U nostru corpu hè ciò chì a natura ci hà datu, è hè abbastanza difficiule di disputà cun. Tuttavia, parechji sò assai infelici cù ciò chì anu avè, in particulare e ragazze soffrinu da questa.
A lezzione d'ogni hè dedicata à cume si riduce a vita in Photoshop.
Riduzione di a vita
Hè necessariu iniziate a travagliu nantu à a riduzione di e parti di un corpu da l'analisi di una foto. Prima di tuttu, avete bisognu di fà attenti à i veri volumi di a "tragedia". Se a dama hè assai lussuosa, allora ùn pudete micca fà una ragazza in miniatura, perchè cun troppu di l'utili di Photoshop, a qualità diminuisce, i testure si perde è sò "fluttuuti".
In sta lezione, impareremo trè modi per riduce a vita in Photoshop.
Metudu 1: deformazione manuale
Questu hè unu di i modi più precisi, postu chì pudemu cuntrullà a più chjuca immagine "spostamenti". In listessu tempu, ci hè un difettu amovibile quì, ma parramemu parlà dopu.
- Aperate u nostru prugramma di prublema in Photoshop è crea un immediatu copia (CTRL + J), chì hà da travaglià.
- E dopu, avemu bisognu di identificà cù precisione a zona à esse deformata. Per fà quessa, aduprate l'utellu "Feather". Dopu à a creazione di u contornu, noi definemu a zona selezionata.
Lezione: L'utellu di a penna in Photoshop - Teoria è Pratica
- Per vede i risultati di e azzioni, rimuemu a visibilità da u stratu in basso.
- Abilita opzione "Trasformazione Libertà" (CTRL + T), cliccate RMB in ogni locu nantu à a tela è selezziunate l'alimentu "Warp".
A nostra zona selezionata sarà circondata da una sì griglia:
- U passu chì cioè hè u più cruciale, in quantu puderà determinà cumu vi darà u risultatu finale.
- Per cumincià, travagliemu cù i marcatori mostrati in l'immagine.
- Allora hè necessariu ripresenta e parti "strappate" di a figura.
- Chì e piccule lacune si presentanu inevitabilmente quandu si muovenu à i bordi di a selezzione, andemu un pocu "stesi" a zona selezionata nantu à l'immagine originale aduprendu i marcatori di e righe superiore è inferiore.
- Spingi ENTER è rimuovere a selezzione (CTRL + D). In stu stadiu, u veru sguagguitu chì avemu parlatu sopra si manifesta: difetti minori è spazii vuoti.
Sò rimossi cù l'attellu. "Stamp".
- Studiamu una lezione, allora ci pigliemu "Stamp". Configurate l'attrezzatura cumprendu:
- Durezza 100%.
- Opacità è pressione 100%.
- Campione - "Stratu attivu è sottu".
Tale impostazioni, in particulare rigide è opacità, sò necessarie per "Stamp" ùn hà micca mischjatu pixel, è pudemu calà più accuratamente modificà a foto.
- Crea un novu stratu per travaglià cù u strumentu. Se qualcosa vene male, saremo in grado di correggere u risultatu cù una gomma ordinaria. Modificà a dimensione cù parentesi quadrati nantu à a tastiera, riempite attentamente e spazie vuote è eliminà i difetti minori.
Lezione: L'utellu "Stamp" in Photoshop
Nantu à stu travagliu per riduce a vita cù un strumentu "Warp" hè finitu.
Metudu 2: filtra "Distorsione"
Distorsione - distorsione di l'immagine quandu fotografa in stretta, in a quali e linee sò piegate versu o intornu. In Photoshop, ci hè un plugin per corregge tale distorsione, è un filtru per simulà a distorsione. Adupràvuli.
Una caratteristica di stu metanu hè l'impattu nantu à tutta a selezzione. Inoltre, ogni immagine ùn pò esse editata cù u filtru. Tuttavia, u metudu hà u dirittu à a vita per via di a grande vittura di operazioni.
- Facemu azzioni preparatorie (aprite l'istantanea in u editor, creà una copia).
- A scelta di un strumentu "Area ovale".
- Selezziunà a zona chì circonda a vita cù l'utile. Quì pudete solu in modu sperimentalmente determinà ciò chì forma deve esse a selezzione, è induve hè. Cù l'avventu di l'esperienza, sta procedura sarà molto più veloce.
- Vai à u menù "Filtrà" è andate à bloccà "Distorsione"in chì hè u filtru desideratu.
- Quandu hè configuratu u plug-in, u più impurtante hè di ùn esse micca troppu zelatu, in modo da ùn avè micca un risultatu innaturale (s'ellu ùn hè micca prubitu).
- Nantu à a pressione di a tonalità ENTER travagliu finitu. L'esempiu ùn hè micca chiaramente visibile, ma avemu "premutu" tutta a vita in un cerchju.
Metudu 3: plugin di plastica
U sfruttamentu di stu plugin implica alcune qualifiche, duve sò precisione è pacienza.
- Avete fatto a preparazione? Vai à u menù "Filtrà" è cercemu un plugin.
- If "Plastica" utilizzatu per a prima volta, hè necessariu chjarizà a casella "Modu Avanzatu".
- Per principiu, ci vole à assicurà una sezione di a manu à manca per eliminà l'effettu di u filtru in questu area. Per fà quessa, selezziunate u strumentu Congelate.
- Densità di pennu messa à 100%è a dimensione hè regolabile per mezu di parentesi quadrati.
- Vernice sopra l'utile cun a manca di sinistra di u mudellu.
- Sceglite dunque l'attrezzi "Warp".
- A densità è a pressione di u pennu pò esse regolate approssimativamente da 50% impattu.
- Attenti, passamu lentamente l'utellu intornu à a vita di u mudellu, pennellate di sinistra à diritta.
- L'alimentu, ma senza congelazione, facemu nantu à a parte diritta.
- Spingi Ok è ammirate u travagliu bellu fattu. S'ellu ci hè bugs minori, usa "Stamp".
Oghje avete amparatu trè modi per riduce a vita in Photoshop, chì sò diversi da l'altru è sò usati nantu à e immagini di diversi tipi. Per esempiu Distorsione hè megliu ad aduprà u faccia a pienu in e fotografie, è u primu è u terzu mezu sò più o menu universali.