Scaricate è installate i driver per a stampante Samsung ML 1641

A media SanDisk è una di e tecnologie più difficili in a storia di tali dispositivi. U fattu hè chì u fabbricante ùn hà liberatu un unicu prugramma chì puderia aiutà a ripristinà u drive. Dunque, quiddi chì anu i drive flash simili, restanu solu per vageghju in i fori è cercà messaghji di l'altri utilizatori chì puderianu risolve i dispositivi SanDisk falliti.

Avemu pruvucatu à raccoglia tutti i prugrammi chì travaglianu veramente cù i vettori di sta cumpagnia. Si sò successi un pocu.

Cume ripristinà una unità USB Flash di SanDisk

U setarimentu di a soluzione si hè rivelatu assai stranu è inusuale. Cusì, unu di elli hè disignatu per i discuri flash di un'altra sucietà, ma per qualchì ragu funziona cun SanDisk. Un altru utilità hè pagatu, ma pudete pruvà gratuitamente.

Metodo 1: SanDisk RescuePRO

Ancu sì u nome di a cumpagnia si trova in u nome, pare chì i rappresentanti SanDisk stessi ùn sapenu nunda. Pudete scaricà nant'à u situ di una certa impresa LC Technology International. In ogni casu, stu prutezziunu face a restaurazione di i media amovibili, è per noi questa hè a cosa più impurtante. Per aduprà RescuePRO, fate u seguitu:

  1. Scaricate l'utilità da u situ di quiddu sopra menzionatu LC Technology International (stu ligame hè per l'utenti di Windows, se usu Mac OS, scarica u prugramma da quì). U situ cuntene trè versioni - Standard, Deluxe è Deluxe Commercial. Prima si pò pruvà à aduprà Deluxe. Per quessa, cliccate nantu à u "Pruvate l'evaluazione GRATUITA"per scaricà a versione demo.
  2. Sarete rediretti à a pagina induve avete bisognu di specificà dati personali. Complete tutti i campi - l'infurmazione pò esse specificata cum'è vi piace, solu l'e-mail deve esse reale. À a fine, cliccate nantu à u "Submit"per confermà u vostru permessu per riceve a dimucazione SanDisk RescuePRO.
  3. Poi u ligame ghjunghja à mail. Cliccate nantu à "RescuePRO® Deluxe"per scaricà u prugramma.
  4. L'archiu sarà scaricatu cù u schedariu d'installazione. Run u installazione è u prugramma. Ci sò i bottoni di recuperu di foto è video / audio. A discrezzione per e critiche, e funzioni ùn funzionanu micca, è cusì ùn hà micca nant'à bisognu di esegu. L'unica cosa chì puderebbe aduprà hè a formattazione. Per questo ci hè un bottinu "Pulisci i media"(se avete installatu RescuePRO in inglese). Cliccate nantu à ellu, selezziunate u vostru media è seguite e istruzioni.


Hè interessante chì in certi casi, u pulsu di formattazione pare apparte inaccessibile (sarà grigiu è sarà impossibile cliccare nantu à). Sfurtunatamente, ùn hè micca particulare chjaru nantu à chì base a divisione in quiddi utenti chì anu avè sta funzione dispunibile è chì no.

Se riesci à aduprà SanDisk RescuePRO, tutti i dati da l'unità flash saranu cancellati. Sarà automaticamente ripristinatu è pronto à travaglià in futuro.

Metudu 2: Formatter Silicon Power

Hè esattamente u prugramma chì, per qualchì motivu, travaglia cun certi vettori SanDisk. A descrizzione di dice chì funziona cun dispositivi chì anu i controller di PS2251-03. Ma micca tutti i discuri flash di SanDisk chì Formatter Silicon Power ponu servire avè un tale controller. In generali, hè sicuramente vale à pruvà. Per fà quessa, devi fà qualchi passi simuli:

  1. Scaricate u prugramma, scompattate l'archiu.
  2. Inserite l'unità flash USB è fate u prugrammu.
  3. Sì ùn ci succede nunda, o qualchì apparizione di l'errore pari, significa chì u vostru dispositivo ùn hè micca adeguatu per sta utilità. È s'è principiatu, cliccate nantu à u "Formatu"è aspettate finu à a fine di u formattu di u drive.

Metudu 3: Strumentu di formattu di memoria USB

Unu di i pochi prugrammi chì travaglia abbastanza bè cù i media SanDisk. Hè u solu in a nostra lista chì pò verificà i media amovibili, currettà l'errori è formattale. Usà l'Utilitazione di formattu di memoria USB

  1. Scaricate è installate u prugramma in u vostru computer.
  2. Scrive u vostru trasportatore d'acqua cù e parole "Dispositiu".
  3. Verificate a casella "Errori curretti"(corregge l'errori)"Scan drive"(scansione di u discu) è"Verificate se sporca"(Verificate se u media hè dannatu). Cliccate nantu à"Verificate u discu"per verificà u drive di Flash è riparà l'errori.
  4. Prova à utilizà u vostru mezu di stoccaggio di novu. Se ùn ci hè nunda chì hà cambiatu, cliccate nant'à "Formattate u discu"per cuminciare à formattà u drive.
  5. Aspettate finu à a fine di u prucessu.

Lezione: Cumu aduprà Strumentu di Formatu di Memorizazione USB

Cosa più si pò fà

In più di tutti i prugrammi sopra, in certi casi, SMI MPTool aiuta ancu. Questu strumentu hè pensatu per travaglià cù unità di silicone Power Silicon. Cumu usarli, hè discupratu in dettu in l'articolo nantu à a riparazione di tali dispositivi (metru 4).

Lezione: Unità flash di recuperu Silicon Power

Sò ancu in parechji siti chì scrivenu chì esiste una utilità privativa Format è Read / Write Check Utility. Ma ùn hè micca truvatu nisunu ligame intelligibile per scaricà.

In ogni casu, pudete sempre aduprà unu di i prugrammi per recuperà i file eliminati, è allora formattà i supporti ammenate. Pudete fà sta in una di i modi descritti sopra o aduprà u strumentu standard di Windows. Quandu u secondu, u prucessu di utilizà l'utilità di furmazione di u discu standard hè descrittu ancu in l'articolo nantu à e unità flash Silicon Power (à a fine). Puderete ancu bisognu di una lista di i migliori software di recuperu di lì.