Aggiornu uTorrent programma

Quandu si principia una marca HP di u laptop in certi casi, un errore pò fà "Dispositiu di partenza ùn hè micca trovu", chì hà diverse cause è, di conseguenza, metodi di eliminazione. In questu articulu vedemu esaminà in dettaglio tutti l'aspetti di u prublemu.

Errore "Dispositiu di partenza ùn hè statu micca"

E cagioni di questu errore includenu sia l'impostazioni errate di u BIOS sia l'errore di u hard disk. A volte un prublema pò esse accadutu à causa di un dannu significativu à i file di sistema di Windows.

Metudu 1: Impostazioni di u BIOS

Nantu à a maggior parte di i casi, soprattuttu se u laptop hè statu acquistatu relativamente recentu, pudete curreghje quest'errore cambendu e impostazioni speciali in u BIOS. E 'azzioni successive ponu ancu esse applicate à qualchi altri portatarii di diversi produttori.

Passu 1: Creazione di chiave

  1. Aprite u BIOS è andate in la tabulazione per u menu superiore. "Sicurezza".

    Per di più: cumu aprite u BIOS in un laptop HP

  2. Cliccate nantu à a linea "Set di Supervisor Password" è in a finestra aperta ci si sferenu i 2 campi. Ricordate o scrive u password adupratu, chì pò esse necessariu in futuro per cambià i parametri di u BIOS.

Passu 2: Cambia impostazioni

  1. Cliccate nantu à la scheda "Configurazione di u sistema" o "Boot" è cliccate nantu à a linea "Boot Options".
  2. Cambia u valore in a sezione "Avvio sicuro" on "Disable" cù u listinu in menù.

    Nota: In certi casi, l'elementi ponu esse nantu à u listinu tabulazione.

  3. Cliccate nantu à a linea "Cancella tutte e chjavie di avvio sicure" o "Elimina tutti i chjavi d'avvio sicuri".
  4. In a finestra aperta in a linea "Enter" inserite codice da a scatula "Pass Code".
  5. Ora vi vole à cambià u valore "Legacy Support" on "Enabled".
  6. Inoltre, devi assicurà chì u discu duru sia in a prima posizione in a lista di scaricazione di u cumpunente.

    Vede ancu: Cumu fà un discu duru avviabile

    Nota: Se u supportu di stoccaggio ùn hè micca ricunnisciutu da u BIOS, pudete procedere immediatamente à u metodo successivu.

  7. Dopu à quessa, cliccate nantu à a tasca "F10" per salvà i parametri.

Se dopu fà e azzioni descritte, l'errore persista, hè pussibule chì forti problemi seriu.

Metudu 2: Verificate u discu dur

Chì u discu duru di u laptop hè unu di i cumpunenti più fiduciali, a rottura si faci in rari casi è spessu associata à un'attenziazione imprudente di un laptop o à cumprà un pruduttu in magazzini chjaru. Errore stessa "Dispositiu di partenza ùn hè micca trovu" indica direttamente u HDD, è cusì sta situazione hè pussibule.

Passu 1: Parsing the laptop

Prima di tuttu, leghje una di e nostre istruzioni è smuntate u laptop. Questu deve esse fattu per verificà a qualità di a cunnessione di u discu dur.

Leggi ancu: Cumu smuntà un laptop in a casa

U listinu hè necessariu per a pussibule rimpiazzamentu di l'HDD, è cusì si propone di salvà tutte e muntà.

Passu 2: Verificate u HDD

Aprite u laptop è verificate i cuntatti per avè un dannu visibile. Verificate u necessariu è a pila di cunnessione di u connettore HDD per a scheda madre di u laptop.

Si hè fattibile, cunsiderate cunnesse ogni altru discu duru per assicurà chì i contatti funzionanu. Hè pussibule di cunnesse temporaneamente u HDD da u laptop à u PC per verificà e so prestazioni.

Leggi ancu: Cumu cunnessu un discu duru à un PC

Passu 3: Sostitu u HDD

Dopu avè verificatu u discu duru in caso di guasgiu, pudete tenta di fà un recuperu lirendu e istruzioni in unu di i nostri articuli.

Leggi ancu: Cumu recuperà un discu dur

Hè assai più faciule per cumprà un novu discu rigettu adatta in ogni magazinu informatica. Hè desiderabile acquistà u listessore di informazioni, chì era installatu nant'à un laptop nant'à a prima.

U prucessu d'installazione di u HDD ùn hà micca bisognu di cumpitenzi speciali, u più impurtante hè di cunnessu è di risolve lu. Per fà ciò, seguite i passi in u primu passu in ordine inversu.

Leggi ancu: Sostitu u discu duru nantu à un PC è laptop

A causa di u sostitu di i media, u prublema hà da sparete.

Metudu 3: Rinstalla u sistema

A causa di u dannu di i file di sistema, per esempiu, per l'effetti di u virus, u prublema in questu pò esistiri dinò. Pudete sbarazzallu di stu casu da reinstallà u sistema operativu.

Leggi ancu: Cumu installà Windows

Questu metudu hè adatto se u discu duru hè scuppatu in u BIOS, ma ancu dopu à fà ajusti à i parametri, un messagiu vi hè sempri cumanditu cù u listessu errore. Sì ancu pussibule, pudete ricorrerete à u staccamentu o a riparazione sicuru.

Ulteriori dettagli:
Cumu restaurà u sistema via BIOS
Cume riparazione di Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 10

Conclusione

Speremu chì, dopu leghje questu istruzione, avete riesciutu à sbarazzà di l'errore. "Dispositiu di partenza ùn hè micca trovu" in u laptop di marca HP. Per e risposte à e dumande emergenti nantu à stu sughjettu, cuntattate ci in i commenti.