamente.
  6. Aduprà Android cum'è un gamepad, un mouse o una tastiera per un computer - per esempiu, per ghjochi o per cuntrullà e presentazioni in PowerPoint.
  7. Per fà una tavoletta nantu à Android un secondu monitor per un computer - anu quessa ùn hè quissa nantu à a trasmissione di l'immagine da u schermu, cioè, aduprà cum'è un secondu monitor, chì hè visibile in Windows, Mac OS o Linux cù tutti i parametri (per esempiu, per visualizzare contenuti diversi per dui monitor).
  8. Cuntrullà Android da un computer è viceversa - cuntrolla un computer da Android. Ci sò parechji strumenti per stu scopu, cù diverse possibilità: da un semplice trasferimentu di file à l'invio di SMS è di comunicà in messageri immediati via telefono da un computer. Ci sò parechje opzioni per sti ligami.
  9. Distribuite a internet Wi-Fi da u vostru telefonu à urdinatori, tablet è altri dispositivi.
  10. Crea una unità flash USB di avviatura per u vostru urdinatore direttamente nantu à u telefonu.
  11. Alcuni mudelli di smartphones ponu esse usati cum'è un computer da cunnessione à un monitor. Per esempiu, hè quellu chì guarda nantu à u Samsung Dex.

Sembra chì questu sia tuttu riguardu à ciò chì aghju scrittu nantu à u situ è ​​ciò chì eru capace di ricordà. Pudete suggerisce altri usi interessanti? Sò cuntentu di leghje nantu à i so commenti.