I prugrammi Autorun permettenu applicazioni chì sò configurate per fà cume u principiu di u sistema operativu, senza aspettà chì l'utente ne attivi manualmente. Questu hè una caratteristica assai utile chì vi permette di risparmià u tempu di attivazione di e applicazioni chì l'utente necessita ogni volta chì u sistema hè principiatu. Ma, in listessu tempu, spessu i prucessi chì l'utente ne hà bisognu ùn sò micca sempre impegnati in autolad. Dunque, caricate inutilmente u sistema, rallentendu u computer. Amparemu cumu per visualizà u listinu di autostart in Windows 7 in diversi modi.
Vede ancu: Cumu disattivà i prugrammi di autorunimentu in Windows 7
Apertu u listinu di partenza
Pudete vede u listinu di autorunutazione cun risorse interne di u sistema o usando l'applicazioni di terze parti.
Metudu 1: CCleaner
Quasi tutte le applicazioni moderne per ottimizzà e prestazioni di u computer supportanu manipulazioni di autorun list. Una tali utilità hè u prugramma CCleaner.
- Run CCleaner. In u menu di sinistra di l'applicazione, cliccate nantu à a didicazione "Servizio".
- In a sezione chì si apre "Servizio" move in tab "Startup".
- A finestra s'hè aperta in a tabulazione "Windows"In u quale serà una lista di prugrammi installati in u vostru computer. Per quelle applicazioni nantu à chì nomi in a colonna "Enabled" merita u valore "Sì"a funzione autostart hè attivata. Elementi chì anu valore è un'espressione "No", ùn sò micca incluse in u numeru di prugrammi in carica automatica.
Metudu 2: Autoruns
Ci hè dinò un Autoruns di utilità à fine restrittiva, chì hè specializata in u travagliu cù autoloading vari elementi in u sistema. Vedemu cumu guardà a lista di avvicinamentu in essa.
- Fighjate l'utilità Autoruns. Esplora un sistema di scansione per a presenza d'elementi di avvicinamentu. Dopu a scansione hè finita, per visualizzare a lista di applicazioni chì si carganu automaticamente quandu u sistema operativu si principia, vai à la tabulazione "Logon".
- Questa tabella contiene i prugrammi aghjuntu à l'autolad. Comu pudete vede, sò divisi in parechje gruppi, dipende da dove esiste a missione di autorunazione: in e sezioni di registru di sistema o in e cartelle di avvale particulare nantu à u discu dur. In questa finestra, pudete vede ancu l'indirizzu di a posizione di e applicazioni stesse, chì sò lanciate automaticamente.
Metudu 3: Fighjate una finestra
Ora turnemu à i modi per visualizà a lista di autolads cù l'aiutu di strumenti di sistema integrati. Prima di tuttu, questu pò esse fattu specificendu un certu cumandamentu in a finestra Run.
- Chiama a finestra Runapplicendu una cumbinazione Win + R. Inserite u comando chì seguita in u campu:
msconfig
Cliccate "OK".
- A finestra chì porta u nome hè lanciata. "Configurazione di u sistema". Move a tabulazione "Startup".
- Questa tabulazione furnisce una lista di elementi di avvicinamentu. Per quelli prugrammi chì i nomi sò verificati à l'oppostu, a funzione di autostart hè attivata.
Metudu 4: Pannello di cuntrollu
In più, a finestra di configurazione di u sistema, è di qui a tabulazione "Startup"esse accessibili da u pannellu di cuntrollu.
- Cliccate u pulsante "Start" in u angulu inferiore sinistra di u schermu. In u menu di avvicinanza, cliccate nantu à a didicazione "Pannello di cuntrollu".
- A finestra di u Pannello di cuntrollu si sposta in a sezione "Sistema è Sicurezza".
- In a prossima finestra, cliccate nantu à u nome di a categoria. "Amministrazione".
- Una finestra si apre cù un elencu di strumenti. Cliccate nantu à u nome "Configurazione di u sistema".
- A finestra di configurazione di u sistema hè lanciata, in cui, cum'è a metà precedente, avete da andà à a tab "Startup". Dopu à ciò, pudete vede a lista d'elementi di avvicinamentu Windows 7.
Metudu 5: determinà a posizione di e cartelle cù i carichi automatici
Avveremu quì esattamente induve l'autoload hè registratu in u sistema operativu di Windows 7. I collegamenti chì contenenu un link à a situazione di i prugrammi nantu à u discu duru sò in una cartella specifica. Hè l'aggiunzione di tale accurttu à esse cun un ligame chì ti permette di scaricà u prugramma automaticamente quandu u OS s'impegna. Sapemu chì cum'è entrà in questa cartula.
