Cumu cunnessu a TV à u computer via Wi-Fi

Nanzu, aghju scrittu dighjà nantu à cume si cunnesse una TV à un computer in vari modi, ma e istruzioni ùn sò micca riguardanu a Wi-Fi senza fili, ma per l'internu di HDMI, VGA è altri tipi di cunnessione cablata à l'uscimentu di una scheda video, è dinò per configurà DLNA è in st'articulu).

Sta volta descrivi in ​​dettaglio i vari modi per cunnessu una TV à un computer è u laptop via Wi-Fi, è parechje applicazioni di cunnessione senza filu di u TV saranu cunsiderate - per uttene da monitoru o per ghjucà film, musica è altru cuntenutu da u discu rigalu di un computer. Vede ancu: Cumu trasferisce una immagine da un telefonu Android o da un tablet à un TV via Wi-Fi.

Quasi tutti i metudi descritti, à eccezione di quest'ultimu, necessitanu u supportu di una cunnessione Wi-Fi da a TV stessa (vale à dire, deve esse dotata di un adattatore Wi-Fi). Tuttavia, a maiò parte di a TV intelligenti moderni pò fà quellu. L'istruzione hè scritta in relazione à Windows 7, 8.1 è Windows 10.

Riproduzione di filme da un computer in TV via Wi-Fi (DLNA)

Per questo, u modu più cumunale di cunnessione wireless di un TV, oltre à avè un modulu Wi-Fi, hè dinò richiestu chì u televisore sia cundutu à u dirottu (cioè, in a stessa rete) cum'è u computer o u laptop chì conserva i video è altri materiali (per TV chì supportanu Wi-Fi Direct, pudete fà senza un router, basta cunnesse à a rete creata da u TV). Speru chì questu sia già u casu, ma ùn ci hè bisognu di istruzioni separati - a cunnessione hè fatta da u menu corrispondente di u vostru televisore cum'è a cunnessione à a rete Wi-Fi di ogni altru dispositivo. Vede e istruzioni separate: Cumu configurà DLNA in Windows 10.

U elementu successivu hè di configurà un servitore DLNA in u vostru computer o, più chjaramente, di furnisce l'accessu condivisatu à e cartelle. Di solitu, hè abbastanza per chì questu sia impostatu à "Casa" (Privatu) in a configurazione di rete attuale. Per difettu, i cartulari "Video", "Music", "Images" è "Documents" sò publicu (pudete spartà una cartella specifica, cliccanu annantu à ella cù u bottinu direttu, selezziunendu "Proprietà" è la scheda "Access".

Un di i modi più veloci per accende una condivisione hè di aprire l'Esploratore di Windows, selezziunà "Rete" è, se vedi u missaghju "Scoperta di reta è cumunamentu di file disattivatu", cliccate nantu à ellu è seguite l'instruzioni.

Sì un simu messaghju ùn seguita, ma in u modu di i computer in rete è servitori di media seranu visualizzati, allora più probabilmente sì già impiantatu (questu hè prubabile). Se ùn ci hè micca fattu, eccu un tutorial dettagliatu nantu à cume cunfigurà un servitore DLNA in Windows 7 è 8.

Quandu DLNA hè attivatu, aprite l'elemento menu di u vostru TV per visualizà u cuntenutu di i dispositivi cunnessi. In Sony Bravia, pudete andà à u pulsante Home, e selezziunate a sezione - Filmi, Musica o Immagini è guardà u cuntenutu cumportatu da u computer (ancu Sony hà u prugramma Homestream, chì simplifica u serviziu). Nant'à i TV LG, SmartShare hè un puntu; ci vò ancu bisognu à vede u cuntenutu di e cartelle pubbliche, ancu sì ùn avete micca installatu SmartShare nantu à u vostru computer. Per e televesioni di altre marche, azzioni quasi simuli sò necessarie (è ci sò ancu prugrammi).

Inoltre, cun una cunnessione DLNA attiva, cliccendu cù u drentu dirittu nantu à u schedariu video in l'esploratore (questu hè fattu nant'à u computer), pudete selezzià u "Play to" TV_name"Se si seleziona questu articulu, a trasmissione senza filu di u flussu video da un computer in TV hà inizio.

Nota: ancu se u TV supporta MKV filmati, sti schedari ùn funzionanu micca per Play on in Windows 7 è 8, è ùn sò micca visualizzati in u menù TV. A soluzione chì funziula in a maiò parte di i casi hè solu di rinominà questi file in AVI in u computer.

