Cosa hè u protocolu di e-mail?

U prugramma Excel cù l'aiutu di un strumentu cum'è e formule permette di fà operazioni aritmetiche variate tra dati in cella. Tale azzioni includenu a sottura. Fighjate una veduta più stretta à i modi chì pudete effettuà stu calculu in Excel.

A sottrazioni di l'applicazione

A sottrazione di Excel pò esse applicata à numeri specifichi, è à l'indirizzi di e cellule in cui sò situati i dati. Quest'azione hè fatta per mezu di formule speciali. Come in altri calculi aritmetichi in stu prugrammu, davanti à a formula di sottrazione hè necessariu pone u signale uguale a (=). Poi, u segnu di minus hè diminuitu (in forma di un numeru o un indirizzu di cella). (-), u primu franchising (in forma di numeri o indirizzu), è in certi casi, a franchigia successiva.

Fighjà una veduta esempi specifici di cume questu operazione aritmetica hè eseguita in Excel.

Metudu 1: Sprimà i Numeri

L'esempiu più simplici hè a sottura di i numeri. In stu casu, tutte e azzioni sò effettuate trà numeri specifichi, cum'è in una calculatrice abituale, e micca trà celle.

  1. Selezzi qualsiasi pila o metti u cursore in a barra di formula. Avemu messu un segnu è uguale. Stampiamo una operazione aritmetica cù sottura, cume aghju nant'à a carta. Per esempiu, scrivite a formula chì seguita:

    =895-45-69

  2. Per fà a procedura di calculu, cliccate nantu à u bottinu. Enter in a tastiera.

Dopu chì e ste azzioni sò fatti, u risultatu hè visualizzato in a cella seleziona. In u nostru casu, stu numeru hè 781. Se avete adupratu altri dati per calculà, allora, per quessa, u vostru risultatu serà differente.

Metudu 2: Sferisce i Numeri da Celle

Ma, cum'è sapete, Excel hè, soprattuttu, un prugramma per u travagliu cù e tabelle. Allora, l'operazioni di e cellule sò assai impurtanti. In particulare, ponu esse aduprati per a sottrazione.

  1. Selezzi a cellula in cui a formula di sottura hè situata. Avemu messu un segnu "=". Cliccate nantu à a cella chì cuntene i dati. Comu pudete vede, dopu à sta azzione, a so indirizzu hè intruita in a barra di formula è aghjunta dopu à u segnu è uguale. Stampiamo quellu numeru chì deve esse sottratu.
  2. Come in u casu precedente, per ottene i risultati di u calculu, cliccate nantu à a chjoma Enter.

Metudu 3: Rinvenite a Cella da a Cellula

Pudete fà operazioni di sottrazione è generalmente senza numeri, manipendu solu l'indirizzi di e cellule cù i dati. A procedura hè u listessu.

  1. Selezziunu una cella per visualizà i risultati di i calculi è metti in essa u segnu è uguale. Facemu clic nantu à a cella chì cuntene u decrementatu. Avemu messu un segnu "-". Cliccate nantu à a cella chì cuntene a franchigia. Se l'operazione deve esse effettuata cù parechje franchigie, tandu ancu ponemu un segnu "minus" e dughjite azzioni nantu à a listessa linea.
  2. Quandu tutti i dati sò inseriti, per visualizà u risultatu, cliccate nantu à u bottinu Enter.

Lezione: Operà cun formule in Excel

Metudu 4: Prucessura di massa di a operazione di sottrazione

Spessu, quandu si lavora cù Excel, accade chì avete bisognu di calculà a sottrazione di una colonna sana di cellule in un'altra colonna di cellule. Benintesa, puderete scrive una formula separata per ogni azzione manualmente, ma questu hà bisognu di una quantità significativa di tempu. Fortunatamente, a funzionalità di l'applicazione hè capace di automatizà in gran parte tali calculi, per mezu di a funzione auto-complete.

Per esempiu, calculu u prufittu di l'impresa in diverse zone, cunniscendu u fatturatu totale è u costu di pruduzzioni. Per fà ciò, avete bisognu di piglià u costu di u fatturatu.

  1. Selezziunate a cella più alta per u calculu di prufittu. Avemu messu un segnu "=". Cliccate nantu à a cella chì cuntene a quantità di entrata in a stessa linea. Avemu messu un segnu "-". Selezziunà a cella cù u costu.
  2. Per fà vede i risultati di prufittu per sta linea in u schermu, cliccate nantu à u bottinu Enter.
  3. Avemu avè a copia di sta formula in u intervallu inferiore per aghjuntà i calcoli necessarii. Per fà quessa, metti u cursore in u lìattu inferu dirittu di a cella chì cuntene a formula. Un marker di riempimentu compare. Cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse è in u stato clampatu, trascina u cursore finu à a fine di u tavulu.
  4. Comu pudete vede, dopu sti azzioni, a formula hè stata copiata in l'intermede di interventi sottu. In listessu tempu, à causa di a pruprietà di a relatività di l'indirizzi, sta copia hè stata fatta cun un offset, chì hà fattu cuntribuitu a calculu a sottrazione correttamente in cellule adiacenti.

Lezione: Cume à fà autocompleta in Excel

Metudu 5: a sottrazione di massa di dati unici di cellula da un intervallo

Ma à volte ci hè bisognu di fà u cuntrariu, cioè, chì l'indirizzu ùn cambia micca quandu si copia, ma rimane constante, chì si riferisce à una cella specifica. Cumu fà?

  1. Diventemu a prima cella à mostra u risultu di i calculi di a gamma. Avemu messu un segnu è uguale. Cliccate nantu à a cella in cui hè decrementata. Piazzà u segnu "minus". Facemu clic nantu à a cella di a franchigia, chì l'indirizzu ùn deve esse cambiatu.
  2. È oghje avemu avutu à a differenza più impurtante di stu metudu da u precedente. Hè l'azione seguente chì vi permette di convertisce un ligame da u relative à assolutu. Mette u signu di u dollaru davanti à e coordinate di u verticale è orizzontale di a cella chì l'indirizzu ùn deve cambià.
  3. Facemu clic nantu à a tastiera Enterchì vi permette di visualizzare i calcoli per sta linea in u schermu.
  4. Per fà i calculi nantu à altre linee, cume in l'esempiu precedente, chjamemu a maniglia di rimborsu è trascinamu da.
  5. Comu pudete vede, u prucessu di sottura hè statu fattu esattamente cumu avemu bisognu. Hè cusì, quandu si sposta, l'indirizzi di i dati micca cambiati, ma a franchigie rimasce invariata.

L'esempiu di sopra hè solu un casu particulare. Altrimenti, pudete fà u cuntrariu, tantu chì a franchigie resti constante, è a franchigia hè relativa è cambiata.

Lezione: Ligami assoluti è relativi in ​​Excel

Cumu si pudete vede, in a padrona di a procedura di sottura in Excel ùn ci hè nunda di difficiule. Hà effettuatu secondu e listessa legge chì altri calcoli aritmetichi in sta applicazione. Sapere qualchì sfumatura interessante permetterà all'utente di trattà correttamente e grandi quantità di dati da questu cummentu matematicu, ciò chì ne risparmerà tempu assai.