Verificate le unità per errori in Windows 7

Un di i fattori impurtanti in u rendimentu di u sistema hè a salute di tali cume basali cume i dischi rigidi. Hè particolarmente impurtante chì ùn ci sò micca i prublemi cù u discu in cui hè installatu u sistema. In u casu contrariu, ci ponu qualchi prublemi cume l'impossibilità di accede à cartelle o file, logout di emergenza regulare, schermata blu di a morte (BSOD), finu à l'incapacità di avviare u computer. Amparemu cumu in Windows 7 pudete controllà u discu dur per l'errore.

Vede ancu: Cumu verificà SSD per l'errore

Metodi di ricerca di HDD

Se avete una situazione chì ùn puderete micca accede, per verificà chì u problema in u discu duru sia u culpiu di stu, fate a cunnessione di u discu à un altru computer o scaricate u sistema cù u Live CD. Ùn ci vole micca dinò se fate vene à l'unità induve u sistema hè installatu.

I metudi di verifica sò divisi in varianti aduprendu solu strumenti di Windows interni (utilità) Verificate u discu) è di opzioni chì usanu un software di terze parti. In stu casu, l'errori esse podenu esse spartuti in dui gruppi:

  • errori logichi (corruzzione di i sistemi di file);
  • problemi fisici (hardware).

In u primu casu, parechji prugrammi per esaminà u discu duru ponu micca truvà errori, ma ancu corretteli. In u secondu casu, aduprà l'applicazione per eliminà completamente u prublema ùn hà un travagliu, ma marcà solu u settore spezzatu cumu illeggibile, in modo da ùn ci vene più registrazioni. Puderiscenu riparazione o rimpiazzamentu di prublemi hardware cumu u discu duru.

Metudu 1: CrystalDiskInfo

Inizia cun analisi di e opzioni chì usanu prugrammi di terze parti. Un di i modi più cunsultati per verificà l'errore di HDD hè aduprà a beni nota CrystalDiskInfo, chì u scopu principale hè precisamente a soluzione di u prublema studiata.

  1. Lanciare Crystal Disc Info. In certi casi, dopu avè avvicinatu u prugramma, un messagiu sarà visualizatu. "U discu ùn hè micca rilevatu".
  2. In stu casu, cliccate nantu à l'elemento menu. "Servizio". Sceglite da a lista "Avanzate". È infine, andate cù u nome "Ricerca di dischi avanzata".
  3. Dopu, l'infurmazioni nantu à u statu di u drive è a presenza di prublemi saranu automaticamente visualizzati in a finestra d'informazione di Crystal Disc. In casu chì u discu funzioni normalmente, dopu à l'elemento "Condizione tecnica" deve esse u valore "Bene". Un cercuu verde o blu deve esse piazzatu per ogni parametru individuale. S'ellu hè u giallu, significa chì ci hè certi prublemi, è u rossu indica un errore senza ambiguu in u travagliu. Se u culore hè grisgiu, allora quì significa chì, per qualchì ragu, l'applicazione ùn puderia micca truvà nfurmazioni nantu à u cumpunente cumplicatore.

Se parechje HDD fisici sò cunnessi à u computer à l'iniziu, allora per riceve l'infurmazioni in mezu à elli, cliccate nant'à u menù "Discu"è selezziunà u media desiderata in a lista.

I vantaggi di stu metudu aduprendu CrystalDiskInfo sò a simplicità è a rapidità di a ricerca. Ma nta u stissu tempu, cù u so aiutu, purtroppu, ùn sarà micca pussibule di eliminà i prublemi in casu di identificazione. In più, ci vole à amparà chì a ricerca di prublemi da questa manera hè abbastanza superficiali.

Lezione: Cumu aduprà CrystalDiskInfo

Metudu 2: HDDlife Pro

U prossimu prughjettu di aiutà à valutà u statu di u discu di u discu di u Windows 7 hè HDDlife Pro.

  1. Fighjate HDDlife Pro. Dopu avè attivata l'applicazione, i seguenti indicatori sò immediatamente dispunibuli da valutà:
    • Temperatura;
    • Salute;
    • Prestazione.
  2. Per vede i prublemi, s'ellu ci hè, cliccate nantu à a didicazione "Cliccate per vede l'attributi di S.M.A.R.T.".
  3. Una finestra cù analisi S.M.A.R.T aprì. Questi indicatori, chì l'indicatore di cui hè visualizatu in verde, sò normali, è rossi - ùn. Un indicatore particularmente impurtante da guidà hè "Frequenza di errori di lettura". Se u valore in esse hè 100%, allora quì significa chì ùn ci hè nè errori.

