Cume à fà cresce a memoria virtuale è i paging di paging?

Per principiu, hè necessariu spiegà brevemente ciò chì i cuncepti di memoria virtuale è file di paging.

File file - Spaziu nantu à u discu duru, chì hè adupratu da u computer quandu ùn hà abbastanza RAM. Memoria virtuale - Questu hè a summa di a RAM è di u pagine di paging.

U locu megliu per mette u file di scambio hè nantu à a partizione in cui u vostru sistema operativo Windows ùn hè micca installatu. Per esempiu, per a maggior parte di i utilizatori, u discu di sistema hè "C", è per i file (musica, documenti, film, ghjochi) u discu hè "D". Dunque, u schedariu di pagingazione in questu casu hè piazzatu megliu nantu à u discu "D".

È u secondu. Hè megliu à ùn fà micca troppu largu u pagine di pagingazione, micca più di 1,5 volte a taglia di a RAM. Hè sì avete 4 GB di RAM, allora ùn vale a pena fà più di 6, u computer ùn funzionerà micca più veloce!

Cunsiderà aumentà a memoria virtuale passà.

1) A prima cosa chì fate - andate u me computer.

2) Successivamente, fate un clic destro in ogni locu, è cliccate nantu à a scheda proprietà.

3) Prima di aprite i parametri di u sistema, à a destra in u menù ci hè una tabulazione: "parametri di sistema supplementari"- cliccate nant'à.

4) Ora, in a finestra chì si apre, selezziunu a scheda in più è cliccate nantu à u pulsante parametricum'è in figura in basso.

5) Poi, hè basta à cambià a dimensione di u file di paging per u valore desideratu.

Dopu tutte e cambiamenti, salvate e scelte cliccendu nantu à u "OK" e riavanu u computer. A taglia di a memoria virtuale deve aumentà.

Tuttu u megliu ...