Un prublema piuttostu cumunu à i proprietarii di laptop in Windows 10, Windows 7 o 8 (8.1) - à un puntu, invece di l'icona di solitu di una cunnessione Wi-Fi senza fili, apparisce una croce rossa in a zona di notificazioni è quandu u vostru sulu passatu nantu à ellu - un missaghju chì indica chì ùn sò dispunibule cunnessioni.
In listessu tempu, in a maggior parte di i casi, quessa succede in un laptop cumu aghjuntu - appena ieri, pussutu avè pussutu legatu à u puntu di accesso à a casa, è oghje sta situazione. I motivi di stu comportamentu ponu esse forti, ma in generale - u sistema operativu crede chì l'adattatore Wi-Fi sia disattivatu, è di perciò segnu chì ùn ci sò micca connessioni dispunibule. È ora di i maneri di ripararli.
Se a Wi-Fi ùn hè ancu micca utilizatu per questu laptop, o ancu reinstallatu Windows
Se ùn avete mai usatu e capacità wireless in stu dispositiu, ma avete installatu un router Wi-Fi è volete cunnessu è avete u prublema indicatu, allora vi propongo di leggere l'articolo "Wi-Fi in un laptop" ùn funziona micca prima.
U missaghju principali di l'istruzione citata hè di stallà tutti i driver necessarii da u situ ufficiale di u fabbricante (micca cù u driver di u pack). Non solu direttamente nantu à l'adattatore Wi-Fi, ma dinò per assicurà u funziunamentu di i tasti di funzioni di u laptop, s'è u modulu senza filu hè abilitu aduprendu daveru (per esempio Fn + F2). A chjave pò esse ritratta micca solu l'icona di a rete senza fil, ma ancu l'immagine di u aeronave - attiva è disabilita u modu di volo. In stu cuntestu, l'istruzione pò esse ancu utili: a chiavi Fn di un laptop ùn funziona.
Se a rete senza fili funziunava, è avà ùn ci sò micca connessioni dispunibule.
Se tuttu hè andatu recentemente, è ora ci hè un prublema, pruvate i metodi elencati sottu in ordine. Se ùn sapete micca cume fà u passu 2-6, tuttu hè descrittu in gran dettaglio quì (si apre in una nova tabulazione). È sì queste opzioni sò dighjà testate, andate à u sette paragrafo, cun di questu, cumincianu à descriviri in dettaglio (perchè ùn ci hè micca tantu sèmplice per l'utenti novitarii).
- Spegnerete u router wireless (router) da a pruppiu è furnite nuvellu.
- Provate a risoluzione di i problemi Windows, chì u OS offre, se cliccate nantu à l'icona Wi-Fi cu una crucella.
- Verificate se l'interruttore Wi-Fi hardware hè attivatu nant'à u laptop (s'ellu ci hè) o se l'è accudutu cù a tastiera. Fighjulà l'utilità di u laptop privative per gestisce e reti wireless, se dispunibule.
- Verificate se a cunnessione senza filu hè attivata in a lista di cunnessioni.
- In Windows 8 è 8.1, in più, andate in u pannellu di dirittu - "Impostazioni" - "Cambia impostazioni di l'ordinatore" - "Rete" (8.1) o "Senza filu" (8), è vedite se i moduli senza fili sò attivati. In Windows 8.1, fighjate dinò a "Moda aereo".
- Andate à u situ ufficiale di u custruatore di u laptop è scaricate i più recenti driver in l'adattatore Wi-Fi, installali. Ancu se avete dighjà a stessa versione di driver installata, pò aiutà, pruvate.
Rimuovi l'adattatore wireless Wi-Fi da u manager di dispositivi, reinizallu
Per avviare Windows Device Manager, premete i tasti Win + R in a tastiera di u portatile è inserisci u comando devmgmt.mscè poi premete Ok o Enter.
In u gestore di dispositivi, aprite a sezione "Adattatori di rete", cliccate à dirittu nantu à l'adattatore Wi-Fi, fighjate sì s'ellu ci hè una voce "Enable" (s'ellu ci hè, accende è ùn fate micca qualsiasi altra cosa chì hè descritta quì, l'inscription no sparì) è se ùn, seleziona "Elimina".
Quandu u dispositivo hè rimuatu da u sistema, in u menu di Manager di Dispositivi, selezziunu "Azzione" - "Aggiorna configurazione hardware". L'adattatore senza filu sarà ritrovatu, i piloti saranu installati nantu à elli è, probabilmente, tuttu u marcherà.
Vede se u serviziu Auto WLAN hè attivatu in Windows
Per fà quessa, andate in u pannellu di cuntrollu di Windows, selezziunate "Amministrazione" - "Servizi", trova "Autotunzione WLAN" in a lista di servizii è se vedi "Disattivà" in a so impostazioni, fate un doppio clic su di lui è in "Tipu di messa in sì" hà impostatu à "Automatica", è cliccate ancu sul pulsante "Avvia".
S'è u casu, riescià a lista è, se truvate servizii addiziunali chì anu cunnessu Wi-Fi o Wireless in i so nomi, li voltanu troppu. È dopu, preferenzialmente, ripartite u computer.
Speru unu di sti metodi aiuterà a risolve u prublema quandu Windows scrive chì ùn ci sò micca connessioni Wi-Fi dispunibule.