Per aggiornà i dati, in a finestra principale HDDlife Pro, cliccate "File" continuà à sceglie "Verificate e roti aduprate!".

U svantaggiu principale di stu metanu hè chì a funzionalità completa di HDDlife Pro hè pagata.

Metudu 3: HDDScan

U prossimu prugramma chì pò esse adupratu per verificà u HDD hè l'utilità HDDScan gratuita.

Scaricate HDDScan

  1. Attiva HDDScan. In u campu "Select Drive" visualizza u nome di u HDD, chì devia esse manipulatu. Se più HDDs sò cunnessi à u computer, dopu cliccendu nant'à stu campu, pudete sceglite a sferenza.
  2. Per andà à inizià a scansione, cliccate u pulsu. "Nuova attività"chì hè situatu à a destra di a zona di selezzione di unità. In a lista chì si apre, sceglite "Test di superficie".
  3. Dopu, apre una finestra per selezziunate u tippu di test. Pudete sceglie quattru opzioni. Riorganizà u pulsante di radio tra i dui:
    • Leghje (default);
    • Verificate;
    • Farfalla Leggi;
    • Cancellare.

    Quest'ultima opzione implica ancu una pulizia completa di tutti i settori di u discu scansiu da l'infurmazione. Dunque, deve esse adupratu solu sì avete vollutu cuniscisce a pulizia di u drive, sì altrimenti perderà l'informazione necessaria. Dunque questa funzione deve esse trattata cù moltu attenzione. I primi trè elementi in a listessa sò testendu cù diversi metudi di lettura. Ma ùn ci hè nisuna differenza fundamentale trà elli. Allora pudete aduprà qualchì opzione, ancu se è preferibile applicà ch'è quellu hè installatu per difettu, cioè, "Leggi".

    In i campi "Start LBA" è "End LBA" Pudete specificà u settore inizio è fine di u scansione. In u campu "Taglia u blocu" indica quantità di grappule. Nantu à a maggior parte di i casi, queste impostazioni ùn necessite micca esse cambiate. Questu scansiona l'intera unità, micca solu una parte di questu.

    Dopu chì i paràmetri sò impostati, premete "Add Test".

  4. In u campu di u fondu di u prugramma "Test Manager", sicondu i parametri entrati in precedenza, u travagliu di test sarà furmatu. Per fà un test, basta dopu cliccà nantu à u so nome.
  5. U prucedimentu di testu hè lanciatu chì u prugressu pò esse osservatu aduprendu u graficu.
  6. Dopu à a fine di u testu in a tab "Mappa" Pudete vede i so risultati. In un bonu HDD, ùn ci vole micca esse ammucati in blu è raggruppamenti cun una risposta superiore a 50 ms marcata in rossu. In più, hè desiderabile chì u nùmmiru di grapuli marcati in gialli (u spaziu di risposta sia da 150 à 500 ms) hè relativamente scarsu. Cusì più i cluster cu u tempu di risposta minimu, megliu è a condizione di l'HDD.

Metudu 4: Verificate l'utilità di u discu per e proprietà di u drive

Ma pudete controllà l'HDD per l'errore, è currettà certi di esse, cu l'aiutu di l'uternità integrata Windows 7, chjamata Verificate u discu. Pò esse fattu in vari modi. Un di questi metodi impone di scorrere per a finestra di pruprietà di u drive.

  1. Cliccate "Start". Dopu, selezziunu da u menu "Computer".
  2. A finestra s'hè aperta cù un elencu di e unità cunnesse. Clicca destro (PKM) cù u nomu di u drive chì volete studiare per l'errori. Da u menù contestuale, selezziunu "Pruprietà".
  3. In a finestra di pruprietà chì si vede, andate in tab "Servizio".
  4. In blocu "Verifica u discu" cliccate "Effettuà validazione".
  5. Mene a finestra di verifica di l'HDD. In più, infatti, ricercà cù e sceglie e unchiscendu i caselli rispettivi, pudete attivà o disattivà due funzioni supplementari:
    • Verificate è ripara i settori difettosi (a sferenza predefinita);
    • Ripara automaticamente l'errori di sistema (attivatu per difettu).

