A foto ùn carica micca in Instagram: i principali cause di u prublema


TIFF hè unu di tanti formati grafichi, ancu unu di i più antichi. Tuttavia, e immagini in stu furmatu ùn sò micca sempre cunsiderate in un utratiziu di tutti i ghjorni. Per praticità, u formatu TIFF pò esse convertitu in un JPG più cunnoscitu cù un software.

Convertite TIFF in JPG

Tutti i formati grafichi sopra cullenti sò assai cumuni, è sia i redattori grafichi sia certi spettatori di immagini affranchinu cù u compitu di trasfurmaru una à l'altru.

Vede ancu: Converse e immagini PNG in JPG

Metudu 1: Paint.NET

Paint.NET, un editore di immagini libaru populu, hè cunnisciutu per u supportu di i plugin, è hè un concurrente degno di Photoshop è GIMP. Tuttavia, a ricchezza di l'utranzi ci lascia tantu à desiderà, è l'utenti di a pittura chì sò abituati à u GIMP sembranu esse disintendu.

  1. Aprite u prugramma. Usate u menu "File"in chì selezziunate "Apertu".
  2. In a finestra "Esploratore" Continuate à u cartulare induve a vostra immagine TIFF hè situata. Selezziunu cù un clicse di mouse è cliccate. "Apertu".
  3. Quandu u schedariu hè aperto, andate dinù in u menù. "File"è sta volta cliccate nantu à l'elemento "Salvà cum'è ...".
  4. A finestra per salvà una foto si aprirà. In u listinu in a lista di menù disputata "File Type" avè da sceglie "JPEG".

    Poi cliccate nantu à u pulsante "Salvà".
  5. In a finestra di opzioni di salvu, cliccate "OK".

    U schedariu finutu apparirà in u cartulare desideratu.

U prugramma funziona bè, ma nantu à i file grandi (più grandi di 1 MB), u salvamentu hè significativamente rallentatu, cusì prontite per tali sfumature.

Metudu 2: ACDSee

U famosu visualizzatore di ACDSee image hè assai pupu à a mità di l'anni 2000 U prugramma continua à evolvente oghje, avendu à i pussibule di grandi funzionalità.

  1. Apertu ADDSi. Usate "File"-"Apertu ...".
  2. A finestra di u Gestore di File aperta. In essa, andate in u cartulare cù l'immagine di destinazione, selezziunela appughjanu nantu à u pulsante sinistro del mouse è cliccate "Apertu".
  3. Quandu u lima hè caricata in u prugramma, selezziunu nuvellu. "File" è articulu "Salvà cum'è ...".
  4. In l'interfaccia di salvamentu di u schedariu in u menù "File Type" set "JPG-JPEG"dopu cliccate nantu à u pulsante "Salvà".
  5. L'immagine cunvertita aprirà direttamente in u prugramma, à fiancu à u file sorgente.

Ci hè pochi inconvenienti à u prugramma, ma per un certu numaru di utenti si pò diventà critichi. U primu hè una base di distribuzione pagata per stu software. U secondu, l'interfaccia moderna, hè stata cunsiderata da i sviluppatori per esse più impurtante di a performance: in i computer meno putenti, u prugramma rallenta notevolmente.

Metudu 3: FastStone Image Viewer

Un altru prugrammu benvutu di view, FastStone Image Viewer, hè ancu capace di convertisce e immagini da TIFF in JPG.

  1. Aprite u Viewer di ImageStone FastStone. In a finestra principale di l'applicazione, truvate u articulu "File"in chì selezziunate "Apertu".
  2. Quandu apparisce a finestra di u gestore di file incorporatu in u prugramma, andate in u situ di l'immagine chì vulete convertisce, selezziunela è cliccate nantu à u pulsante "Apertu".
  3. L'immagine serà aperta in u prugramma. Poi riutilizà u menu "File"da sceglie un articulu "Salvà cum'è ...".
  4. L'interfaccia di salvamentu di u schedariu apparirà. "Esploratore". In essa, procedi à u menù drop-down. "File Type"in chì selezziunate "Formatu JPEG"dopu cliccate "Salvà".

    Attenti - ùn cliccanu micca accidentalmente nantu à l'elemento "Formatu JPEG2000"situatu direttamente sottu à a destra, ùn ricevi micca un schedariu nant'à u differente!
  5. U risultatu di a cunversione sarà apertu subitu in FastStone Image Viewer.

L'inconveniente più evidenti di u prugramma hè a rutina di u prucessu di cunversione - se avete parechji file TIFF, cunvertirli tutti pò durà bè.

Metudu 4: Microsoft Paint

A soluzione integrata di Windows hè ancu capace di risolve u prublema di convertisce e fotografie TIFF in JPG - ma cun riserve.

  1. Aprite u prugramma (di solitu hè in u menù "Start"-"Tutti i prugrammi"-"Standard") è cliccate nantu à u menù di u menù.
  2. In u menu principale, selezziunate l'elemento "Apertu".
  3. Si apre "Esploratore". In essa, andate in a cartella cù u schedariu chì volete cunvertite, selezziunu cù un clicse di mouse è aprite si cliccanu nantu à u bottinu pertinente.
  4. Dopu avè scaricatu u schedariu, aduprate dinò u menu principale. In u, fulcre sopra un articulu. "Salvà cum'è" è in u menù di a finestra, cliccate nantu à "JPG Image".
  5. A finestra di salvu si aprirà. Rinominà u schedariu, se piacete, è cliccate "Salvà".
  6. Finitu - una immagine JPG apparirà in u cartulare presceltu.
  7. Oghji in quantu di e riservazioni citate. U fattu hè chì MS Paint cuntene solu i schedari cù l'estensione TIFF, chì a profondità di u culore di cui hè 32 bit. E foto di 16-bit in ellu ùn aprono micca. Allora, se avete bisognu di cunverteghjate esattamente TIFF à 16 bit, stu metudu ùn funziona per voi.

Comu pudete vede, ci sò parechje opzioni per cunverte e foto di TIFF in JPG senza aduprà servizii in linea. Forse queste soluzioni ùn sò micca cusì pratiche, ma un vantaghju significativu in forma di u travagliu in tutte e coppie di prugrammi senza Internet compensa nant'à i lacuni. À propiu sì, se truvate più modi per convertite TIFF in JPG, per piacè diciseli in i commenti.