TV cum'è un monitor wireless (Miracast, WiDi)

Se a sezione precedente era nantu à cume si riproduce qualsiasi file da un computer in un TV è abbia accesso à elli, allora ora sarà nantu à cume diffusione di qualsiasi immagine da un computer o un monitor portatili à un TV via Wi-Fi, cioè hè cum'è un monitor wireless. Separaticamente nantu à stu argomenti Windows 10 - Cumu abilità Miracast in Windows 10 per trasmissione senza filu in u TV.

E duie tecnulughe principali per questo - Miracast è Intel WiDi, questu questu, questu ultimu, saranu in piena compatibili cù u primu. Mi annunziai chì una cunnessione sì ùn impone micca un router, postu chì hè installatu direttamente (cù a tecnologia Wi-Fi Direct).

  • Se avete un laptop o un PC cù un processore Intel da a terza generazione, un adattatore wireless Intel è un chip graficu integratu Intel HD Graphics integratu, allora deve supportà Intel WiDi in Windows 7 è Windows 8.1. Potete dà bisognu d'installà u Display Intel Wireless da u situ ufficiale //www.intel.com/p/ru_RU/support/highlights/wireless/wireless-display
  • Se u vostru computer o laptop hè preinstallatu cù Windows 8.1 è dotatu di un adattatore Wi-Fi, allora avè da supportà Miracast. Se avete installatu Windows 8.1 da sole, pudete o micca supportà. Per e versioni precedenti di u sistema operativo hè micca supportu.

È, infine, richiede u supportu di sta tecnulugia è da a TV. Fà recentemente, era exigitu à cumprà l'adattatore Miracast, ma ora più mudelli di TV anu supportatu Miracast o riceve durante u prucedimentu di l'aggiornu di u firmware.

A cunnessione stessa vene quì:

  1. A TV hà da suppurtà l'assistenza per a cunnessione Miracast o WiDi in l'impostazioni (hè di solitu attivata per difettu, qualchì volta ùn ci hè nisuna impostazione, in stu casu, u modulu Wi-Fi hè attivatu). Nant'à i TV Samsung, a funzione si chjama "Schermu Mirror" è situata in a configurazione di a rete.
  2. Per WiDi, lancia u prugramma Intel Wireless Display è trova u monitor wireless. Quandu sò cunnessi, un codice di sicurezza pò esse dumandatu, chì sarà visualizatu nantu à u TV.
  3. Per aduprà Miracast, aprite u pannellu Charms (a destra in Windows 8.1), selezziunate "Devices", allora selezziunu "Projector" (Trasferisci in schermata). Cliccate nantu à l'elemento "Add a wireless display" (se l'elemento ùn hè micca visualizatu, Miracast ùn hè micca supportatu da u computer. Un aggiornamentu di i driver di l'adattatore Wi-Fi pò aiutà.). Capite di più nantu à u situ di Microsoft: //windows.microsoft.com/ru-ru/windows-8/project-wireless-screen-miracast

Mi annunziau chì in WiDi ùn aghju micca pussutu cunnessu a mo TV da un laptop chì suppurtà precisamente a tecnologia. Ùn ci sò micca problemi cun Miracast.

Cunnessu cun Wi-Fi un TV abituale senza un adattatore wireless

Sì ùn avete micca una Smart TV, ma un TV abituale, ma dotatu di una entrata HDMI, allora pudete cunnesse senza fili à u computer. L'unicu dettagliu hè chì avete bisognu di un apparecchju addizionale per stu scopu.

Si pò:

  • Google Chromecast //www.google.com/chrome/devices/chromecast/, per permesso di trasmette facilmente i cuntenuti da i vostri dispositivi à u vostru TV.
  • Qualsiasi PC Mini Android (simile à un dispositivo di memoria flash USB chì si pò cunnessi à a porta HDMI di u TV è chì permette di travaglià in un sistema à pienu di Android in TV).
  • Prestu (presumibilmente, à l'iniziu di u 2015) - Intel Compute Stick - un mini-computer cù Windows, connessu à a porta HDMI.

Aghju dettu di e scelte più interessanti à a mo opinione (chì, ancu, rendenu u vostru televisore ancu più intelligente di quantu di i TV TV intelligenti producenu). Ci hè ancu altri: per esempiu, alcuni TV supporta a cunnessione di un adattatore Wi-Fi à una porta USB, è ci sò ancu cunsumole Miracast separati.

Ùn ùn diceraghju micca più in particulare cumu di travaglià cù ognuna di sti dispositivi in ​​st'articulu, ma se aghju qualchì domanda, rispunderaghju in i commenti.