Installà u driver per a scheda video nVidia Geforce 610M

I margini di a pagina in u documentu MS Word sò u spaziu vacante situatu à i bordi di u paper. U cuntenutu testu è graficu, è ancu altri elementi (per esempio, tabelle è grafici) sò inseriti in a zona di stampa, situata in i campi. Cù i cambiamentu di i campi di pagina in u documentu nantu à ogni pagina di essa, l'aspettu in cui u testu è ogni altru cuntenutu sò contenuti cambia ancu.

Per ridimensionare i margini in Word, pudete sceglie una di e opzioni dispunibule in u prugramma per difettu. Pudete ancu creà i vostri propri campi è aghjunghjenu à a raccolta, chì li rendenu dispunibuli per usu futuru.


Lezione: Cumu indentà Parola

Selezzione di margini di pagina da preset

1. Vai a tabulazione "Layout" (Nelle versioni più vechje di u prugramma, sta sezione hè chjamata "Layout di pagina").

2. In un gruppu "Impostazioni di pagina" preme u pulsante "Campi".

3. Selezziunate una di e dimensioni proposte di u listinu


Nota:
Se u documentu di testu in cui laviate contene parechje sezioni, a taglia di u campu selezionata sarà applicata solu à a sezione attuale. Per rializà i campi in parechje o tutte le sezioni à tempu, selezziunali prima di selezziunate u mudellu pertinente da l'arsenu di MS Word.

Se vulete cambià i margin di a pagina predefinita, selezziunu da i set dispunibuli quelli chì ti servenu, è dopu in menù "Campi" selezziunu l'ultimu articulu - "Campi persunalizati".

In a finestra di dialogu chì si vede, selezziunate l'opzione "Default"cliccendu nant'à u bottinu pertinente situatu in cima, a sinistra.

A creazione è a modificazione di l'impostazioni di margine di pagina

1. In a tabulazione "Layout" preme u pulsante "Campi"situatu in un gruppu "Impostazioni di pagina".

2. In u menu chì vene, induve una collezione di i campi dispunibili sarà visualizata, selezziunà "Campi persunalizati".

3. Una finestra di dialogo apparirà. "Impostazioni di pagina"induve pudete definisce i parametri imposti per a dimensione di i campi.

Note è raccomandazioni per l'impostazione è a modificazione di i parametri di u margine di a pagina

1. Se volete cambià i campi predefiniti, cioè quiddi chì saranu applicati à tutti i documenti creati in Word, dopu avè selezionatu (o cambiatu) i parametri necessarii, premete nuvamente u pulsante "Campi" dopu in menu aghjustatu selezziunu "Campi persunalizati". In u dialogu chì si apre, cliccate "Default".

I vostri cambiamenti saranu salvati cum'è un mudellu nantu à u quale si basa u documentu. Ciò significa chì ogni documentu creatu sarà basatu nantu à stu mudellu è avè u dimensioni di campu chì specificate.

2. Per cambià u campu in a parte di u documentu, selezziunu u frammentu necessariu cù l'aiutu di u mouse, aprite a finestra di dialogo "Impostazioni di pagina" (dettu sopra) è inserite i valori richiesti. In u campu "Applicà" in a finestra in espansione, selezziunu "Per testu selezionatu".

Nota: Quest'azione aghjuntu aghjunghje interrupzioni di sezioni automatiche prima e dopu u fragmentu selezionatu. Se u documentu hè digià spartitu in rùbbriche, selezziunate e sezioni necessarie o selezziunate quelli chì avete bisognu e cambiate i parametri di i so campi.

Lezione: Come fà una pausa in Word

3. A maiò parte di l'imprenditore di u mudellu per stampà in modo currettu un documentu di testu hà bisognu di certe opzioni di margine di pagine, postu chì ùn ponu micca stampà nant'à u bordu di u fogliu. Se ponite campi troppu chjugeru è pruvate à stampà u documentu o a so parte, a notificazione compare cumulazioni:

"Un o più campi sò fora di a zona stampabile"

Per eliminà a rifinitura indes trà di i bordi, cliccate nantu à u bottinu in a trasmissione chì si vede. "Fix" - Questu aumenterà automaticamente a larghezza di i campi. Sì ignorà stu missaghju, quandu pruvate à stampà torna, apparirà torna.

