Cumu seguitu u parcellu in a Posta russa

In cunnessione cù a sparizione frequente di parcelle è di l'agitazioni di i mittenti, Russian Post parechji anni fà introduceu a funzione di seguitu u muvimentu di e lettere, di pacchette è di pacchi. Vi diremu cumu aduprà.

Rintraccia è spedizioni internaziunali di Russian Post

Dunque, per scopre à quale stadiu di a spedizione hè u pacchiu, avete bisognu di sapè a so identificazione postale, o in termini simplici - u so numero di traccia. Hè precisamente quì chì ci vole à esse inseritu nant'à u situ di u Post di Russia in a sezione adatta, ma per tuttu in ordine.

Cumu trovi u numeru di a traccia

Se a pacchetta hè stata mandata da voi, pudete vede u numeru d'identificazione di a parcella nant'à u risicu immediatamente sottu à a parola "Ricevuta". Per e spedizioni domestiche, u numaru di a pista hè quattordici cifre, per spedizioni internaziunali, duie lettere chì dite u tippu di spedizioni (per esempiu, EE hè una pacchetta registrata mandata da EMS), nove numeri è dui lettere per u paese di destinazione (per esempio, CN - Cina, RU - Russia, etc.). Se sì u destinatariu di u pacchiu, pudete scopre u so numeru da e-mail (in casu d'ordine da una cumpagnia online).

Cumu seguitu u parcellu

Dopu avete amparatu l'identificatore postale di u vostru spedizioni, avete bisognu di andà à u situ di u Posta Rusa e inserisci in u campu "Pista. Dopu à quessa, a schermata cummunisce informazioni dettagliate nantu à u muvimentu di u pacchettu.

In cunservazione trà e spedizioni internaziunali, cù l'aiutu di u situ ufficiale di u Postuliziu Russu, pudete seguità i pacchi chì anu solu un numeru di 13 cifre (4 lettere è 9 cifre).

Queste case in linia cum'è AliExpress, cooperanu attivamente cù u Post di Russia è sò dunque i so pacchetti dispunganu parechje funzioni distintive. In particulare, u nùmeru di a traccia di tali beni hà a forma seguente: "ZA000000000HK" è "ZA000000000LV". Inoltre, hè pussibule di tracciare u pacchettu non solamente cù u serviziu russo Postu, ma ancu nantu à u situ AliExpress, in furmatu di informazioni più dettagliate. Questu hè l'unica manera di sapè tutti i particolari di u spedizione.

Vede ancu:
I prugrammi è i metudii per seguità l'ordine in AliExpress
Ricunnendemu u numeru di tracce di spedizioni nantu à AliExpress

Ci hè un serviziu addizionale da AliExpress chì ti permette di seguità un pacchettu internaziunale in più fasi, cum'è a so spedizioni da un magazzinu a un postale in Hong Kong (HK) o Lettonia (LV).

Andà à u serviziu Cainiao

Un altru tippu particulare di posta sò i pacchetti di a negozio in linea Joom, chì, per e so caratteristiche, chì cunducanu à un risparmiu massimu à a consegna, avè u tippu di numeru di pista: "ZJ000000000HK". In listessu tempu, u seguimentu di sti beni, indipendente da u paese di u mittente, hè assai limitatu è permette di scopre solu unu di i trè status:

  • U pacchetto speditu;
  • A merce hè arrivata à l'imprese posta;
  • U pacchettu hè statu ricevutu per indirizzu.

Hè da ricurdà chì ogni stadiu di a spedizione è, in particulare, u passu di parceli internaziunali cù MMPO è AOPP piglia u tempu. I ritardi pò esse dovuti à a carica insufficiente di u veìculu nantu à chì i pacchi sò esportati (micca solu i vostri, ma assai altri inviati à u stissu paese). Speremu chì questa istruzione sia stata utile per voi.