Accedi à Instagram cù u vostru contu di Facebook

Instagram hè à pruprietà di Facebook, ùn hè micca sorprendente chì sti reti sociali sò strettamente cunnessi. Dunque, per a registrazione è a successiva autorizazione in u primu u cuntrastu da a seconda pò esse abbastanza adupratu. Questu, prima di tuttu, elimina a necessità di creà è di memorizà un novu login è una password, chì per parechji utilizatori hè un vantaghju indiscutibile.

Vede ancu: Cumu registra e loga in Instagram

Cumu s'ellu si registra cù Instagram, e poi accede in u vostru contu, avemu dittatu, direttamente in stu articulu discurreremu l'usu per stu profilu di u scopu in Facebook.

Vede ancu: Cumu registra e accede à Facebook

Instagram Accessu à Facebook

Comu sapete, Instagram hè un serviziu inter-piattaforma. Ciò significa chì pudete accede à tutte e funzioni di sta rete sociale in qualunque navigatore di u vostru PC (indifferentemente da u sistema installatu), o in una applicazione mobile (Android è iOS). A maiò parte di l'utente preferisce a seconda opzione, diremu nantu à ognuna di elli.

Opzione 1: Applicazione Mobile

Comu avemu dighjà dichjaratu sopra, Instagram hè dispunibule per u so dispositivi mobili chì funzionanu cù i dui sistemi operativi più preziosi - iOS è Android. Accedi à u vostru contu cù u vostru contu nantu à Facebook hè effettuatu secondu à l'algiu algoritmu:

Nota: Sottu hè a procedura di autorizzazione per l'esempiu di l'iPhone, ma nantu à i telefoni intelligenti è i tablet da u campu oppositu - Android - tuttu hè fattu u listessu modu.

  1. Per fà ciò, avete bisognu di gestisce l'applicazione Instagram. A parte inferiore di a finestra fa clic nantu à u pulsante. "Cunnessu cù Facebook".
  2. A schermata cumincerà à carregà a pagina induve avete bisognu à inserisce l'indirizzu email (numero di mobile) è a password da u vostru contu di Facebook.
  3. Specifichi i dati curretti è aspettendu u scaricamentu, videte u vostru profilo.

Opzione 2: Computer

A l'infurmazione, Instagram hè dispunibile non solu cum'è una versione web (situ web ufficiali), ma dinò cum'è un'applicazione. Hè vera, solu i utilizatori di Windows 10, in cui esiste un Store, ponu installà quellu secondu.

Versione web
Pudete aduprà qualunque browser per accede à u situ di Instagram via u vostru contu di Facebook. In generale, a prucedura sembra così:

  1. Andate à a homepage Instagram in stu link. In u pannellu di dirittu, cliccate nantu à u pulsante. "Cunnessu cù Facebook".
  2. A schermata carregarà u blocu di autorizazione, in cui devi specificà l'indirizzu di e-mail (telefono cellulare) è password da u vostru contu di Facebook.
  3. Una volta cunnessu, u vostru profilo Instagram apparirà nantu à u schermu.

App ufficiale
In u maghju assortimentu di prugrammi è ghjochi presentati in Microsoft Store (Windows 10) ci hè ancu un clientela di rete sociale Instagram di a paga, chì hè adatta bè à l'usu cuncepitu in un PC. A cunnizzione à traversu Facebook in stu casu sarà fatta per analogia cù i passi sopra ripresentati.

Vede ancu: Cumu installà u Store in Windows 10

  1. Per a prima volta chì esegue l'applicazione dopu a stallazione, cliccate nantu à u ligame à tempu pussibile "Log in"chì hè marcatu nantu à l'immagine sottu.
  2. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Cunnessu cù Facebook".
  3. Inserite u vostru login (indirizzu e-mail o numeru di telefonu) è u vostru password di account Facebook in i campi previsti per questu,

    è poi cliccate nantu à u pulsante "Login".
  4. A versione mobile di u social network sarà scaricata in u navigatore web integratu in l'applicazione. Aghjunghje a login à u vostru contu cliccando "OK" in una finestra popup.
  5. Dopu un brevi download, vi truverete nantu à a pagina principale di Instagram per PC, chì in pratica ùn sfruttate micca da l'applicazione.

Conclusione

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici per accede à Instagram via Facebook. È pò esse fattu sia nantu à un smartphone o un tablet cun Android è iOS, è nantu à un computer chì esegue Windows 10 è e so versioni precedenti (eppuru, in questu ultimu casu, hè limitatu à solu u situ). Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.