Modificà a luminosità di a schermata in Windows 7

Ùn ci hè nunda di sorprendente in u fattu chì parechji utilizatori vogliono chì a schermata di l'ordinatore sia in visu di a più alta qualità è accettabile per l'ochji di una immagine particulare di l'utente in certe condizioni di illuminazione. Questu pò esse accettatu, ancu cù a regolazione di a luminosità di u monitor. Amparemu cume à fà a fari cun a questu travagliu nantu à un PC cù Windows 7.

Metodi di adeguamentu

Un di i modi più facili per cambià a luminosità di a schermata hè di fà ajusti cù i pulsanti di u monitor. Pudete ancu risolve u prublema in a configurazione di u BIOS. Ma in questu articulu ci focalizzeremo nantu à e possibilità di risolve u prublema cù l'utili di Windows 7 o aduprà un software installatu nantu à u computer cù stu sistema.

Tutte e opzioni ponu esse spartite in 3 gruppi:

  • Adattamentu cù software di terza parte;
  • Adattamentu per mezu di una applicazione di gestione di una scheda video.
  • Strumenti OS.

Ora vedemu ogni gruppu in dettu.

Metudu 1: Monitor Plus

Prima, impareremo cum'è a risolve u compitu espressu cù un prugramma di terze pezzi pensatu per cuntrullà u monitoru Monitor Plus.

Scaricate Monitor Plus

  1. Questu prugramma ùn necessita di installazione. Dopu, dopu u scaricamentu, hè solu da sfruttare u cuntenutu di l'archiu è attivà u file eseguibile di l'applicazione Monitor.exe. Un pannellu di cuntrollu di prugramma in miniatura si aprirà. In essa, cifre attraverso una frazione indicanu a lucentezza attuale (in primu locu) è u cuntrastu (in u secondu) di u monitor.
  2. Per cambià a luminosità, prima di tuttu, assicuratevi chì u valore in l'intestazione Monitor Plus sia impostatu à "Monitor - Luminosità".
  3. Se hè setatu à "Contrast" o "Colore", in stu casu, per cambià a modalità, cliccate nantu à l'elemento "Prossimu"rappresentatu cum'è una icona "="finchì u valore desideratu hè stabilitu. O serve una combinazione Ctrl + J.
  4. Dopu chì u valore desideratu apparisci nantu à u pannellu di programma, per aumentà a luminosità, preme "Zoom" in a forma di un'icona "+".
  5. Cù ognunu cliccate nant'à stu bottu, u luminosità aumenta di 1%, ponu esse osservatu cambendu i indicatori in a finestra.
  6. Se aduprate a combinazione di tasti calda Ctrl + Shift + Num +, dopu à ogni reclutamentu di sta cummentazione, u valore aumenterà di 10%.
  7. Per diminuire u valore, cliccate nantu à u bottinu. Riduce in forma di segno "-".
  8. Cù ogni puntezza di clic hè diminuita di 1%.
  9. Quandu usando una cumbinazione Ctrl + Shift + Num- u valore hè immediatamente riduttu di 10%.
  10. Pudete cuntrullà u schermu in un statu in miniatura, ma se vulete set più precisamente e l'impostazioni per visualizà diversi tipi di cuntenutu, cliccate nantu à u pulsante "Mostra - Nascondi" in forma di punti.
  11. A lista di i cuntenuti è i modi di PC apre, per chì pudete definisce u livelli di luminosità separatamente. Ci hè tali modi:
    • Foto (Foto);
    • Cinema (Cinema);
    • Video;
    • Game;
    • Testo;
    • Web (Internet);
    • Utente.

    Per ogni modu, u parametru consigliatu hè già specificatu. Per usarli, selezziunate u nome di a modalità è premete u bottinu "Applicà" in forma di segno ">".

  12. Dopu à quessa, l'impostazioni di u monitor cambieranu à quelli chì currenu in a modalità selezionata.
  13. Ma se, per qualchì ragione, i valori chì sò attribuiti à una certa modalità predefinita ùn sò micca adatti per voi, allora pudete cambià facilmente. Per fà quessa, mette in evidenza u nome di a modalità, è dopu in u primu campu à a destra di u nomu, inserisci a percentuale chì vulete assignà.

Metudu 2: F.lux

Un altru prugramma chì pò travaglia cun l'impostazioni di u parametru di u monitor chì stavanu studendu hè F.lux. A differenza di a prima applicazione, hè capace di adattà automaticamente per una illuminazione specifica, secondu u ritmu ghjornu in a vostra zona.