Nota: I dimensioni minimi di margini accettabili per stampà un documentu dipindiscenu principalmente da a stampatrice aduprata, da u dimensione di u carta è di u software associatu installatu in u PC. E informazioni più dettagliate si trovanu in u manuale per a vostra stampatrice.

Definizione di margini diversi per pagine pari è impare

Per a stampa duvuta di un documentu di testu (per esempiu, una rivista o un libru), deve configurà i campi di e pagine pari è impurtate. In stu casu, si consiglia di aduprà u parametru "Campi specchi", chì pò esse sceltu in u menù "Campi"situatu in un gruppu "Impostazioni di pagina".

Quandu hè installatu i campi di specchio per un documentu, i campi di pagina di sinistra rispecchiano i campi giusti, chì i campi interni è esterni di sti pagine divenu uguale.

Nota: Se vulete cambià i parametri di i campi speculare, selezziunu "Campi persunalizati" in u menu di i tasti "Campi"è stabilisce i parametri necessarii "Daveru" è "Fuori".

Aghjunghje i Campi Vincenti per Prospetti

A documenti à chì un legatore hè aghjustatu dopu a stampa (per esempio, brochure) necessitanu spaziu altru, u litturu superiore o intornu di a pagina. Sò questi posti chì saranu aduprati per a attacca è sò una garanzia chì u cuntenutu di u testu di u documentu hè visibile ancu dopu à a so ligatura.

1. Vai a tabulazione "Layout" è premete u pulsante "Campi"chì hè situatu in u gruppu "Impostazioni di pagina".

2. In u menu chì vene, selezziunu "Campi persunalizati".

3. Piazzà i parametri imposti per a legatura, specificendu a so dimensione in u campu pertinente.

4. Sceglite a situazione di attaccatura: "Di sopra" o "Sinistra".


Nota:
Se in u documentu in cui travagli, una di i parametri di campu chì seguita hè selezionata: "Due pagine per foglia", "Brochure", "Campi specchi", - campu "Posizione di Binding" in a finestra "Impostazioni di pagina" ùn hè micca dispunibile, avendu chì u parametru in stu casu hè determinatu automaticamente.

Cumu vede i margini di a pagina?

In MS Word, pudete attivà a visualizzazione in u documentu di testu di a linea chì currisponde à u cunferenza di u testu.

1. Cliccate u pulsante "File" è selezziunate un elementu quì "Parametri".

2. Andà à a sezione "Avanzate" è selezziunate a casella accanto à "Mostra cunfusioni di testu" (gruppo "Mostra u cuntenutu di u documentu").

3. I campi di a pagina in u documentu sò visualizati in linee tratteggiate.


Nota:
Pudete ancu visualizzare i margini di a pagina in vista di documentu. "Layout di pagina" è / o "Documentu Web" (tab "Vede"gruppo “Modi”). I bordi di testu stampati ùn sò micca stampati.

Cumu rimuovere i campi di a pagina?

Hè cunsigliatu assai di ùn sguaterà i campi di pagina in un documentu di testu MS Word per almenu dui motivi:

    • in u documentu stampatu, u testu situatu nantu à i bordi (fora di a zona stampabile) ùn serà visualizata;
    • questu hè consideratu una violazione in termini di documentazione.

Eppuru, se avete bisognu di rimuovere in tuttu i campi in un documentu di testu, pudete fà u listessu modu cume configurassi altri parametri (valori stabiliti) per i campi.

1. In a tabulazione "Layout" preme u pulsante "Campi" (gruppo "Impostazioni di pagina") è selezziunate l'elemento "Campi persunalizati".

2. In u dialogu chì si apre "Impostazioni di pagina" impostate i valori minimi per i campi top / bottom, left / right (inside / outside), per esempio, 0,1 cm.

3. Dopu avete premutu "OK" è cumincià à scrive un testu in u documentu o ne incolla, hè situatu da u bordu à u bordu, da cima à u fondu di u fogliu.

Hè tuttu, avete sapete cume fà, cambia e personalizà i campi in Word 2010 - 2016. L'istruzzioni descritte in st'articulu saranu ancu applicabili a versioni precedenti di u prugramma da Microsoft. Vi vogliu una produttività alta in u travagliu è a realizzazione di e scopi in furmazione.