I prudutti ZyXEL sò cunnisciuti principalmente à i specialisti IT, chì hè specializatu in hardware di servitore. A cumpagnia hà dinò dispunimenti per i consumatori: in particulare, Zixel hè statu u primu à entrà in u mercatu di tecnulugia post-sovietica cù modem Dial-Up. A gamma attuale di stu fabbricante include router wireless avanzati cum'è a serie Keenetic. U dispositiu da sta linea cù u nomu Lite 3 hè a più nova versione di i centri ZyXEL di u bilanciu Internet - quì sottu vi diceremu cume preparà u serviziu è configurà lu.
Primo stadiu di preparazione
I primi passi chì sò necessarii sò di preparà per travagliu. A procedura hè semplice è cusì seguita:
- Selezzione di a posizione di u router. In listessu tempu, pruvate à tene u dispositiu luntanu da fonti di interferenza in forma, per esempio, di gadget di Bluetooth o periferiche radio, è ostaculi di metallo chì ponu in periculu di micca u flussu di u segnale.
- Cunnessione di u cavu di u fornitore à u router è di cunnessione di u dispositivo à u computer cù un patchcord. A u passatu di u casu ci hè un blocco cù i connettori - u cavallu di u fornitore di Internet deve esse cacciu à u connettore WAN, è entrambe e estremità di u patchcord devianu esse inserite in i connettori LAN di u router è u computer. Tutti i connettori sò firmati è marcati cù etichette di culore, allora ùn ci vole micca i prublemi di cunnessione.
- L'ultima tappa di u pre-tuning hè a preparazione di l'ordinatore. Aprite e pruprietà di u protocollo TCP / IPv4 è assicuratevi chì a scheda di rete riceve tutti i indirizzi in modalità automatica.
Per di più: Configurazione di una rete locale di Windows 7
Connettu u router à a rete è procedi cù a configurazione.
Opzioni per l'impostazione di ZyXEL Keenetic Lite 3
A configurazione di u router in questione hè compie per mezu di una applicazione web, chì in stu fabbricante hè un OS in miniatura. Per avè accesso, bisognu aduprà un browser: aprite, inserisci l'indirizzu192.168.1.1
nant'àmy.keenetic.net
e premete Enter. In a scatula d'entrata di i dati di autorizazione scrive u nomeadmin
e password1234
. Ùn hè micca superfluente per guardà a parte inferiore di u dispositivo - ci hè un adesivu cun dati impessu di a transizione à l'interfaccia di configuratore.
A configurazione attuale pò esse fatta in duie maniere: usendu l'utilità di configurazione rapida o stabilendu i parametri da sole. Ogni metudu hà i so vantaggi, cusì tene in sideru sia.
Configurazione rapida
Durante a prima cunnessione di u router à u computer, u sistema vi proporrà di aduprà l'installazione rapida o vene immediatamente à u configuratore web. Sceglite a prima.
Se u cavaghju fornitore ùn hè micca cunnessu à u dispositivo, vedete u seguitu missaghju:
Appare ancu in casu di prublemi cù filu di u fornitore o connettore di router. Se a notizazione ùn apareghje micca, a prucedura andrà accussì:
- Prima, determinate i parametri di l'indirizzu MAC. I nomi di e opzioni chì dispunibanu parlanu da se soi - ponu u desideratu è premenu "Prossimu".
- Dopu, stabilisci i parametri per ottene un indirizzu IP: selezziunate a scelta adatta da a lista è cuntene a configurazione.
- In a prossima finestra, inserite i dati di autenticazione chì l'ISP deve furnisce.
- Eccu specificà u protocollo di cunnessione è inserite parametri addiziunali, se vole.
- A prucedura hè cumpletata premendu u pulsante. "Web Configurator".
Aspetta 10-15 secondi per chì i parametri toccanu. Dopu à questu tempu, una cunnessione à Internet deve avvenire. Per piacè, avà a nota chì a modalità simplificata ùn permette micca di configurà a rete wireless - questu pò esse fattu manualmente.
Sintonizazione automatica
A configurazione manuali di u router dà a capacità di adattà più precisamente i parametri di a cunnessione Internet, è questu hè l'unica manera di organizzare una cunnessione Wi-Fi.
Per fà quessa, in a finestra di benvenuta, cliccate nantu à u bottinu. "Web Configurator".
Per ghjunghje à a configurazione di l'Internet, date un'occhiata à u blocu di i pulsanti sottu è cliccate nantu à l'immagine di u globu.
L'azione ulteriore dipende da u tipu di cunnessione.
PPPoE, L2TP, PPTP
- Cliccate nantu à la scheda cù u nome "PPPoE / VPN".
- Cliccate nantu à l'opzione "Add connection".
- Apparirà una finestra cù i parametri. Prima, assicuratevi chì e casute sò davanti à e dui opzioni top.
- Dopu, avete bisognu à compie a descrizione - pudete chiamà chjamata cum'è ti piace, ma hè desiderabile specificà u tipu di cunnessione.
