A qualità di e stampe pò dipende direttamente da cum'è u capente organizza gli oggetti di travagliu: a curvatura di l'oggetti di foto pò rovinà a foto è a qualità di a fotografia diminuirà, rispettivamente, u travagliu di u maestru serà consideratu vanitiu.
U mezu più simplici è più accessibile per evità stu prublema hè a linea dritta disegnata, chì hè responsabile per uguagliannu l'oggetti in a fotografia è li mette nant'à tutta a cumpusizione di a fotografia.
L'editor di grafici di Adobe Photoshop offre molte opzioni per cum'è per risolve u prublema, ma i più facili sò i linee guida, chì ponu esse situate sia in verticale sia in orizzontale.
Per determinà a presenza di questu strumentu ausiliare, pudete aduprà e strisce blu evidenti. Perchè a funzionalità di questu arnesi sia dispunibule à l'ochju, hè necessariu cun menù "Vede" preme un pulsante "Nova Guida". In a finestra di dialogu chì si apre subitu dopu cliccatu, dà selezziunà a direzzione desiderata per a linea è e so coordinate.
L'ambiente di sinistra è a vetta di l'ambiente di travagliu anu un righjunu cù una scala chì e dimensioni sò visualizzate in pixel, dunque in a finestra aperta anu ancu specificà u numeru di pixel. Dopu avè fattu queste misure, una linea messa in evidenza apparirà in a foto in una certa direzzione specificata prima.
Ci hè un altru modu per abilà e guide in Photoshop. Per fà quessa, cliccate, tene u bottinu sinu di u mouse è u toccanu cun a manu in a direzzione desiderata. Subitu dopu à questu, una linea guida blu apparirà nantu à l'immagine.
A guida creata dà à u padrinu assai possibilità chì, à un gradu o à un altru, ponu influenzà positivamente a qualità di l'immagine. Eccu alcuni di elli:
Snap l'oggetti à i ghidetti aduprendu a funzione di ancoramentu - a funzione sarà utile se avete bisognu di allineare oggetti è di fermarli in a linea blu.
Appena l'oggiu s'avvicina da a linea, si pò attira cum'è un calamita. Per attivà sta funzione, bisogna andà à u menù "Vede" è selezziunate una funzione "Attaccà à i guide".
Da alignà l'oggiu cù a linea blu, sarà pussibuli a spostaraghju. Se u target ùn include micca oggetti di ancu à e guide, bisogna tene l'oggiu cù u bottinu sinu di u mouse è u postu più luntanu da a linea guida, dopu ch'ella sia pigliata a misura, l'ancora smette di funzionà.
Per confrontà visivamente u risultatu prima è dopu, pudete rimuovere temporaneamente e guide in Photoshop, un set di tasti di menu CTRL + H permette di fà quellu rapidamente è efficacemente, chì hè impurtante in u travagliu cù un grande volume di immagini. Per ritornà torna, bisogna tene nantu à e chiavi simili: e linee guida vi ritorneranu à i so posti.
Per scurdà di a linea blu senza necessità, ghjustu trascinaru in a zona regula è si sparirà.
Tutte e guide si ponenu annullà cù a funzione "Vede - Rimuovi le guide".
In Adobe Photoshop, pudete cuntrullà e guide per piacè: a funzione ti aiutera à fà u travagliu di sta missione. "Movimenti". Pudete truvà sta funzione in a barra di strumenti, chì si trova verticalmente. A scelta di un strumentu hè prutetta "V" in a tastiera.
Dopu a operazione hè finita, u cursore sarà simule una freccia à duie vie, chì pò moverte e linee blu in qualunque direzione.
A volte, u travagliu di uguagliante di l'oggetti in l'imagine hè un risultatu rapidu è ùn tolerebbe micca a creazione di guide manualmente. Per tali situazioni, u prugramma ti permette di aduprà a rete.
Questu strumentu hè creatu in u menù. "View - Show - Grid". Pudete ancu tene a cumbinazione CTRL + '.
In modu normale, a griglia hè una guida, a distanza trà a quale hè un inch, divisa in quattru parti. Pudete cambià a distanza trà e guide in u menù "Editing - Settings - Guides, Grids and Fragments".
A griglia puderà aiutà u wizard di Photoshop s'ellu ci vole à equalizzare un gran numeru di oggetti, per esempio, oggetti di testu.
Modu di guida rapida
Ci hè ancu una funzione di linee rapide, chì riduce significativamente u tempu di trattamentu di l'oggetti. Queste linee differenu da ogni altra in chì dopu ch'elli sò attivate, sò visualizzate in u rolu di travagliu indipendente.
Queste guide mostranu u spaziu trà oggetti in a cumpusizione. Tale ghiaccii cambieranu a so posizione secondu a traiettiva di l'oggetto. Per attivà sta funzione utile è conveniente, andate in u menù "View - Display - Quick Guidelines".
I porti sò assai utili in a vita di u Photoshop - aiutà à u postu esattu di l'oggetti, una selezzione più chiara di e zone, è guide rapide permettenu di posiziunate e elementi paragunati l'una da l'altru.