Copia u testu da un documentu PDF

Oghje, a cunnessione di un DVR à un computer pò necessità, in certe condizioni, chì vale soprattuttu per a creazione di un sistema di videosurimentu. Ùn penseremo micca à u prucedimentu di selezzione di u registarariu pertinente, cù u più attenzione à a procedura di cunnessione.

Cunniscendu u DVR in PC

Sicondu u dispositiu chì state usando, u prucessu di cunnessione di u DVR pò esse assai differente. In listessu tempu, tutte e azzioni necessarie sò in gran parte simuli à a pratica descritta da noi cù l'esempiu di fotocamere IP.

Vede ancu: Cumu cunnessu una camera di videosorveglianza in un computer

Opzione 1: Car DVR

Stu metudu di cunnessione ùn hè micca direttamente connessu cù u sistema di videosorveglianza è pò esse necessariu in casu d'aggiornu di u firmware o di a basa di dati nantu à u dispositivo. Tutte e azzioni richieste sò per disconnu a carta di memoria da u registratore è dopu cunnessu à u computer, per esempiu, aduprendu un lettore di carte.

Avemu amparatu à una procedura simile cù u esempiu di u Dashcam MIO in un articulu separatu nantu à u nostru situ web, chì pudete truvà à u ligame sottu.

Vede ancu: Cumu aggiornà MIO DVR

Opzione 2: PC-based

Stu tipu di videoriscitori hè cunnessu direttamente à a scheda madre di u computer è hè una carta di cattura video cù connettori per cunnessione di telecamere esterne. A sola difficoltà in u prucessu di cunnessione di tali dispositivi hè a prubabilita incompatibilità di u corpu o a scheda madre cù u mudellu di apparitu.

Nota: ùn penseremu micca eliminazione di e prublemi di compatibilità.

  1. Spegnerete l'alimentu à u computer è aprite a copertura laterale di l'unità di sistema.
  2. Legiate attentamente a documentazione di u dispositivo di cattura video è cunnessa à u connettore adeguatu nantu à a scheda madre.
  3. Hè obligatoriu aduprà grapule in forma di viti speciali.
  4. Dopu avè installatu u bordu, pudete cunnesse e telecamere stesse direttamente cù i cavi inclusi.
  5. Com'è u casu di l'adattatori, un discu di software hè sempre cunsultatu cù a carta di cattura video. Stu software deve esse installatu in u computer per accede à l'immagine da e telecamere di sorveglianza.

A pratica di u travagliu cù e telecamere sè stessi ùn hè micca riferita à u sughjettu di l'artìculu è cusì ne ometemu sta tappa. In conclusione, hè impurtante notate chì, per cunnessu cun una tale dispositiva, hè megliu aduprà i servizii di un specialista.

Opzione 3: Cunnessa cun patch cord

I dispositivi DVR Stand-Alone ponu operà indipindente da un computer cunnessendu à un monitoru separatu. Tuttavia, malgradu stu, ponu ancu esse cunnessi à un PC cù un cavu speciale è configurà e impostazioni di rete currette.

Passu 1: Cunnessi

  1. Nantu à a maggior parte di i casi, a corda di correzia necessaria successiva hè impacchita cù u dispositivo. Tuttavia, se u vostru DVR ùn hè micca dotatu di essa, pudete cumprà un cavu in ogni magazinu informatica.
  2. Connettu unu di i plugs corda di patch à a parte posteriore di u DVR.
  3. L'alimentu deve esse fattu cù a seconda plug, cunnessu à u connettore appositu di a unità di sistema.

Passu 2: Imposta u computer

  1. A u computer via u menù "Start" saltu à a sezione "Pannello di cuntrollu".
  2. Da a lista furnita, selezziunate "Rete è Spartizione".
  3. Tramite u menu in più, cliccate nantu à a linea "Impostazioni di l'adattatore".
  4. Cliccate à diretta nantu à u blocu "Connessione à l'Area Locale" è selezziunate "Pruprietà".
  5. Da a lista, evidenziate "TCP / IPv4" è aduprà u pulsante "Pruprietà". Pudete ancu aprà u menu desideratu cliccendu dopu cliccendu nantu à u listessu articulu.
  6. Pone un marcatore à fiancu à a linea "Usate u seguente indirizzu IP" è inserite i dati presentati in u screenshot.

