Cumu aduprà u prugramma HDDScan

U funziunamentu di a tecnulugia di l'infurmazione hè u prucessu di dati presenti in forma digitale. U statu di i media assicura a salute generale di un urdinatore, di un laptop o di un altru dispositivo. S'ellu ci hè prublemi cù u trasportatore, u travagliu di u restu di l'attrezzione perde u so significatu.

Azzioni cun dati impurtanti, a creazione di prughjetti, à a condotta di calcoli è altre opere impieganu a garanzia di integrità di l'infurmazioni, di cuntrollu constante di u statu di i media. Per u monitoru è a diagnostica, parechji prugrammi sò aduprati per determinà u statu è u bilanciu di a risorsa. Considerà ciò chì u prugramma HDDScan hè per, cume si usa, è ciò chì e so capacità sò.

U cuntenutu

  • Chì tippu di prugramma è ciò chì hè necessariu
  • Scaricate è Run
  • Cumu aduprà u prugramma HDDScan
    • Video relativi

Chì tippu di prugramma è ciò chì hè necessariu

HDDScan hè una utilità per testà i supporti di memoria (HDD, RAID, Flash). U prugramma hè prughjettu per diagnosticà dispositivi di conservazione per a presenza di blocchi BAD, vede l'attributi S.M.A.R.T di u drive, cambia impostazioni spiciali (gestione di l'alimentazione, start / stop di u mandrinu, regolà a manera acustica).

A versione portatile (cioè, chì ùn necessite di stallazione) hè distribuita gratuitamente in Rete, ma u software hè meglio scaricatu da a risorsa ufficiale: //hddscan.com/ ... U prugramma hè leggiu è piglia solu 3,6 MB di spaziu.

Sustinutu da i sistemi operativi Windows da XP à più tardi.

U gruppu principale di dispositivi assistiti sò i disci dure cù interfacce:

  • IDE;
  • ATA / SATA;
  • FireWire o IEEE1394;
  • SCSI;
  • USB (per travagli ci sò alcune limitazioni).

L'interfaccia in stu casu hè un modu per cunnessu un discu rigiu à a scheda madre. U travagliu cù dispositivi USB hè ancu effettuatu, ma cù alcune limitazioni di a funzionalità. Per e manette flash è solu pussibule à fà travagliu testu. Inoltre, i testi sò l'unicu tippu di esaminazione di RAID-arrays cun interfacce ATA / SATA / SCSI. In fattu, u prugramma HDDScan pò travaglià cù qualunque dispositivi amovibili cunnessi à u computer, s'ellu hà u so salvamentu di dati. L'applicazione hà un set completo di funzioni è permette di ottene u risultatu di massima qualità. Hè necessariu tene in considerazione chì e attività di l'utilità HDDScan ùn includenu micca u prucedimentu di riparazione è recuperu, hè prughjettu solu per diagnostics, analisi è identificazione di e prublemi problematiche di un discu dur.

Caratteristiche di u prugramma:

  • informazioni dettagliate nantu à u discu;
  • test di superfici cù tecniche diverse;
  • vedi attributi S.M.A.R.T. (mezu di autodiagnostica di u dispositiu, determinazione di a vita residua è a condizione generale);
  • adattà o cambia i parametri di AAM (rumorosità) o valori APM è PM (gestione avanzata di l'alimentu);
  • visualizzà indicatori di temperatura di i dischi rigidi in a barra di task per abilità u monitoru continuu.

Pudete truvà e istruzzioni per aduprà u prugramma CCleaner utile:

Scaricate è Run

  1. Scaricate u schedariu HDDScan.exe è dopu cliccate nantu à u
  2. Cliccate nantu à "I Aghju", allora a finestra principale si apre.

Quandu ripartitu quasi apri immediatamente a finestra principale di u prugramma. Tuttu u prucessu consiste in determinà i dispositivi cù cui l'utilità duverà travaglià; perciò, si cunsulta chì u prugramma ùn deve micca esse installatu, funziendosi nantu à u principiu di a versione portu di molte applicazioni. Sta pruprietà allarga i funzionalità di u prugramma, da permettendu à l'utente di eseguà un prugrammu nantu à qualsiasi dispositivi o da un mezu amovibile senza diritti di amministratore.

Cumu aduprà u prugramma HDDScan

A finestra principale di utilità sembra sèmplice è concisa - in a parte superiore ci hè un campu cù u nome di u mezu di archiviazione.

