A volte sò i casi chì antivirus anu un falsu positiu, è si eliminanu i prugrammi abbastanza sicuri. Ùn basta micca chì l'intrattenimentu o u cuntenutu assai insignificatu si rivela spessu remote, ma se l'antivirus cancella un documentu o un sistema di sistema impurtante? Scopemu ch'è fà per Avast hà eliminatu u schedariu è cumu restaure.
Scaricate Avast Free Antivirus
Recuperu da a quarantena
Avast Antivirus ha duie tipi di rimozione di u cuntenutu virale: trasferimentu in quarantena è rimozione completa.
Quandu cambiate in quarantena, recuperà i dati cancellati hè assai più faciule ch'è in u secondu casu. Facemu capisce cumu fate.
Per risturà i file da a quarantena, andate in stu modu: "A finestra principale Avast" - "Scansione" - "Scansione di virus" - "Quarantena".
Dopu avemu ghjunti in quarantena, selezziunu u cursore, premendu u bottinu sinu di u mouse, i schedari da ripruvi. Poi, cliccate nant'à u dirittu di u mouse è selezziunate l'elementu "Riprova".
Se vulemu quessi questi file à ùn esse micca mai erettu in quarantena, allora cliccate nantu à l'elemento "Riprova è aghjunghje à eccezioni".
Dopu avà eseguitu una di sti azzioni, i schedari saranu ripristinati in a so posizione originale.
Recuperazione di i schedari cumpletamenti eliminati da l'utilità R.saver
Se Avast antivirus abbia cancellatu appena i prugrammi micca marcati cume virali, allora a risturazione hè moltu più difficiule di quellu in u casu precedente. In più, ùn ci hè micca micca una garanzia chì a riparazione hà cumplicatu successu. Ma, se i schedari sò assai impurtanti, allora pudete provà è necessità. U principiu principale: quandu più iniziendu a prucedura di recuperu dopu a rimozione, più sarà a possibilità di successu.
Pudete recuperà i file completamente eliminati da antivirus avendu unu di i prugrami speciali di recuperu di dati. Nantu à u megliu di elli hè una utilità gratuita R.saver.
Fighjate stu prugramma è selezziunate u discu duve u salvu di u file eliminatu.
In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante "Scansione".
Allora avemu da sceglie u tippu di scansione: piena o rapida. Se ùn avete micca formattatu un discu, è micca passatu tantu tempu da a cancellazione, pudete aduprà una scansione rapida. In u casu contrariu, sceglite u pieno.
U processo di scansione principia.
Dopu à a fine di u prucessu di scansione, vedemu u sistema di file in forma ricostruita.
Hè necessariu truvà u schedariu eliminatu. Andate in u cartulare in cui era situatu in precedenza, è cerca per questo.
Quandu truvemu u schedariu eliminatu da Avast, cliccate nantu à u chè cù u bottinu sinu di u mouse, è in u menù contestuale chì vene, selezziunate l'azione "Copia in ...".
Dopu à questu, una finestra si apre davanti à noi, duve avemu a sceglie induve u file recuperatu sarà salvatu. Selezziunu una cartulina, cliccate nantu à u pulsante "Salvà".
Dopu à quessa, u schedariu Avast cancellatu da Antivirus sarà ripristinatu in u discu rigiu o supporti amiabuli in u locu spicificatu.
Ùn vi scurdate di aghjunghje manualmente stu schedariu à e eccezioni di l'antivirus, in caso contrario ci hè una alta probabilità di esse cancellatu di nuovo.
Scaricate u prugramma R.saver
Cumu si pudete vede, u recuperu di i file trasferiti da l'antivirus à a quarantena ùn produce micca prublemi particulari, ma per avè torna a vita u cuntenutu sgualdatu in tuttu da Avast, pudete dà à passà assai tempu.