- Cliccate u pulsante "Start" In u menù, selezziunu l'elementu più bassu - "Tutti i prugrammi".
- In lista di i prugrammi, cliccate nantu à u cartulare "Startup".
- Una lista di prugrammi chì sò stati aghjunti à i cartulari di avvicinamentu si apre. U fattu hè chì ci ponu parchì diverse cartulari in un computer: per ogni account d'utenti separatamente è una directory comune per tutti l'utenti di u sistema. In u menù "Start" i collegamenti da a cartella pubblica è da u cartulare attuale di u profilu sò cumpressi in una lista.
- Per aprite u directory di avvicinamentu per u vostru contu, cliccate nantu à u nome "Startup" è in u menù contestuale selezziunu "Apertu" o "Esploratore".
- Hè lanciatu u cartulare in cui sò state etichette cù i ligami per e applicazioni specifiche. Queste applicazioni sò automaticamente scaricate solu sì sì entratu in u sistema sottu à u cuntinu currente. Se entrate un altru prufessu di Windows, i prugrammi specificati ùn inizieranu micca automaticamente. U mudellu di l 'indirizzu per questu cartulare hè così:
C: Utenti UserProfile AppData Roaming Microsoft Windows Menu Iniziu Programmi Startup
Naturalmente, invece di u valore "Profilu di l'utente" bisognu à inserisce un nome d'uie specificu in u sistema.
- Se vulete andà à u cartulare per tutti i profili, cliccate nantu à u nomu "Startup" in u menu di listinu di prugrammi "Start" cliccà à diretta. In u menù contestuale, smetti a selezzione in a posizione "Aprite per tutti i menù" o "Esploratore à u totale per tutti i menù".
- Questu aprirà u cartulare induve e scelte rapide si trovanu cun links à i prugrammi destinati à autoloading. Queste applicazioni saranu gestite à l'iniziu di u sistema operativu, indipende di ciò chì conta l'utente in trufa. L'indirizzu di stu cartulare in Windows 7 hè cumpratu:
C: ProgramData Microsoft Windows Windows Menu Start Programmi Startup
Metru 6: Registru
Ma, cum'è si pò vede, u numeru di sbarre combinate in tutte e cartelle di avvale era assai inferiore di e applicazioni di u listinu di avvicinamentu, chì hà osservatu in a finestra di configurazione di u sistema o aduprà utilità di terze parti. Ciò hè da u fattu chì autorun pò esse registratu non solu in cartulari speciali, ma dinò in i rami di u registru. Scopri cumu si vedenu e voci di avvicinamentu in u registru di sistema di Windows 7.
- Chiama a finestra Runapplicendu una cumbinazione Win + R. In u so campu inserite l'espressione:
Regedit
Cliccate "OK".
- Accende l 'editor di registro. Aduprendu a guida di l'arburu à e chiavi di registru situate in a parte sinistra di a finestra, andate à HKEY_LOCAL_MACHINE.
- In lista di e sezioni chì si aprenu, cliccate nantu à u titulu. "SOFTWARE".
- Dopu, andate à a sezione "Microsoft".
- In sta sezione, trà a lista aperta, cerca u nome "Windows". Cliccate nantu à sta.
- Dopu, andate per nome "CurrentVersion".
- In a nova lista, cliccate nantu à u nome di a sezione. "Run". Dopu, a listessa di applicazioni chì sò state aghjunte in autoluà per mezu di una voce in u registru di sistema sarà visualizata in a parte destra di a finestra.
Cunsiglii senza necessità substanziale, dopu à u tuttu, ùn aduprà micca stu metudu per visualizà elementi di autocassaggio inseriti da una voce di u Registro di sistema, soprattuttu se ùn avete micca fiducia in a vostra cunniscenza è e vostre abilità. Ciò hè da u fattu chì e cambiamenti à e voci di u Registro di sistema pò dà à conseguenze assai tristi per u sistema in generale. Pertanto, a visione di quest'informazione hè di megliu fattu cù utilità di terze parti o cù a finestra di configurazione di u sistema.
Comu pudete vede, ci sò diversi modi per visualizà u listinu di avvicinamentu in u sistema operativu di Windows 7. Naturalmente, l'infurmazioni complete quì sò più facili è più pratichevule da uttene aduprà utilità di terze parti. Ma quiddi utenti chì ùn vogliono installà nisunu prugrammu addizionale ponu imparà l'infurmazioni necessaria aduprendu l'uttrenu nant'à u OS.