Hà una freccia, quandu hè cliccatu, si presenta una lista in cascata di tutti i vettori cunnessi à a scheda madre.

Da a lista, pudete selezziunà i supporti chì volete testà.

Di seguito sò i 3 pulsanti per chjamà funzioni di basa:

  • S.M.A.R.T. Informazioni Generali di Salute. Cliccando nantu à stu bottinu, si vede una finestra di autodiagnostica, in cui tutti i parametri di u discu duru o altri media sò visualizati;
  • TESTS Read and Wright Tests. A cumincià a procedura per testà a superficie di u discu duru. Ci sò 4 modi di prova dispunibili, Verify, Read, Butterfly, Erase. Pruducenu diversi tippi di verifiche - da verificà a velocità di lettura à l'identificazione di i settori difettosi. A scelta di una o un'altra opzione causerà una finestra di dialogo è inizià u prucessu di testu;
  • TOOLS Information and Features. Chjamà cuntrollu o assignà a funzione desiderata. 5 attrezzi sò dispunibuli, ID DRIVE (dati d'identificazione nantu à u discu servendu), CARATTERISTICHE (funzioni, ATA o finestra di controllo SCSI si apre), SMART TESTS (l'abilità di selezziunà una di e trè opzioni di test), TEMP MON (mostra di a temperatura attuale di u media), COMMAND linea di cumunicazione per l'applicazione).

In a parte inferiore di a finestra principale, i dettagli di u trasportatore studiatu sò listati, i so parametri è u nomu. E dopu hè u pulsatore di l'Utilizzatore di l'Utilizzo - a finestra di l'infurmazione nantu à u passu di a prova attuale.

  1. Hè necessariu iniziate a prova studendu u rapportu S.M.A.R.T.

    S'ellu ci hè una marcata verde accantu à l'attributu, allora ùn ci sò micca deviazioni in u travagliu

    Tutte e posti chì travaglia normalmente è chì ùn causanu micca i prublemi sò marcate cù un indicatore di u verde. I malfunzionamenti oi difetti minori possibili sò marcati cù un triangulu giallu cù un signu esclamativo. Problemi serii sò marcati in rossu.

  2. Andà à a selezzione di test.

    Sceglite unu di i tipi di prova.

    U testu hè un prucessu longu chì richiede un certu tempu. In teoricu, hè pussibule à fà parechji testu simultaneamente, ma in pratica ne hè micca raccomandata. U prugramma ùn dà micca un risultu stabile è di alta qualità in tali condizioni, dunque, se avete bisognu di fà parechji tipi di testi, hè megliu à passà un pocu tempu è a svolta a parte. Eu seguite e opzioni:

    • Verificate. Si verifica a velocità di lectura netta di l'infurmazioni, senza trasmissione di dati attraverso l'interfaccia;
    • Leghje. Verificà a velocità di lettura cù trasferimentu di dati attraverso l'interfaccia;
    • Farfalla. Verificà a velocità di lettura cù a trasmissione in l'interfaccia, eseguita in una sequenza specifica: u primu blocu, l'ultimu, u secondu, u penultimu, u terzu ... e sì;
    • Cancellare. Un blocu d'infurmazioni di test particulare hè scrittu in discu. Verificate a qualità di a registrazione, a lettura, determinata da a velocità di u prucessu di dati. L'informazione nantu à sta sezione di u discu perde.

Quandu sceglite un tipu di prova, apparisce una finestra in cui:

  • u numeru di u primu sectoru da verificà;
  • u numeru di blocchi da testà;
  • a dimensione di un blocu (u numeru di settori di LBA cuntene in un blocu).

    Specifichi e opzioni di scansione di u discu

Quandu premi u bottinu "Destra", u testu hè aghjuntu à a coda di attività. Una linia cù l'infurmazioni in corsu nantu à a passazione di u testu vene in a finestra di u Gestore di e attività. Un unicu clic hè ch'ellu esprime un menu in cui pudete avè informazioni nantu à i dettagli di u prucessu, mettere in pausa, fermà o cancellà completamente a missione. Dopu cliccendu nantu à a linea fà cumparisce una finestra cù l'infurmazioni dettagliate di u test in temps reale cù una mostra visuale di u prucessu. A finestra hà trè opzioni per a visualizazione, in forma di un grafico, di una mappa o di un blocu di dati numerichi. Una tale abbondanza di opzioni ti permette di scovà l'infurmazioni più dettagliate è user-friendly di u prucessu.

