Fighjate a storia di i siti visitati in u navigatore Microsoft Edge

Hamachi - software particulare chì vi permette di custruisce a vostra propria rete sicura via Internet. Parechji gamelli scaricanu u prugramma per ghjucà Minecraft, Counter Strike, etc. Malgradu a simplicità di l'impostazioni, à volte l'applicazione hà u prublema di cunnessione à l'adattatore di rete, chì hè rapidamente corregitu, ma richiede qualchì azione da l'utente. Considerà cumu si faci.

Perchè nasce u prublema di cunnessione à un adattatore di rete

Ora andemu in l'impostazioni di a rete è fà qualchì aggiustamenti à elli. Verificate se u prublema persiste, sì, allora aghjurnate Hamachi à l'ultima versione.

Impostazioni di cunnessione di rete in u computer

1. Andà à "Pannello di cuntrollu" - "Rete è Internet" - "Rete è Spartitu".

2. In a parte sinistra di a finestra, selezziunu da a lista "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".

3. Fate clic nantu à la scheda "Avanzate" è muvivite "Opzioni avanzate".

Sì ùn avete micca una tabulazione "Avanzate"vai in "Sort" - "Vista" è cliccate nantu à "Barra di menu".

4. Sò interessati "Adattatori è allacciamenti". In cima di a finestra, vedemu un elencu di e cunnessioni di rete, tràvanu Hamachi. Spiteci u culmu di a lista in su per e frecce speciali è cliccate "OK".

5. Ripartite u prugramma.

Di norma, in stu stadiu per a maggior parte di l'utente, u prublema scomoda. In u casu contrariu, andate à u metodo successivu.

Aggiornu questu

1. In Hamachi furnisce aggiornamenti in modalità automatica. Spissu i prublemi di cunnessione si prisentanu da l'impostazioni errate in sta parte di u prugramma. Per risolve, truvemu in a finestra principale una scheda "Sistema" - "Parametri".

2. In a finestra chì si apre, in a so parte di sinistra, andate ancu à "Opzioni" - "Impostazioni avanzate".

3. E dopu in "Impostazioni di base".

4. Qui ci vole à mettere un ticchjolu davanti à "Aggiornamenti automatici". Rinvià u computer. Assicuratevi chì l'Internet hè cunnessu è chì funziona. Una volta lanciatu, Hamachi deve determinà a dispunibilità di l'aggiornamenti è installarli.

5. Sì una marca di spunta hè presente, è a nova versione ùn hè micca scaricata, andate in la tabulazione in a finestra principale "Aiutu" - "Verifica di l'aggiornamentu". Se l'aghjurnamenti sò dispunibili, aghjuntu manualmente.

Se questu ùn hà micca aiutatu, allora, prubabilmente, u prublema hè in u prugramma stessa. In questo casu, hà bisognu di sguassà è scaricà l'ultima versione da u situ ufficiale.

6. Per piacè, fate attenzione à a cancellazione standard da a "Pannello di cuntrollu" ùn basta micca. Una tale disinstallazione lascia in furmatu i vari "coddi" chì ponu in interferenza cù l'installazione è l'usu di a Hamachi appena installata. Hè necessariu aduprà software di terze parti, per a rimozione cumpleta di prugrammi, per esempio Revo Uninstaller.

7. Aprite u selezziunate u nostru prugramma, allora cliccate "Elimina".

8. Prima, l'iniziu di stallazione standard di disinstallazione hà inizio, dopu chì u prugramma offre à scansione per i file rimanenti in u sistema. L'utente hà bisogno di sceglie una modalità, in questu casu hè "Moderate"è cliccate Scansione

Dopu à questu, Hamachi sarà sparitu completamente da u computer. Ora pudete installà a versione attuale.

Spessu, dopu l'azzioni fatti, a cunnessione hè fatta senza prublemi, è ùn digià più moltu l'utente. Sì «e cose sò sempre lì», pudete scrive una lettera à u serviziu di supportu o reinstallà u sistema operativu.