    Per attivà a scansione, dopu avè stabilitu i parametri di sopra, cliccate "Run".

  6. Se l'opzione di l'impostazioni cun recuperu di settori difettosi hè stata selezionata, un messaghju d'infurmazione apparirà in una nova finestra, affissendu chì Windows ùn pò avè l'invallazione di u cuntrollu di u HDD chì si utilizza. Per fà u principiu, vi sarà dumandatu di spente u volume. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Disable".
  7. Dopu à ciò, a scansione deve cuminciare. Se vulete verificate cun a riparazione di u drive di sistema nantu à u quale Windows hè installatu, allora in questo casu ùn puderete micca dà a disabilita. Apparirà una finestra nantu à u locu "Schedule Check Check". In stu casu, a scansione sarà pianificata per a prossima volta chì u computer hè riaviatu.
  8. Sì rimuovi a marcata di cuntrollu da l'elemento "Verificate è ripara i settori difettosi", allora a scansione cumincerà subitu dopu à a conclusione di u passu 5 di sta istruzzione. A procedura per u studiu di u drive selezionatu.
  9. Dopu à a fine di a procedura, un missaghju si aprirà, annunzendu chì u HDD hè statu veramente successu. Se i prublemi sò trovu è correggiuti, questu sarà ancu rapurtatu in sta finestra. Per uscì, fate una pressione "Chiudi".

Metudu 5: "Linea di comando"

Utilità di u discu Verifica pò esse eseguita da "Linea di cumannu".

  1. Cliccate "Start" è selezziunate "Tutti i prugrammi".
  2. Dopu, andate in a cartula "Standard".
  3. Ora fate un clic in stu cartulare. PKM per nome "Linea di cumandamentu". Da a lista, selezziunu "Run as administrator".
  4. Interfaccia hè apparsa "Linea di cumannu". Per iniziare u prucessu di verifica, inserisci u comando:

    chkdsk

    Questa espressione hè cunfusione da alcuni utilizatori cù u cumandatu "scannow / sfc", ma ùn hè responsabile per identificà i prublemi cù u HDD, ma per scansione di i file di sistema per a so integrità. Per inizià u prucessu, cliccate Enter.

  5. U prucedimentu di scansione principia. L'intera unità fisica sarà verificatu senza riguardu quantu di unità logiche si partisce. Ma solu a ricerca nantu à l'errori logichi serà effettuata senza a correzione o riparazione di settori difettosi. A scansione sarà divisa in tre fasi:
    • Verificate i disci;
    • Ricerca indice;
    • Verificate i descettori di sicurezza.
  6. Dopu avè verificatu a finestra "Linea di cumannu" Un raplentu verrà visualizatu nantu à i prublemi trovati, s'ellu ci hè.

Se l'utente quessa micca solu di svolta una ricerca, ma ancu da fà a correzione automatica di l'errori trovati durante u prucessu, allora in questo casu ne avete inseritu u cumandatu simule:

chkdsk / f

Per attivà, presse Enter.

Se vulete verificà u drive per a presenza di errori non solu logici, ma dinò fisici (danni), è pruvate ancu di riparà i settori difettosi, allora u pianu chì seguitu hè adupratu:

chkdsk / r

Quandu cunsulta micca quellu di u discu duru, ma una unità logica specifica, avete bisognu di inserisce u so nome. Per esempiu, per scansionà solu a sezione D, inserisce una tale espressione in "Linea di cumandamentu":

chkdsk D:

Di conseguenza, se avete bisognu di scansà un altru discu, avete bisognu di inserisce u so nome.

