L'organizazione di a distribuzione di Internet da u laptop in Windows 7

Perchè u computer sia in custruisce cù a massima efficienza è soddisfà i più recenti requisiti di sicurezza, hè raccomandatu di fà stallà regolarmente i nuovi aggiornamenti annantu à elli. A volte, i sviluppatori di l'OS combinanu un gruppu di aggiornamenti in un pacchettu tuttu. Ma per Windows XP ci eranu 3 appalcii tali, allora solu unu hè statu liberatu per u G7. Allora vedemu cumu installà Service Pack 1 in Windows 7.

Vede ancu: l'upgrade di Windows XP à Service Pack 3

Installazione di i pacchetti

Pudete installà SP1 cum'è cuntru-in Update Centerda scaricà u schedariu di installazione da u situ ufficiale di Microsoft. Ma prima di installà, avete bisognu di scopre se u vostru sistema ne hà bisognu. Dopu tuttu, hè pussibule chì u pacchettu necessariu sia dighjà installatu in u computer.

  1. Cliccate "Start". In a lista chì si apre, cliccate à dùPKM) in elementu "Computer". Sceglite "Pruprietà".
  2. A finestra di pruprietà di u sistema aprite. Se in blocco "Windows Edition" Ci hè una iscrizzione Service Pack 1, significa chì u pacchettu cunsideratu in stu articulu hè già installatu nantu à u vostru PC. Se a scrizzione manca, allora hà sensu di dumandà una infurmazione nantu à l'installazione di questu urganizazione impurtante. In a stessa finestra contra u nome di u parametru "Tipu di sistema" Pudete vede u bit di u vostru sistema operativo. Quest'informazione sarà necessaria s'è vo vulete installà u pacchettu, scaricu da u navigatore da u situ ufficiale.

Dopu, vedemu diversi modi per aduprà u sistema à SP1.

Metudu 1: Scaricate u file d'aggiornu

Prima di tutti, cunsiderate l'opzione di stallà l'aggiornamentu scaricendu u pacchettu da u situ ufficiale di Microsoft.

Scaricate SP1 per Windows 7 da u situ ufficiale

  1. Lanciate u vostru navigatore è seguite u ligame sopra. Cliccate nantu à u bottinu. "Download".
  2. Si aprirà una finestra induve avete bisognu di sceglie u schedariu da scaricà secondu a larghezza di bit di u vostru sistema operativo. Truvà l'infurmazioni, cum'è di sopra dettu, pò esse in a finestra di pruprietà di u computer. Avete bisognu di spuntà unu di i dui elementi in più in a lista. Per un sistema di 32-bit, questu sarà un file chjamatu "windows6.1-KB976932-X86.exe", è per analogu à 64 bit - "windows6.1-KB976932-X64.exe". Dopu chì a marca hè stata piazzata, cliccate "Prossimu".
  3. Dopu à ciò, sarete rediretti à a pagina induve u scaricamentu di l'aggiornamentu necessariu deve cuminciare entro 30 secondi. Se ùn principia micca per un qualchì ragu, cliccate nantu à a didicazione. "Cliccate quì ...". U cartulare induve u file scaricatu sarà piazzatu hè indicatu in a configurazione di u navigatore. A durata di a prucedimentu dipende da a velocità di u vostru internet. Se ùn avete micca una cunnessione à grande velocità, allora ci duverà un bellu tempu, da chì u pacchettu hè abbastanza grande.
  4. Quandu u download hè completo, apri "Esploratore" e andate in u cartulare induve l'imbettu scaricatu hè statu piazzatu. In quantu à lanciare un altru schedariu, dopu cliccate cù u bottinu sinu di u mouse.
  5. Apparirà la finestra di stallazione, induve avverrà un avvertenza chì tutti i prugrammi è documenti attivi devenu chjaru per evità a perdita di dati, cume u prucedimentu di l'installazione riavanu u computer. Seguitate sta raccomandazione, se hè necessariu è cliccate "Prossimu".
  6. Dopu à quessa, u installatore prepara u computer per inizià a stallazione di u pacchettu. Ci hè basta à aspettà.
  7. Poi si aprirà una finestra, un avvisu sarà mostra una volta di più nantu à a necessità di chiudere tutti i prugrammi in esecuzione. Se avete digià fattu stu, cliccate solu "Install".
  8. Questu installerà u service pack. Quandu u computer riesce automaticamente, chì accadrà direttamente durante a stallazione, cumincerà cù l'aggiornamentu già installatu.