Scaricate F.lux

  1. Dopu avè scaricatu u prugramma, installala. Run u luggeru d'installazione. Una finestra si apre cù un accordu di licenza. Duvete cunfirmarli cliccendu "Accetta".
  2. Dopu, installate u prugramma.
  3. Una finestra hè attivata induve si propone di ripartite u PC per configurà appena u sistema sottu F.lux. Salvà i dati in tutti i documenti attivi è uscite in l'applicazioni. Poi premete "Restart Now".
  4. Dopu avè riaviatu, u prugramma determina a vostra posizione automaticamente per Internet. Ma pudete ancu specificà a vostra posizione predefinita in mancanza di Internet. Per fà quessa, in a finestra chì si apre, cliccate nantu à l'etichetta "Specify location default".
  5. L'utilità di u sistema operativu integratu hè aperta, in cui da voi specificate in i campi "Zip Code" è "Paese" dati pertinenti. Altre informazioni in questa finestra sò opzionali. Cliccate "Applicà".
  6. Inoltre, simultaneamente à a finestra di sistema precedente, una finestra di u prugrammu F.lux sarà aperta, in cui a vostra ubicazione sarà visualizata secondu l'infurmazioni di i sensori. Se hè veru, cliccate nant'à "OK". S'ellu ùn hè micca uguali, mustrate u puntu di a situazione vera nantu à a mappa, è solu cliccate "OK".
  7. Dopu à quessa, u prugramma adegnerà automaticamente a luminosità di u schermu più ottimale dipende s'ella hè a ghjurnata o a notte, a mattina o a sera in a vostra zona. Naturalmente, per questu F.lux deve costantemente esse u so in u computer in u background.
  8. Ma se ùn si sente micca soddisfatto di a lucentezza attuale, chì u prugramma ci cunsulta è l'installazione, pudete adattà manualmente trascinando u cursore sinu o dirittu in a finestra principale di F.lux.

Metudu 3: Software di gestione di e carte video

Ora impareremu cum'è a risolve u prublema cù l'aiutu di u prugramma per gestisce a scheda video. Di solitu, questu applicazione hè dispunibule nantu à u discu d'installazione chì hà cumparatu cù a vostra adattatore video, è hè installatu cù i driver per a scheda video. Considereremo l'azzioni in l'esempiu di u prugramma per gestisce l'adattatore video NVIDIA.

  1. U prugramma per gestisce l'adattatore video hè registratu in a autorunata è cumincia cù u sistema operativu, travagliendu in u background. Per attivà a so shell grafica, si movi à u pattinu è truvà l'icona quì "Impostazioni NVIDIA". Cliccate nantu à sta.

    Se per una ragione perchè l'applicazione ùn hè micca aghjunta à l'autoreunu o avete finitu per forza, pudete l'inizialu manualmente. Andà à "Desktop" è cliccate nantu à u spaziu libaru cù u dirittu di u mousePKM). In u menu attivatu, premete "Pannello di cuntrollu NVIDIA".

    Un altru modu per lanciare l'utellu ci vole hè attivà via "Pannello di cuntrollu di Windows". Cliccate "Start" è poi andate à "Pannello di cuntrollu".

  2. In a finestra chì si apre, andate in a sezione "Design and Personalization".
  3. Vai à a sezione, cliccate nantu à "Pannello di cuntrollu NVIDIA".
  4. Iniziò "Pannello di cuntrollu NVIDIA". In a zona di a cunciata di sinistra di u prugramma in u blocu "Mostra" move a sezione "Adjusting settings of color color".
  5. A finestra di regolazione di u colore si apre. Se più monitoru sò cunnessi à u vostru computer, allora in u blocu "Sceglite a visualizzazione i cui parametri volete cambià." selezziunate u nome di quellu chì desiderate configurà. Dopu, andate in u blocu "Sceglite un metudiu di cunfissioni di culore". Per esse capace di cambià i parametri in a shell "Pannelli di controllo NVIDIA"cambia i tasti radio à posizioni "Usate l'impostazioni NVIDIA". Allora andate à parametru "Brightness" è, trascinendu u cursore sinu o dirittu, rispettivamente, diminuisce o aumenta a luminosità. Poi cliccate "Applicà"dopu chì i cambiamenti saranu salvati.
  6. Pudete configurà separatamente e impostazioni per u video. Cliccate nantu à l'elemento "Adjusting the color settings for video" in blocu "Video".
  7. In a finestra aperta in u blocu "Sceglite a visualizzazione i cui parametri volete cambià." seleziona u monitoru di destinazione. In blocu "Cumu fà una regolazione di culore" move u switch à "Usate l'impostazioni NVIDIA". Aprite a tab "Colore"sì un altru hè aperto. Trascina u cursore à a destra per aumentà a luminosità di u video, è à a sinistra per diminueru. Cliccate "Applicà". E impostazioni entrate sò abilitate.

Metudu 4: a personalizazione

L'ambiente di interesse per noi pò esse correttu cù soli strumenti di l'OS, in particulare l'utellu "Finestra di culore" in a sezione "Personalizazione". Ma per chì questu accada, unu di i temi Aero deve esse attivu in u PC. In più, si deve notà chì l'impostazioni ùn cambieranu micca tutta a visualizzazione, ma solu i bordi di a finestra, "Taskbar" è menu "Start".

Lezione: Cumu abilità a modalità Aero in Windows 7

  1. Aprite "Desktop" è cliccate PKM in un locu vuatu. In u menù, selezziunu "Personalizazione".

    Inoltre, u strumentu di interesse per noi pò esse gestitu è ​​da passà "Pannello di cuntrollu". Per fà quessa in sta sezione "Design and Personalization" cliccate nantu à l'etichetta "Personalizazione".

