Cumu entrate e impostazioni di u router?

Questa quistione hè primaticamente preoccupante per l'usini principianti, è, soprattuttu, per quelli chì hà acquistatu appena un router per organizzare una rete locale in casa (+ l'accessu à Internet per tutti i dispositivi in ​​l'appartamentu) è vogliono configurà tuttu rapidamente ...

Mi ricordu me à quellu tempu (circa 4 anni fa): I passavu probabilmente 40 minuti finu quandu aghju capitu u fora è setatu. L'articolo vorrà abitazione nantu à non solu a questione stessa, ma ancu nantu à l'errori è i prublemi chì generalmente si presentanu durante u prucessu.

È cusì, principiamu ...

U cuntenutu

  • 1. Ciò chì avete da fà in principiu ...
  • 2. Determinazione di l'indirizzu IP è di a password cun login per entrà e impostazioni di u router (esempi ASUS, D-LINK, ZyXel)
    • 2.1. Installazione di Windows
    • 2.2. Come truvà l'indirizzu di a pagina di configurazione di u router
    • 2.3. Se ùn pudete micca logà
  • 3. Conclusione

1. Ciò chì avete da fà in principiu ...

Buy un router ... 🙂

A prima cosa chì fate è cunnessa tutti i computer à e porti LAN à u router (cunnesse a porta LAN di u router cun un cavu Ethernet à a porta LAN di a vostra scheda di rete).

Di solitu una portu LAN di almeno 4 nantu à a maggior parte di i mudelli di router. Inclusu cù u router hè almenu 1 cavu Ethernet (pair normal twisted pair), rispettivamente, sarà abbastanza per voi per cunnesse un computer. Se avete di più: ùn vi scurdate di cumprà cavi Ethernet in u magazinu cù u router.

U vostru cavu Ethernet da u quali eri cunnessu à Internet (in precedenza era più probabile cunnessu direttamente à a scheda di rete di u computer) - vi deviate esse in a socket di u router sottu à u nome WAN (qualchì volta si chiama Internet).

Dopu avè attuttu l'alimentu di u router - i LED di a cata anu da cumincià à lampà (se avete, naturalmente, cunnessu i cavi).

In principiu, pudete ora procedere per personalizà Windows.

2. Determinazione di l'indirizzu IP è di a password cun login per entrà e impostazioni di u router (esempi ASUS, D-LINK, ZyXel)

A prima configurazione di u router deve esse fatta in un computer fermu cunnessu per mezu di un cavu Ethernet. In principiu, hè ancu pussibule da un laptop, solu allora pudete cunnesse cun via cavu in ogni casu, configuratu, è poi pudete cambià a una cunnessione senza filu ...

Questu hè dovutu à u fattu chì, per difettu, a rete Wi-Fi pò esse spente cumu è di sicuru ùn puderete micca entrà e impostazioni di u router.

2.1. Installazione di Windows

Prima ci vole a configurà u OS: in particulare, l'adattatore di rete Ethernet attraverso chì a cunnessione andrà.

Per fà quessa, andate in u pannellu di cuntrollu di u modu da: "Pannellu di cuntrollu Quì sì interessatu à u ligame "cambia impostazioni di l'adattatore" (situatu à a sinistra in a colonna, se fighjate Windows 7, 8).

Dopu, andate in a prupietà di l'adattatore Ethernet, cum'è in figura in basso.

Andate in proprietà di u protocollo Internet versione4.

È quì si ponenu a ricezione automatica di indirizzi IP è DNS.

Ora pudete andà direttamente à u prucedimentu regolazione stessa ...

2.2. Come truvà l'indirizzu di a pagina di configurazione di u router

È cusì, lanciate un prugrammu installatu in u vostru computer (Internet Explorer, Chrome, Firefox). Dopu, inserite l'indirizzu IP di a pagina di configurazione di u vostru router in a barra di indirizzu. Di solitu, questu indirizzu hè indicatu nantu à a documentazione accurdativa di u dispositiu. Sì ùn cunniscite micca, eccu un micu segnu cù i mudelli più preziosi di i router. Sottu ci consideremu un altru modu.

Tabulu di logins è password (per difettu).

Router ASUS RT-N10 ZyXEL Keenetic D-LINK DIR-615
Impostazione indirizzu di a pagina //192.168.1.1 //192.168.1.1 //192.168.0.1
Login admin admin admin
Password admin (o campu vuoto) 1234 admin

Se riesci à cunnoscite, puderete procedere à l'impostazioni di u vostru router. Pudarete esse interessatu à l'articuli nantu à a configurazione di i seguenti router: ASUS, D-Link, ZyXEL.

2.3. Se ùn pudete micca logà

Ci hè dui modi ...

1) Inserisci a linea di cumannu (in Windows 8, pudete fà quì cliccendu nantu à "Win + R", dopu in a finestra "aperta" chì si apre, inserisci "CMD" e preme a tasca Invitare. In altri OS, pudete aprire a linea di cumunicazione cù u menù "start" ").

Poi, inserisci un cumandamentu simplici: "ipconfig / all" (senza virguli) è preme a tasca Enter. Di fronte à noi deve apparse tutte e impostazioni di rete di l'OS.

Ci hè u più interessatu à a linea cù u "gateway principale". Contene l'indirizzu di a pagina cun l'impostazioni di u router. In stu casu (in l'immagine sottu): 192.168.1.1 (inserisci in a barra di indirizzu di u vostru browser, vede a password è login sopra).

2) Se ùn ci aiuta nunda - pudete puru riposizionà e impostazioni di u router e portali à e impostazioni di fabbrica. Per fà quessa, ci hè un bottinu speciale nant'à u casu di a muvimentu, per appughjà, avete bisognu di pruvà: avete bisognu di una penna o di un acu ...

Nantu à u routeur D-Link DIR-330, u bottu di reset hè trà e uscite per cunnessu Internet è l'unità di alimentazione di u dispositivo. A volte, u bottinu di reset pò esse situatu à u fondu di u dispositivo.

3. Conclusione

Avendu cunsideratu a quistione di cume da fà intrà e cunfigurazioni di u router, una volta dinò mi piacerebbe enfatizà chì di solitu tutte e informazioni necessarie sò in i documenti chì vene cù u router. Hè un'altra cosa chì hè scritta in una lingua "barbara" (micca russa) è chì ùn capite micca o avè compratu un router da e mani (pigliuti da amichi / cunnisciuti) è ùn ci sò micca parti di carta ...

Dunque, a dichjarazione quì hè semplice: cumprate un router, preferibilmente in un magazinu, è preferibilmente cun documentazione in rusa. Ora ci sò parechje di tali router e mudelli diversi, u prezzu pò variare significativamente, da 600-700 rubli à 3000-4000 rubli. è sopra. Sì ùn cunniscite micca, è chì solo si cunsulta cun tale dispositiu, vi pruponi di scegliete qualcosa di una categoria media di prezzi.

Hè tuttu. Andu à i parametri ...