Abbiate permesso à a stampazione di e stampatrici di Windows 7

À un bellu mumentu, quandu un utente inserisce u so dispositivo di memorizzazione di dati in una porta USB, u computer pò ùn risponde mai. Finu à quì, tuttu era bè: u sistema hà stabilitu calmatimentu u mezu di stoccaggio è puderebbe travaglià cun chjama. Ma adesso tuttu hè diversu è u computer si rifinisce à ancu segnalà chì anu inseritu un drive di flash in essa. In sta situazione, ùn avete micca di panicu, perchè tuttu pò esse riparatu, u più impurtante hè di sapè cume fà u correttu, in modo da ùn cunnosce micca u drive.

Nantu à a maggior parte di i casi, aiuta a ricunnessione banale. Se avete ritiratu e reinstallatu u vostru servitore di dati, ma u prublema ùn hà micca scumparitu, allora a nostra guida vi aiuterà.

U computer ùn vede micca u drive flash: chì faci

Hè assai impurtante di tene à l'ordine in cui tutte e azzioni saranu spiegate di più. Sì decide di aduprà qualchì metudu separatu, ùn pudemu micca risolve u prublema. Dopu in descrizzione di i metudi, pudemu verificà tutte e ragioni possibili perchè u drive flash ùn sia micca rilevatu da u sistema operativu.

Metudu 1: Verificate u dispositivo in sè è u computer

Prima ci vole à fà u seguitu:

  1. Determinà s'ellu hè a so media. Per fà quessa, inserisci u portu in USB è vede si l'indicatore di luce s'illumina. In certi casi, un sughjettu speciale hè ancu adupratu. In ogni casu, ci hè una specie di reazione nantu à l'unità flash.
  2. Connettu l'unità in un portu USB diversu. Hè cunsigliatu di aduprà unu chì funziona esattamente (pò esse, per esempio, u connettore chì aduprate per cunnessu un mouse o una stampatrice).
  3. Ispirà attentamente u vostru drive flash. Forse ci hè un pocu rudimentu o polvere nantu à quellu chì impedisce di esse rilevatu da l'ordinatore.

Problema cun dispositivo

Se a vostra unità hè rilevata (qualcosa brilla o ci hè un sonu distintivu), ma allora nè succede, allora u prublema hè in i porti o in u computer. Ma se a cunnessione ùn hà micca una reazione di l'unità stessa, allora u prublema hè in quella.

Per vede ciò, assicuratevi di cunnessu cun altri connettori. Prima, pulizia saldamente da a polvere. Per fà quessa, aduprate un pennu è un cotone cù l'alcol. Lasciate li dispositivo à seccà è aduprala di novu.

U prublema ùn hà micca scumparitu? Poi l'ostaculu pò esse in u mumentu in sè, o bè in i so contatti. In stu casu, pò esse attribuitu à a riparazione, ma a prucedimentu di recuperu sarà certamente assai cara. Spesso hè megliu per cumprà una nova drive flash chì pagà per a riparazione di l'antica.

Problema cù i porti

Se u drive hà una specie di reazione à a cunnessione, ma u computer in se ùn risponde micca à tutti, u prublema hè in porti USB. Per verificà ciò, fate quì:

  1. Pruvate à cunnesse cun un altru computer (assai pratticu s'è avete un PC è un laptop).
  2. Aduprate l'utenu di gestione di u discu in u vostru computer. Per fà ciò, premete simultaneamente i tasti di a tastiera. "Win" è "R"per lanciare a finestra di esecuzione di u prugramma. Inserite u cumandamentu "diskmgmt.msc". Cliccate "Enter". Quandu l'instrumentu ci hà bisognu, mette in pratica l'eliminazione è u reinserimentu di u vostru drive flash. S'ellu ùn hè micca una reazione in a gestione di u discu, allora u prublema hè esattamente in i porti. Ma s'ellu ci hè una reazione, tuttu hè molto più simplici. Dopu aduprate u prublema 2-7 di sta guida per risolve u prublema.


Dunque, se pudessi scopre chì u prublema hè in i porti, fate quì:

  1. Aprite u coperchiu di a unità di sistema PC o smuntate u laptop. Verificate se u cavu da e porte USB hè connessu in ogni locu. Se no, cunnessa à a scheda madre. Ancu s'ellu hè accussì, vale sempre da pruvà à utilizà a scheda madre per travaglià cù i porti. Determinà ciò chì è e cunnessione hè abbastanza sèmplice. Da e porte à l'internu di vene un cavu, perchè hè adatta solu un connettore in a "scheda madre".
  2. Verificate se i porti avemu bisognu sò collegati in u BIOS (o UEFI). In quantu à u BIOS, allora avete bisognu di andà in essu è truvà quì l'elemento associatu à USB, in a maggior parte di i casi si chjamerà "Configurazione USB". Cliccate nantu à sta. In a prossima finestra, verificate chì à fiancu à tutti i parametri era l'inserzione "Enabled" (se hè possibile). Sì più interessatu à u parametru "Controller USB". Sì ùn hè micca statu stabilitu u status "Enabled"chì hè "Enabled". Hè pussibule, à causa di un tipu di fallimentu, u sistema hà i porti disabilitati.