  2. Appare una finestra "Modificà a foto è u sonu in computer". Cliccate nantu à u nome "Finestra di culore" à u fondu.
  3. U sistema cambia u culore di i bordi di Windows, menus. "Start" è "Taskbar". Se ùn vedite micca u parametru chì avemu bisognu in questa finestra di strumenti di regolazione, cliccate nant'à "Mostra impostazioni di culore".
  4. Appariscenu strumenti di adeguamentu addiziunali chì consistenu in cuntrollu di tinta, luminosità è saturazione. A seconda chì vulete micca diminuire o aumentà a luminosità di l'elementi interfaccia sopra, trascina u cursore à manca o à diritta, rispettivamente. Dopu avè fattu i cunfigurazioni, cliccate pè applicàli. "Salva modifiche".

Metudu 5: Calibra i culori

Pudete ancu cambià u parametru di u monitor specificatu cù calibrazione di culore. Ma duverete aduprà i pulsanti situati nantu à u monitor.

  1. Esiste in a sezione "Pannello di cuntrollu" "Design and Personalization"cliccate "Schermu".
  2. In u blocu di sinistra di a finestra chì si apre, cliccate "Calibrazione di fiori".
  3. U prugrammu di calibratura di u colore di u monitor hè lanciatu. In a prima finestra, verificate e informazioni annantu à essa è cliccate "Prossimu".
  4. Avà avete bisognu di attivà u pulsante di menu in u monitor, è in a finestra cliccate "Prossimu".
  5. A finestra di regolazione gamma si apre. Ma perchè avemu un scopu strettu per cambià un parametru specificu, è ùn fà micca una regolazione generale di u schermu, cliccate nantu à u bottu "Prossimu".
  6. In a prossima finestra trascinendu u cursore nantu à o per giù, pudete solu setà a lucentezza di u monitor. Se trascinate u cursore in direzzione, u monitor hè più scura, è up - lighter. Dopu regolazione, premete "Prossimu".
  7. Dopu, dopu, si propone di cambià a cuntrollu di a regolazione di a luminosità nantu à u monitoru, premendu i tasti nantu à u so casu. È in a finestra di calibrazione di culore, premete "Prossimu".
  8. A pagina successiva si propone di adeguà a luminosità, ghjunghjendu un tale risultatu, cum'è illustratu in a foto centrale. Appughjà "Prossimu".
  9. Aduprendu i controlli di luminosità nant'à u monitor, assicuratevi chì l'immagine in a finestra aperta cunsiste a maghjina centrale in a pagina precedente stretta cusì pussibule. Cliccate "Prossimu".
  10. Dopu à ciò, a finestra di regolazione di u cuntrastu apri. Chì no ùn ci stà micca cù u travagliu di regolà lu, cliccemu semplicemente "Prossimu". Quelli chì anu ancu voglia di adattà u contrastu pò fà in a finestra successiva aduprendu esattamente u listinu algoritmu cum'è prima favanu a regolazione di a luminosità.
  11. In a finestra chì si apre, cum'è quì soprattuttu, u cuntrastu hè regolatu, o cliccate solu "Prossimu".
  12. A chjave di regolazione di u bilanciu di culore si apre. Questu articulu di impostazioni in u quadru di u sughjettu chì si studia ùn interessanu micca, è cusì cliccate "Prossimu".
  13. In a prossima finestra, premete ancu "Prossimu".
  14. Allora una finestra si apre, avendu informatu chì a nova calibrazione hè stata creata con successu. Si propone dinò di cuntrolla a versione attuale di a calibrazione cù quella chì era prima di l'introduzione di modifiche correttive. Per fà quessa, cliccate nantu à i pulsanti "Calibration Precedente" è "Calibration attuale". In stu casu, a visualizzazione di u schermu cambierà secondu sta impostazione. Sì, quandu si cunsulta a nova versione di u livelli di luminosità cù a vechja, tuttu questu ti serve, allora puderete finì u travagliu cù u strumentu di calibrazione di u colore di u schermu. Pudete deselezziunà l'elemento "Avvia u strumentu di configurazione di ClearType ..."picchì se si cambia solu luminosità, ùn avete bisognu di questu strumentu. Poi premete "Fatti".

Comu pudete vede, a capacità di adeguà a luminosità di u schermu di urdinatori cù solu l'utili standard di l'OS in Windows 7 hè abbastanza limitata. Allora pudete aduprà solu i parametri di i bordi di Windows, "Taskbar" è menu "Start". Se avete bisognu di fà una regolazione cumpleta di a luminosità di u monitor, allora avete da aduprà i pulsanti situati directamente nantu à ellu. Fortunatamente, hè pussibule di risolve u prublema cù un prugramma di terze parti o un prugramma di gestione di una scheda video. Quessi strumenti ti permettenu di fà una configurazione à u pienu cumpru senza aduprà i pulsanti nantu à u monitor.