    Campi "Servitore DNS" pudete lasciate vuutu. Appughjà nantu à u pulsante "OK"per salvà e impostazioni è ripartite u sistema.

Passu 3: Imposta u registratore

  1. Tramite u menu principale di u vostru DVR, andate à "Impostazioni" è aprite a finestra di configurazione di rete. Sicondu u mudellu hardware, a situazione di a sezione desiderata pò cambià.
  2. Hè necessariu di aghjunghje i dati indicati in u screenshot à i campi prumessi, perchè tutte e impostazioni di u PC sò state piazzate in tuttu u rispettu di e istruzioni. Dopu à ciò, confermà u salvamentu di cambiamenti è ripartite u DVR.
  3. Pudete vede l'immagine da e telecamere di sorveglianza cumplicate o cambiate in quantu i prughjetti stabiliti in precedenza inserendu l'indirizzu IP specificatu è a porta in a barra di indirizzu di u navigatore nantu à u PC. Hè megliu ad aduprà Internet Explorer per questo scopu, inserendu dati da u pannellu di cuntrollu à l'entrata.

Avemu finisce sta sezione di l'articolo, perchè dopu si pò pudè cunnesse facilmente à u DVR da un computer. E impostazioni stessi sò assai simuli à u menu di chitarra standard.

Opzione 4: Cunnessa cun un router

In molti casi, un dispositivo DVR Stand-Alone pò esse cunnessu à un PC via un router di rete, annantu à i modelli cù supportu Wi-Fi. Per fà ciò, avete bisognu di cunnesse u router cù u computer è u registratore, è dopu cambiate certi impostazioni di rete nantu à dui dispositivi.

Passu 1: Cunnessu u router

  1. Questa scena hà e differenze minime da a procedura di cunnessione diretta di u DVR à u PC. Cunnessu cù l'aiutu di u cordellu di patch u unità di sistema cù u router e ripetite a stessa cosa cù u registratore.
  2. E interfacce di cunnessione aduprate ùn agenu micca. Tuttavia, per cuntinuà senza fallimentu, accende tutti i dispositivi participanti.

Passu 2: Imposta u registratore

  1. Aduprendu i cunfusioni standard di u DVR, aprite l'impostazioni di rete, deselezziunate "Abilita DHCP" è cambiate i valori à quelli presentati in l'immagine sottu. Se in u vostru casu ci hè una stringa "Servitore DNS primariu", deve esse pienu in cunfurmia cù l'indirizzu IP di u router.
  2. Dopu, salvate e configurazione è pudete andà in l'impostazioni di u router cù un browser Internet.

Passu 3: Configurate u router

  1. In a barra di indirizzu di u navigatore, inserite l'indirizzu IP di u vostru router è autorizà.
  2. Una nuance importante hè l'indicazione di diversi porti per u router è u registrar. Apertu a sezione "Sicurezza" è in a pagina "Cuntrollu" cambiate valore "Portu di gestione Web" on "9001".
  3. Aprite a pagina "Redirect" è cliccate nantu à a tabulazione "Servitori Virtuali". Cliccate nantu à u ligame "Cambia" in u campu induve l'indirizzu IP di u DVR.
  4. Cambia valore "Portu di serviziu" on "9011" è "Portu Internu" on "80".

    Nota: In a maggior parte di i casi, l'indirizzi IP devono esse riservati.

  5. Per accede à u dispositivo da un computer dopu, hè necessariu navigà nant'à u navigatore fino à l'indirizzu IP specificatu in precedenza in a cuesce di u registru.

Nantu à u nostru situ, pudete truvà un gran numeru di istruzioni per configurà certi router. Avemu finisce sta sezione è l'articolo in generale.

Conclusione

Grazie à l'insignamentu presentatu, pudete cunnesse à un computer assolutamente qualsiasi DVR, qualunque sia u so tippu è e interfacce dispunibili. In casu di dumande, ci sarà ancu cuntenti di aiutassi ind'è i cumenti sottu.