Hè praticabile chì, dopu sti azzioni, l'unità flash cume cumparassi da u computer, almenu in u strumentu di gestione di u discu. Se questu istruzioni ùn aiuta micca è chì i media sò sempre illeggibili, cuntattate un specialista è abbiate u serviziu di l'ordinatore. Hè pussibule chì u prublema sia un fallimentu cumpletu di i porti è sarà megliu semplicemente rimpiazzarli. Peggio, s'ellu ci hè un malfunzionamentu in a scheda madre. Ma tuttu ciò pò esse verificatu solu cun analisi più dettagliata aduprendu strumenti speciali.

Metudu 2: Aduprà u Resoconto di Problemi di Windows USB

Dunque, cù porti USB, tuttu hè bè, u drive flash avia una specie di reazione à a cunnessione à un computer, è si vede in u strumentu di gestione di u discu cum'è un dispositivu scunnisciutu. Ma allora ùn succede nunda è i file, rispettivamente, ùn ponu micca esse visti. In stu casu, aduprate u strumentu di risoluzione di problemi standard da Windows. Probabilmente, u sistema hà da solu indipendentemente determinà ciò chì hè u prublema è cume si risolve.

Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Scaricate u prugramma nantu à u situ ufficiale di Microsoft. Run u, cliccate "Prossimu"avà u scale.
  2. Dopu à quellu, resta solo per guardà cumu l'utilità trova e ripara l'errori. Tuttavia, micca tutti i prublemi ponu esse correzziunati, ma, in ogni casu, vedete ciò chì impedisce à u computer di vede l'unità flash USB.
  3. U risultatu vi sarà mostratu un tale ritrattu, cum'è in a foto sottu. S'ellu si capisce un ostaculu, sarà scrittu à l'ochju. In stu casu, cliccate solu nantu à u prublema è seguite e istruzioni di u strumentu. È sì ùn ci hè nisunu prublema, sarà dichjaratu chì "articulu mancante".
  4. Ancu s'ellu ùn hè micca truvatu prublemi, provate a rimuovere i vostri media da u computer è u reinserisce. In certi casi, sta soluzione aiuta.

Sfortunatamente, micca sempre questu prugrammu ti permette di correggere l'errori. Allora, se tuttu l'altri fiasca, fate ciò chì seguitu manualmente.

Vede ancu: Cumu creà una unità flash USB di bootable da Mac OS

Metudu 3: Aggiorna i Driver

Ci hè dui metodi per fà sta azzione: cù u Gestore di Dispositivi di Windows è tramite un software addizionale. Per aduprà u primu, fate u seguitu:

  1. In u menù "Start" (O menu "Windows" a seconda di a versione OS) aperta "Pannello di cuntrollu" è truvate quì "Manager di dispositivi". Quest'ultima pò esse fatta cù a ricerca. Aprite.
  2. Ampliate a sezione "Altri dispositivi". Ci vorrà qualchì apparitu sconosciutu o un dispositiu cù u nomu di u vostru drive flash. Hè ancu pussibule chì in a sezione "Controller USB" sarà u listessu scunnisciutu o "Dispositiu di conservazione ...".
  3. Fate un clic nantu à u cù u cliccate à dirittu di u mouse è selezziunate l'elemento "Aggiorna i driver ...". Sceglite una opzione "Ricerca automatica ..." è seguite e istruzioni di u mago.
  4. S'ellu ùn hè micca aiutu, ripetite i punti 1 è 2 di sta lista. Fate un clic destro è selezziunate. "Elimina".
  5. Verificate se u vostru dispositivo di staghjone amovibile funziona. Pò esse bè abbastanza per scorreru.
    Dopu, selezziunu u menu "Azzione" in cima di a finestra aperta è cliccate nantu à l'opzione "Aggiorna configurazione hardware".
  6. Seguitate e istruzioni di u mago.

Metudu 4: Verificate u patinu flash è u computer per virus

Stu metudu hè pertinente per i casi in cui l'unità hè determinata da u computer, ma ùn l'apertura micca. Invece, un errore accade. Puderia esse scrittu, per esempiu "Accessu negatu" o qualcosa di simu. Inoltre, u trasportatore pò aprire, ma ùn ci sarà più schedari. S'ellu ùn hè micca u casu in u vostru casu, verificate puru u vostru servitore per virus è, se niente hè rilevatu, salta stu metudu è cuntene finu à a voglia.