- Ora arricavate u protocollo - ampliate a lista è selezziunate l'opzione desiderata.
- À u paragrafo "Cunnessu via" spuntà "Cunnessione à banda larga (ISP)".
- In u casu di una cunnessione PPPoE, avete bisognu di inserisce dati per autenticazione nantu à u servitore di u fornitore.
Per L2TP è PPTP, avete ancu specificà l'indirizzu VPN di u fornitore di servizii. - In più, avete bisognu di sceglie u tipu di indirizzi di ricezione - fissu o dinamicu.
In u casu di un indirizzu staticu, avete bisognu di entrà u valore di travagliu, è di i codici di servitore di nomu di duminiu attribuiti da l'operatore. - Usate u pulsante "Applicà" per salvà i parametri.
- Vai à segnalibru "Connessioni" è cliccate nantu à "Cunnessione à banda larga".
- Quì, verificate se i porti di cunnessione sò attivi, verificate l'indirizzu MAC è u valore MTU (per PPPoE solu). Dopu à quella stampa "Applicà".
Com'è u casu di una cunfigurazione rapida, ci vole un pocu di tempu per applicà i parametri entrati. Se tuttu hè installatu in modo corretto è secondu e istruzioni, a cunnessione apparirà.
Configurazione in DHCP o IP staticu
A procedura per configurà una cunnessione per indirizzu IP hè leggermente diversa da PPPoE è VPN.
- Aprite a tab "Connessioni". E cunnessioni IP sò stabilite cunnesse à u nome "A banda larga": hè prisentatu per difettu, ma micca inizialmente ottimizatu. Cliccate nantu à u so nome per configurarlo.
- In u casu di l'IP dinamica, basta à assicurassi chì i caselli sò spuntati "Abilita" è "Usate per accede à Internet", allora inserisci i parametri di indirizzu MAC, se richiesti da u fornitore. Cliccate "Applicà" per salvà a configurazione.
- In u casu di un IP fissu in u menù "Configurazione di l'impostazioni IP" selezziunate "Manuale".
Dopu, specificà in a linee adatte l'indirizzu di i servitori di cunnessione, di gateway è di servitori di nomi di dominio. Subnet mask leave the default.
Se necessariu, cambiate i parametri di l'indirizzu hardware da a scheda di rete è premete "Applicà".
Avemu introdottu à u principiu di a configurazione di Internet nantu à u router Keenetic Lite 3. Andate à a configurazione di a Wi-Fi.
Keenetic Lite 3 Wireless Settings
E impostazioni di Wi-Fi in u dispositiu in questione sò situate in una sezione separata. "Rete Wi-Fi", chì hè indicatu cù un bottinu in forma di un'icona di cunnessione senza filu in u blocu inferiore di i tasti.
A configurazione senza filu hè u seguitu:
- Assicuratevi chì a tabulazione sia aperta. 2,4 GHz Punto d'Accessu. Dopu, ponu u SSID - u nomu di u futuru rete Wi-Fi. In linea "Nome di Rete (SSID)" specificate u nome volu. Opzione "Nascite SSID" lascialu.
- In u listinu in menù Sicurezza in Rete selezziunate "WPA2-PSK", u tippu di cunnessione più sicuru attualmente. In u campu "Chiave di rete" Avete bisognu di definisce una password per cunnessu à a Wi-Fi. Ti ricordu - almu 8 caratteri. Se avete difficoltà à inventà una password, si consiglia di aduprà u nostru generatore.
- Da a lista di paesi, selezzi u vostru - questu hè necessariu per e scopi di sicurità, postu chì diversi paesetti aduprà diverse frequenze Wi-Fi.
- Lascia u restu di l'impostazioni cum'è è e cliccate "Applicà" per finì.
WPS
In a sezione di i parametri di a cunnessione senza fili ci sò ancu e impostazioni di a funzione WPS, chì hè una modalità simplificata di accumpagnamentu cù dispositivi chì utilizanu Wi-Fi.
A propositu di a configurazione di sta funzione, è nantu à una infurmazione più dettagliata di e so funzioni, pudete amparà da un articulu separatu.
Per di più: chì hè WPS è perchè hè necessariu?
Impostazioni IPTV
Installazione di a TV via Internet via a console nant'à u router in questione hè incredibilmente simplici.
- Apertu a sezione "Connessioni" rete cablata è cliccate nantu à a sezione "Cunnessione à banda larga".
- À u paragrafo "Cavu da u fornitore" mittite una marcata sottu à a porta LAN à a quale vulete connettà a console.
In a sezione "Transmit VLAN ID" i marchi di verifica ùn sò micca esse. - Cliccate "Applicà"Allora cunnessi u set-top box IPTV à u router è configuratu già.
Conclusione
Comu pudete vede, ZyXEL Keenetic Lite 3 hè configuratu in maniera chì ùn hè micca difficiule. Se avete domande in più - scrivevi in i commenti.