Metudu 2: "Linea di comando"

Pudete ancu installà SP1 usando "Linea di cumannu". Ma per questo, primu bisognu di scaricà u so schedariu di installazione, cum'è descrittu in u metudu precedente, è poniteli in unu di i cartulari di u vostru discu rigiu. Questu metudu hè bonu perchè permette di installà cù i parametri specificati.

  1. Cliccate "Start" è andate nantu à l'iscrizzione "Tutti i prugrammi".
  2. Andate in u cartulare chjamatu "Standard".
  3. Trova l'oggetto in u cartulare specificatu "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à sta PKM e selezziunu u metodo di avvicinamentu cù diritti di amministratore in a lista visualizzata.
  4. Si apre "Linea di cumandamentu". Per avè l'iniziu, avete bisognu di registrà l'indirizzu cumpletu di u file di installatore è cliccate nantu à u bottinu. Enter. Per esempiu, se avete messu un file in u cartulare radice di un discu D, allora per un sistema di 32-bit, inserisci u cumunu chìttu:

    D: /windows6.1-KB976932-X86.exe

    Per un sistema di 64 bit, u cumandamentu sarà simu questu:

    D: /windows6.1-KB976932-X64.exe

  5. Dopu avè inseritu unu di sti cumplimenti, a finestra d'installazione di l'installazione di u pacchjettu a noi cunnisciuta da u metudu precedente aprirà. Tutte l'azione ulteriore necessitanu da cuntratta cù l'algitimu già descrittu in precedenza.

Ma lanciate à traversu "Linea di cumandamentu" È interessante chì quandu utilizanu attributi addiziunali, pudete definisce diverse condizioni per a esecuzione di a procedura:

  • / tranquillu - Lancia una installazione "silenziosa". Quandu inserisci stu parametru, l'installazione sarà fatta senza aprire alcun gusci di dialogo, eccettu a finestra, chì riporta l'errore o u successu di a procedura dopu u so finitu;
  • / nodialog - Stu parametru pruibisce l'apparenza di una finestra di dialogo à a fine di a procedura, in cui deve spiegà nantu à u so fallimentu o successu;
  • / norestart - Questa opzione impedisce à u PC di ripartizione automatica dopu installazione di u pacchettu, ancu s'ellu hè necessariu. In questu casu, per finisce a stallazione, avete bisognu di riavvià u PC manualmente.

Un elencu cumpletu di i parametri pussibuli chì sò aduprati cù u installatore SP1 pò esse vistu aghjunghendu un attributu à u cumandamentu principale. / aiutà.

Lezione: Lanciu di a "Linea Command" in Windows 7

Metudu 3: U Update Center

Pudete ancu installà SP1 per mezu di un strumentu di sistema standard per installà l'aggiornamenti in Windows - Update Center. Se l'aghjurnamentu automaticu hè attivatu nantu à u PC, allora in questo casu, in mancanza di SP1, u sistema in a finestra di dialogo vi proporrà automaticamente di stallà. Dopu avete bisognu di seguità l'infurmazioni di base presentate nantu à u monitor. Se l'aghjuntivu automaticu hè disattivatu, duverete fà qualchì manipolazioni supplementari.

Lezione: Abilitazione di l'aggiornamenti automatici in Windows 7

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Apertu a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Dopu, andate à "Update Center ...".

    Pudete ancu aprà questu strumentu cù a finestra Run. Cliccate Win + R e entri in a linea aperta:

    wuapp

    Next, cliccate "OK".

  4. A parte sinistra di l'interfaccia chì si apre, cliccate "Ricerca di l'aggiornamenti".
  5. Attiva a ricerca di l'aggiornamenti.
  6. Dopu ch'ellu hè finitu, cliccate "Installazione Aggiornamenti".
  7. U prucessu di stallazione principia, dopu à chì sarà necessariu riavene u PC.

    Attentu! Per installà SP1, ci vole à avè un set specificu di aggiornamenti già installati. Allora, sì ùn sò micca presenti in u vostru computer, allora a procedura descritta sopra per trovà e installazione di l'aggiornamenti deve esse fatta parechje volte finchè tutti l'elementi necessarii sò stati installati.

    Lezione: Installazione manuale di l'aggiornamenti in Windows 7

Da questu articulu hè chiaru chì Service Pack 1 pò esse installatu in Windows 7 cum'è per u built-in Update Center, è scaricà u pacchettu da u situ ufficiale. Utilizà di "Update Center" più pratice, ma in certi casi si pò micca fà. È allora hè necessariu scaricà l'aggiornamentu da a risorsa web di Microsoft. In più, ci hè a possibilità di stallazione usando "Linea di cumannu" cù i parametri detti.