Quandu vi hè pressu u bottinu TOOLS, u menu di l'utile diventa disponibile. Pudete truvà informazioni nantu à i parametri fisici o logichi di u discu, per i quali avete bisognu cliccà nantu à u ID DRIVE.

I risultati di i testi di i media sò messu in una tavula cumuna.

A sezione CARATTERISTICA permette di cambià certi parametri di i media (eccettu i dispositivi USB).

In sta sezione, pudete cambià l'impostazioni per tutti i media fora da u USB.

Appasanu opportunità:

  • riduce u livellu di rumu (funzione AAM, micca dispunibile in tutti i tipi di dischi);
  • regolate i modi di rotazione di fusu, fornendu risparmi di energia è di risorse. Averisce a velocità di rotazione, finu à un puntu fermu quandu inattivu (funzione ARM);
  • attivà u fermu timer spindle (funzione PM). U fuso si fermerà automaticamente dopu à un tempu specificatu, se u discu ùn hè micca in passu in preda;
  • l'abilità di avvialà subitu u mandraro à l'infurmazione di u prugrammu eseguibile.

Per i dischi cun l'interfaccia SCSI / SAS / FC, ci hè una opzione per visualizzare difetti di logica o difetti fisici rilevati, è ancu avviare è fermà u mandrinu.

Operazioni SMART TESTS sò dispunibule in 3 opzioni:

  • curtu Pò dighjà 1-2 minuti, a superficie di u discu hè verificatu è un test di rapidu di i settori di prublemi hè effettuatu;
  • prorogatu. Durata - circa 2 ore. I nodi di media sò inspettati, i verifiche di a superficie sò eseguiti;
  • trasportu (trasportu). Duranu qualchi minuti, hà svoltu un esaminamentu di l'eletturie elettrica di l'unità è a rilevazione di e prublemi problematiche.

U test di discu pò durà finu à 2 ore

A funzione TEMP MON permette di determinà u gradu di riscaldamentu di u discu à l'ora attuale.

U prugramma hè praticabile media di uscita di uscita

Una caratteristica assai utile, cum'è un surriscaldamentu di u suppurtore indica una riduzione di a risorsa di e parti in movimentu è a necessità di rimpiazzà u discu per evità a perdita di informazioni preziosi.

HDDScan ha a capacità di creà una linea di cume è dopu salvarla in un file * .cmd o * .bat.

U prugramma riconfigura i parametri di i media

U significatu di sta azione hè chì u lussu di un tale file inicieghja l'iniziu di u prugramma in background e a reconfigurazione di i parametri di operazione di u discu. Ùn hè micca bisognu di entrà i parametri necessarii manualmente, ciò chì permette di risparmià u tempu è permette di definisce a modalità necessaria di l'operazione di media senza errori.

A trasmissione di un veru cumpletu nantu à tutti l'utenti ùn hè micca u compitu di l'utente. Di solitu, certi parametri o funzioni di u discu sò cunsiderati chì sò dubbiosi o chì necessitanu un monitoru constante. L'indicatori più impurtanti pò esse considerati un raporsu di diagnosi generale, chì dà informazioni dettagliate nantu à l'esistenza è a dimensione di i settori prublemi, è cuntrolli di prova chì dimostranu u statu di a superficie durante u funziunamentu di u dispositiu.

Video relativi

U prugramma HDDScan hè un assistente senza complicazioni è di fiducia in questu impurtante questu, una applicazione gratuita è di alta qualità. L'abilità di monitorà u statutu di i dischi rigidi o di altri media attaccati à a scheda madre di un computer, garantisce a sicurezza di l'infurmazioni è cambia u discu à l'ora chì ci sò segni periculosi. Perdita di i risultati di parechji anni di travagliu, prughjetti attuali o ghjustu schedari chì sò di grande valore per l'usu hè inaccettabile.

Leghete ancu e istruzioni per aduprà u prugramma R.Saver:

L'ispezioni periodichi aiutanu à fà cresce a vita di servizio di u discu, ottimizà u modu di u funziunamentu, risparmi energia è a vita di i dispositivi. Nessuna azzione speciale da l'utente hè richiesta, hè basta per inizià u prucessu di verifica è fà u travagliu normale, tutte l'azzioni saranu fatti automaticamente, è u rapportu di verifica pò esse stampatu o salvatu cù un file di testo.