A cumincià cù Windows 7 è e versioni successive di stu sistema operativu, l'utenti di l'ordinatori persunale cuminciaru à affrontà una situazione piuttostu interessanti. A volte dopu u prucedimentu di stallazione, reinizessione o aggiornamentu di u SO, una nova partizione di u discu duru di micca più di 500 MB in dimensione, chjamata "Riservatu da u sistema". Questu volumu cuntene l'infurmazione di u serviziu, è più specificamente, u gestore di avvicinamentu di Windows, a configurazione di sistema predefinita è i dati di crittografia di file in u discu rigiu. Naturalmente, ogni utilizatore pò dumandà una domanda: hè pussibile rimuovere una sighione sì è cume implementà lu in pratica?
Eliminiamo a sezione "Riservatu da u sistema" in Windows 7
In principiu, u fattu chì ci hè una partizione di un discu duru riservatu da u sistema à un computer Windows ùn rappresenta micca un periculu o incomodità particulare per un utilizatore sperimentatu. Se ùn vogliu entrà in stu volumu è fà una manipolazione negligente cù i file di sistema, allora pudete lasciate sicuru stu discu. A so rimozione cumpleta hè assuciata cù a necessità di trasmissione di dati cù software specializatu è pò dà una inoperabilità assoluta di Windows. L'usciu più modestivu per un utilizatore abituale è a nascoscia a partizione riservata da u Sperimentatore da l'Esploratore di Windows, è quandu un novu OS hè installatu, esegui alcune azzioni semplici chì prevenu a so creazione.
Metudu 1: Nitturà a sezione
Prima, pruvemu assai per spegni a visualizazione di u spaziu di partizione di discu rigidu sceltu in u Explorer di sistema operativu è à l'altri gestori di file. Se vulete o necessariu, una operazione simile pò esse effettuata cù ogni volume di discu rigente desideratu. Tuttu hè molto chjaru è sèmplice.
- Cliccate nantu à u pulsante di serviziu "Start" è in a tabulazione aperta, cliccate à dirittu nantu à a linea "Computer". In u menù drop-down, selezziunate a colonna "Gestione".
- In a finestra chì si vene à a parte destra truvamu u parametru "Gestione di dischi" è aprite. Quì faremu tutte e cambie necessarie per a modalità di visualizzazione di a sezione riservata da u sistema.
- Cliccate à diretta nantu à l'icona di a sezione selezionata è andate à u parametru "Cancia a lettura di a unità o u parcorsu di u discu".
- In a nova finestra, selezziunate a lettera di l'unità è cliccate nantu à l'icona "Elimina".
- Confirmu a deliberazione è a serietà di e nostre intenzioni. S'ellu hè necessariu, a visibilità di stu volumu pò esse ripristinata à ogni tempu praticu.
- Fatti! U compitu hè risoltu bè. Quandu u sistema hè ripartitu, a partizione di serviziu riservata diventa invisibile in Explorer. Oghji a sicurezza informatica hè à u livellu ghjustu.
Metudu 2: Impedisce a creazione di partizioni durante l'installazione di l'OS
È adesso ghjunghjemu à fà u discu absolutamente superfluu micca esse creatu quall'installazione di Windows 7. Fate una attenzione speciale chì tali manipolazioni durante l'installazione di u sistema operativu ùn si puderanu fà se avete informazioni prezose in parechji sezioni di u discu duru. Cusì un volume di discu duru solu sistema hè creatu. I dati restanti si perderanu, perchè duveranu esse copiati in i media di backup.
- Cumprà l'installazione di Windows in a manera solita. Dopu a copia di i file di installazione, ma davanti à a pagina per selezziunà u discu futuru di u sistema, cliccate nantu à a combinazione di tasti Shift + F10 annantu à a tastiera è aprite a linea di cumannu. Entrate in squadra
diskpart
è cliccate nantu à Enter. - Allora digià nantu à a riga di cume
selezziunu u discu 0
è ancu mandà u cumandariu premendu Input. Un missaghju deve spiegà chì u discu 0 hè selezionatu. - Ora scrivemu l'ultimu cummentu
cria partizione primaria
e torna cliccate nantu à Entercioè, creemu un seru di discu duru di u sistema. - Dopu chjappu a console di cumunicazione è continuemu a stallà Windows in una sola partizione. Dopu avè finitu a stallazione di u sistema operativo, avemu garantitu di ùn vede micca nantu à u nostru computer una sezione chjamata “Riservatu da u sistema”.
Comu avemu stabilitu, u prublema di avè una piccola partizione riservata da u sistema operativu pò esse risoluta ancu da un utilizatore principiante. A cosa principale di avvicinà ogni azzione assai attentamente. Sì in dubbitu, hè megliu à lascià tuttu cum'è prima davanti à un studiu apprunessu di l'infurmazioni teorica. È chjama a dumande in i commenti. Godite di u vostru tempu ind'è u schermu di u monitor!
Vede ancu: Ripristinà u record di boot di MBR in Windows 7