Attributi "/ F" è "/ r" sò chjave in a currezzione di un comando chkdsk attraverso "Linea di cumandamentu"ma ci sò una serie di attributi supplementari:

  • / x - disabilita l'azionamentu specificatu per una verifica più dettagliata (spesso si utilizza simultaneamente cù l'attributu "/ F");
  • / v - indica a causa di u prublema (pò esse adupratu solu in u sistema di file NTFS);
  • / c - Salta scansione in cartulari strutturali (quessa riduce a qualità di u scansione, ma aumenta a so velocità);
  • / i - Cunsultazione rapida senza dettu;
  • / b - A rivalutazione di l'altri dannati dopu un tentatu di currezzi (utilizatu solu cù l'attributu "/ r");
  • / spotfix - A correzione di l'errore di i punti (funziona solu cù NTFS);
  • / canne libere - invece di ripristinare u cuntenutu, elimina i cluster (funziona solu cù i sistemi di file FAT / FAT32 / exFAT);
  • / l: taglia - indica a dimensione di u file di log in casu di una uscita di emergenza (u valore attuale ùn hè micca indicatu in a dimensione);
  • / offlinescanandfix - scansione offline cun HDD disabile;
  • / scansione - scansione proattiva;
  • / perf - aumentate a priorità di scansione nantu à altri prucessi in esecuzione in u sistema (si applica solu cù l'attributu "/ scan");
  • /? - Chjamate e funzioni di elencu è attributu visualizati da a finestra "Linea di cumannu".

A maiò parte di l'attribuzioni sopra menzionate ponu esse aduprate micca solu separatamente, ma uni. Per esempiu, l'introduzione di u cumandamentu seguente:

chkdsk C: / f / r / i

permette di fà un veru rapidu di a sezione C senza dettu cù a correzione di l'errori logichi è i settori spezzati.

Se state pruvendu à fà un veru cù a riparazione di u discu chì avia u sistema Windows, allora ùn puderete micca fà immediatamente sta procedura. Ciò hè da u fattu chì questu prucessu richiede un dirittu di monopoliu, è u funziunamentu di u sistema operativu impedirà a cumplessa di sta situazione. In stu casu, in "Linea di cumannu" apparisce un missaghju nantu à l'impossibilità di fà operazione immediatamente, ma si propone di fà quellu quandu u sistema operativu hè successivamente riaviatu. Sì accettà à sta proposta, vi piacerebbe pressà nantu à a tastiera. "Y"chì simboleghji "Sì" ("Sì"). Sì cambiate d'anima per effettuà a procedura, allora preme "N"chì simboleghja "No". Dopu à l'introduzione di u comando, presse Enter.

Lezione: Cumu attivà a "Linea di Command" in Windows 7

Metru 6: Windows PowerShell

Un'altra opzione per fà esecuzione di a scansione multimediale per l'errore hè di aduprà u strumentu integratu di Windows PowerShell.

  1. Per andà à stu uttenu cliccate "Start". Poi "Pannello di cuntrollu".
  2. Entra "Sistema è Sicurezza".
  3. Dopu, selezziunate "Amministrazione".
  4. A lista di i vari strumenti di sistema vene. Trova "Moduli di Windows PowerShell" è cliccate nantu à ellu PKM. In a lista, smetta di selezzione in "Run as administrator".
  5. A finestra PowerShell apparisci. Per fà una scansione di a sezione D digià espressione:

    Riparazione-Volume -DriveLetter D

    À a fine di sta espressione "D" - Questu hè u nomu di a sezione da scansciare, se vulete controllà un'altra unità logica, allora inserisci u so nome. A differenza "Linea di cumannu", u nome di u mezu hè intruutu senza colon.

    Dopu avè inseritu u cumandamentu, presse Enter.

    Sì u risultatu si vene "NoErrorsFound"Pò dì chì ùn ci sò micca truvate errori.

    Se vulete fà una verifica in linea di i media D cù u discu in furmatu, in stu casu, u cumandu hè cum'è sì:

    Riparazione-Volume -DriveLetter D -OfflineScanAndFix

    Ancu una volta, se hè necessariu, pudete rimpiazzà a lettera di a sezione in sta espressione cù ogni altra. Dopu avè accettatu a stampa Enter.

Comu pudete vede, pudete controllà u discu duru per l'errore in Windows 7, usando un numeru di prugrammi di terze parti, è ancu aduprà l'utilità integrata. Verificate u discuda ghjustizia di diversi modi. U verificà di l'errore implica micca scansione di i media, ma ancu a possibilità di correzione successiva di prublemi. Tuttavia, ci vole à scurdà chì queste utilità sò megliu à ùn aduprà troppu spessu. Si pò esse aduprati quandu unu di i prublemi chì sò stati descritti à l'iniziu di l'articolo. Per evità u prugramma di verificà chì u discu ci vene, si raccomanda di fà più di una volta ogni sei mesi.