Aduprate u vostru antivirus per assicurassi chì ùn ci sia virus nant'à u computer. Se avete un prugrammu antivirus debutu, aduprate unu di l'utili speziali per rimuovere u virus. Unu di i megliu hè Kaspersky Virus Removal Tool. In casu chì ùn anu truvatu virus, fate quessa:

  1. Aprite u menu "Start" è aduprà a ricerca, truvà una utilità chjamata "Mostra i cartelli è i cartelli nascosti" (Questa hè a query chì avete bisognu à entrà in a casella di ricerca) Apertu.
  2. In a finestra chì si apre, andate in tab "Vede" in cima. Deseleziona l'elemento "Nascite i file di sistema protetti"s'ellu hè in piedi quì, è u mette vicinu à l'iscrizzione "Mostra i cartelli, i cartelli è le unità nascoste". Cliccate "Applicà"dopu "OK" in fondo à a finestra aperta.
  3. Aprite u vostru drive flash. Probabilmente ind'è un vedete un schedariu chjamatu "Autorun.inf". Rimuglite.
  4. Rimuete è rinserite u vostru discu. Dopu à quì, tuttu deve agisce bè.

Metudu 5: Modifichi u nome di i media amovibili in u sistema

Hè pussibule chì un cunflittu nascessi da i nomi di parechji dischi in u sistema. S'ellu hè più sèmplice, significa chì u sistema hà già un discu cun u nome induve chì a vostra unità USB deve esse rilevata. Tuttavia, sarà sempre determinatu in u prugramma di gestione di u discu. Cumu avvicinassi, anu cunsideratu sopra, in u primu metudu. Allora, aprite l'utellu di gestione di u discu è fate e seguenti azzioni:

  1. Nantu à u dispositiu amovibile, cliccate nantu à u cliccu giuvuleu di u mouse (questu pò esse fattu sia in u blocu sopra è nantu à u pannellu sottu). Selezzi un articulu "Cambia a lettura di l'unità ..." in u menu di disegnu.
  2. In a prossima finestra, cliccate "Cambia ...". Dopu à questu un'altra apru, selezziunate a casella in essa "Assignate lettera di unità ...", un pocu à a destra sceglite un novu nome è cliccate "OK".
  3. Rimuovi è inserite a unità USB flash in u computer. Avà hè ghjudicatu sottu à a nova lettera.

Metru 6: Dà u formatu di u mezu di stoccaggio

In certi casi, quandu pruvate à aprite u discu, apparisce un avvertenza chì u discu deve esse formatatu prima di aduprà. Allora sarà più efficace per fà ciò. Basta à premete u pulsante "Format Disk"avà da fà u prucedimentu di cancellà tutti i dati.

Ancu se l'urdinazione di sopra ùn appare micca, hè megliu per formattà l'unità flash USB.

  1. Per questo in "Computer" fate un clic destro su di lui (lo stesso può essere fatto in l'utenu di gestione del disco) e seleziona "Pruprietà". In u menù drop-down, cliccate nantu à "Formatting".
  2. In u campu "File System" Assicuratevi di mette u listessu unu chì hè adupratu in u vostru computer. Spuntà a casella "Fast ..." in blocu "Formatting Ways". Allora pudete salvà tutti i file. Appughjà nantu à u pulsante "Start".
  3. Ùn aiutatu? Poi fà u listessu, ma deselezziunate "Fast ...".

Pudete verificà u sistema di file in "Computer"cliccate à u cliccate reggite nantu à u discu duru.

In a finestra chì si apre, andate in tab "Generale" è stà attenti à l'iscrizzione "File System". Hè assai impurtante chì l'unità flash sia formattata in u stissu sistema.

Se ùn ci hè nunda chì si vene nantu à u drive, ci vole à utilizà unu di l'utili di recuperu.

Metudu 7: Resta a tua unità

Pudete fà sta attività cù l'attellu standard di Windows. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Nantu à u discu per uccidutu, cliccate à dirittu à direzzione è selezziunate da a lista spicca "Pruprietà".
  2. In a finestra chì si apre, andate in tab "Servizio". Cliccate u pulsante "Effettuà validazione".
  3. Sgugliete i caselli "Correggere automaticamente l'errori" è "Verificate è ripara i settori difettosi". Appughjà nantu à u pulsante "Run".
  4. Seguite i passi in u sorsu di recuperu.

In più, ci sò prugrammi specializati per a recuperazione di marchi di media amovibili cum'è Transcend, Kingston, Silicon Power, SanDisk, Verbatim è A-Data. In quantu à i dispositivi da l'altri pruduttori, allora in l'instrumentu di riparazione di Kingston attenti à u metudu 5. Cume descrive cumu uttene u serviziu iFlash di u situ flashboot. Permette di truvà prugrammi spiciali per l'unità flash di varie cumpagnie.

Vede ancu: Cumu rimuovere a prutezzione da scrittura da una unità flash