BlueStacks è un emulatore di sistema operativo Android basatu in macchina virtuale. Per l'utente, tuttu u prucessu di stallazione hè adatta massimu, ma certi passi sò sempre postu clarificazioni.
Installate BlueStacks in PC
Per esse capace di eseguire ghjochi è applicazioni pensate per Android in u vostru computer, avete bisognu d'installà un emulatore. Simulazione di u travagliu di un smartphone cù un sistema operativo installatu, permette à gli utenti di stallà i so messaggeri istantanei preferiti, adattati à i dispositivi mobili di u social network cum'è Instagram è, naturalmente, i ghjochi. Inizialmente, BluStaks era cunsideratu cum'è un emulatore di bona piena di Android, ma hè statu furmatu daveru cum'è una applicazione di divertimentu-ghjocu, cuntinuendu a sviluppà in questa direzzione. In listessu tempu, u prucessu di stallazione hè diventatu ancu più faciule chè prima.
Passu 1: Verificate i requisiti di u sistema
Prima di installà u prugramma, assicuratevi di verificà i so requisiti di sistema: hè pussibule chì si rallenti nantu à u vostru PC scadente o laptop, è nant'à tuttu u mancu ùn aghju micca correttamente. Ci vole à avvisà chì, cù u liberamentu di una versione più recente di Blustax, i requisiti pò cambià, è di solitu alzati, cume e nuove tecnulughe è u mutore richiedenu sempre di più risorse.
Leggi più: Requisiti di sistema per l'installazione di BlueStacks
Passu 2: Scaricate è Installazione
Dopu à s'assicurà chì l'emulatore sia adatta à configurà u vostru PC, procedi à a parte principale di u compitu.
Scaricate BlueStacks da u situ ufficiale
- Cliccate nantu à u ligame sopra è cliccate nantu à u pulsante di download.
- Sarete rediretti à una nova pagina induve avete bisognu di cliccà torna. "Download". U schedariu pesa un pocu più di 400 MB, cusì inizia u scaricu durante una cunnessione Internet stabile.
- Run u file scaricatu è aspettate chì i schedari temporanei sò spacchjati.
- Utilizemu a quarta versione, in u futuru serà diversu, ma u principiu di stallazione sarà conservatu. Se vulete inizià subitu, cliccate "Installazione avà".
- Utenti cù duie partizioni in u discu vi avianu a primu cliccate "Cambia u percorso d'installazione", cum'è per difettu, u prugramma sceglie u parcorsu C: ProgrammaDatamegliu sceglite, per esempiu D: BlueStacks.
- U cambiu hè fattu cliccendu nantu à a parola "Cartella" è travaglià cun Windows Explorer. Dopu à quessa, pressu "Installazione avà".
- Attendu chì l'installazione riesce.
- À a fine di l'emulatore sarà subitu subitu. Se ùn hè micca necessaria, deseleziona l'elemento corrispondente è cliccate "Complete".
- Più probabilmente, si decide di aprire immediatamente BlueStacks. A prima volta avete a aspettà 2-3 minuti finu chì a configurazione iniziale di u mutore di visualizazione si faci.
Passu 3: Configurazione di BlueStacks
Subitu dopu à avè lanciatu BluStaks, vi sarà dumandatu di configurà lu cunnendendu u vostru contu di Google à questu. In più, si consiglia di adeguà e prestazioni di l'emulatore à e capacità di u vostru PC. Più nantu à questu hè scrittu in u nostru altru articulu.
Per di più: Configure BlueStacks correttamente
Ora sapete cume installà BlueStacks. Comu pudete vede, questu hè una pratica molto simile chì ùn vole micca tantu tempu.