Oghje, quandu virtualmente qualsiasi infurmazione hè dispunibule in a rete, ogni utente hè capace di installà un sistema operativu nantu à u so computer. Tuttavia, ancu una pratica simile, à prima vista, pò causà difficoltà, espresse in forma di vari errori di installazione. Oghje parlemu cumu di risolve u prublema cù l'impussibilità di installà Windows in un discu di formatu GPT.
Risolvendu u prublema di i disci GPT
Oghje in natura ci sò dui tipi di formati di dischi - MBR è GPT. U primu hè aduprà u BIOS per determinà è inizià a partizione attiva. U secondu hè usatu cù e versioni più moderne di u firmware - UEFI, chì anu una interfaccia grafica per gestisce i parametri.
L'errore di chì parlemu oghje hè per a incompatibilità di u BIOS è di GPT. U più spessu ci hè per a cunfusioni sbagliate. Pudete ancu capisce quellu chì cerca di installà Windows x86 o se u media di avvicinamentu (unità di discentu) ùn curriscia micca cù i requisiti di sistema.
U prublemu cù a risoluzione hè abbastanza faciule da risolve: prima di iniziare l'installazione, assicuratevi chì l'immagine x64 di u sistema operativu sia scritta nantu à u media. Se l'image hè universale, allora à a prima tappa avete bisognu di selezzià l'opzione adatta.
Dopu, analizzemu i modi per risolve altri prublemi.
Metudu 1: Configurazione di l'impostazioni di u BIOS
Questu sbagliu pò esse causatu da le impostazioni di u BIOS modificatu, in cui a funzione di avvio UEFI hè disattivata, è dinò "Avvio sicuro". Questu architanu cun a definizione normale di i media di avvicinamentu. Fighjate dinò a modalità di SATA - si pò esse cambiata in modalità AHCI.
- UEFI hè inclusa in a sezione "Caratteristiche" nant'à "Setup". Di solitu l'impostazione predefinita hè "CSM", deve esse cambiatu à u valore desideratu.
- U modusu di download protetto pò esse disattivatu, eseguendu i passi descritti in l'articolo sottu in l'ordine inversu.
Leggi ancu: Disattiva UEFI in BIOS
- Modu AHCI pò esse attivatu in sette "Principale", "Avanzate" o "Periferiche".
Leggi più: Accende u modu AHCI in BIOS
Sì mancanu tutti o parechji parametri in u vostru BIOS, avete da travaglià direttamente cù u discu in sè. Parleremu di quì sottu.
Metudu 2: Unità flash UEFI
Stu drive drive flash hè un mezu cù una immagine OS cuntata chì suppone l'avvio in UEFI. Se avete intenzione di installà Windows in un discu GPT, allora hè bè di curà a so creazione anticipata. Questu hè fattu cù u prugramma Rufus.
- In a finestra di software, selezziunate u supportu nantu à u quale vulete brucà a maghjina. Dopu, in a lista di selezzione di u schema di a sezione, setate u valore "GPT per i computer cù UEFI".
- Cliccate nantu à u pulsante di ricerca di l'imagine.
- Truvate u schedariu rispettu in u discu è cliccate "Apertu".
- L'etichetta di u volume vole à cambià u nome di l'immagine, allora cliccate "Start" è aspettate a fine di u prucedimentu di registrazione.
Sì ùn ci hè a pussibilità di creà una unità flash UEFI, procedi à e soluzioni chì seguite.
Metudu 3: Converti GPT in MBR
Questu opzione impone a conversione di un formatu à un altru. Questu pò esse fattu sia da u sistema operativu caricatu, sia direttamente durante l'installazione di Windows. Tenite à cunnosce chì tutti i dati nantu à u discu ne saranu micca trascurati irreparabilmente.
Opzione 1: Strumenti di sistema è Programmi
Per convertite i formati, pudete aduprà programmi di manutenzione di discu quali Acronis Disk Director o MiniTool Partition Wizard. Considerà u metudu aduprà Acronis.
- Run u prugramma è seleziona u nostru discu GPT. Attenzione: micca una sezione nantu à questu, ma u tuttu discu (vedi screenshot).
- Dopu, truvemu in a lista di impostazioni à manca "Clear Disk".
- Cliccate nantu à u discu RMB è selezziunate l'elemento "Inizializza".
- In a finestra di configurazione chì si apre, selezziunu u schema di partizione MBR è cliccate OK.
- Aghjunghje operazioni pendenti.
Usendu Windows, stu fattu hè cusì:
- Fate un clic destro sull'icona di u computer in u desktop è andate in item "Gestione".
- Allora andate à a sezione "Gestione di dischi".
- Selezziunu u nostru discu in a lista, cliccate à duminiu cliccate nantu à sta volta in a sezione è selezziunate l'element "Cancella u Volum".
- Dopu, cliccate u bottinu di dirittu nantu à a basa di u discu (u quadru di a sinistra) è truvà a funzione "Conversu in discu MBR".
In stu modalità, pudete travaglià solu cù quelle unità chì ùn sò micca sistema (boot). Se site avete bisognu di preparassi per l'installazione di i media di travagliu, allora questu pò esse fattu in seguitu modu.
Opzione 2: Conversione à a carica
Questu opzione hè bonu perchè funziona indipende se l'utili di u sistema è u software sò attualmente dispunibili o micca.
- À u stadiu di a selezzione di u discu run "Linea di cumandamentu" cù a combinazione di tasti SHIFT + F10. Dopu, attivate u cunsumu di a utilità di gestione di discu
diskpart
- Avemu un listinu di tutti i dischi rigidi installati in u sistema. Questu hè fattu inserendu u comando:
lista di discu
- S'ellu ci hè parechje disci, allora avete bisognu di selezziete quellu chì hà da fà installà u sistema. Pudete distinguisce per dimensioni è struttura di GPT. Scrivemu una squadra
sel dis 0
- U passu à andà hè a pulizia di i media da partizioni.
pulizia
- L'ultima tappa hè a cunversione. A squadra ci aiuta in stu.
convertite mbr
- Ùn resti chì finisce l'utile è vicinu "Linea di cumandamentu". Per fà quellu, dopu-entrate
uscita
seguita da u pressu ENTER.
- Dopu à chjusu a console, premete "Refresh".
- Fatto, pudete continuare a stallazione.
Metudu 4: Elimà partizioni
Stu metudice aiuta in i casi chì, per qualchì ragu, hè impossibile aduprà altri strumenti. Similmente elimineremo manualmente tutte le partizioni nant'à u discu duru di u scopu.
- Spingi "Setup di u discu".
- Selezziunate ogni rùbbrica, à tuttu u casu, s'ellu ci hè parechji, è cliccate "Elimina".
- Ora hè solu un spaziu di biancu hè lasciatu in u trasportatore, nantu à chì hè possibile installà u sistema senza prublemu.
Conclusione
Cum'è diventa chiaru da tuttu scrittu in precedenza, u prublema cù l'impussibilità di stallà Windows nantu à i dischi cù una struttura GPT hè abbastanza faciule da risolve. Tutti i metudi di sopra ponu aiutà in diverse situazioni - da un BIOS obsoleto à a mancanza di i prugrammi necessarii per creà unità flash aviabile o travaglià cù dischi rigidi.