Comboplayer - prugramma libero per guardà a TV online

Quasi ogni pruprietariu di un computer o laptop hà cercatu ripetutamente un modu pratice per guardà a TV online. Per fà ciò da vari modi - di guardà i siti ufficiali di i canali TV, da i non ufficiali o cù l'aiutu di prugrammi per guardà a televisione in linea, ancu per telefoni o tablet.

In sta recensione breve nantu à unu di i prugrammi liberi di guardà i canali TV in russo in linea - ComboPlayer. U prugramma, per mè chì mi pò dì, hè relativamente novu, è cusì ùn ci sò micca assai recensioni è riviste nantu à sti: forse l'infurmazioni da stu articulu saranu utili per certi lettori chì anu cercatu sti recensioni. Vede ancu: Cumu a guardà a TV online, Prugrammi per guardà a televisione in linea, Cumu guardà a TV nant'à un tablet.

Installate ComboPlayer

Ho aghju di solitu aghjunghje una sezione nantu à l'installazione in recensioni di prugrammi solu quandu ci sò qualche sfumatura chì vi vò à dà attente, in particulare se sì un utilizatore principiante.

In ComboPlayer questi punti ponu esse attribuiti à trè punti:

  1. Quandu sceglite u tippu di installazione, l'opzione predefinita è "Installazione completa", chì installa micca solu ComboPlayer, ma dinò un software di terze parti (à l'ora di scrive stu articulu hè Yandex Browser è l'elementi relativi). Se ùn avete bisognu di elli, selezziunate l'elementu "Impostazioni" è selezziunate ogni marcatu.
  2. Quandu l'installazione di ComboPlayer nant'à u computer hè finita, trè opzioni saranu abilitate per difettu, una di e quali hè "Apri i file multimediali cù ComboPlayer". Forse, se avete un lettore preferitu di i vostri film è altri media, sta opzione deve esse eliminata - à a mo opinione, VLC, Media Player Classic, KMPlayer è ancu Windows Media Player saranu megliu cum'è lettori media.
  3. Quandu avete principiatu per primu prugramma, ComboPlayer ripurtarà chì ùn hè micca u prugramma predefinita per l'apertura di file di torrent è prumove di diventà una. Inoltre, cum'è a clausula 2, ùn hè micca un fattu chì devi esse d'accordu cun questu - pò esse megliu per deselezzioni "Verificate l'associazione" è cliccate "No" (è se volete iniziate à ghjucà a video da u file torrent, senza scaricà nunda, cliccate.) fate un clic destro su un tale e seleziona "Apri cù ComboPlayer").

È infine, per vede a TV in linea in l'interfaccia di u prugramma, devi esse registratu nantu à u situ di ComboPlayer (a prucedimentu hè rapida è in u mo casu dopu a registrazione, ùn hè ancu micca duveru à entrà u mo login è password in u prugramma stessu, a registrazione hè stata scumessa automaticamente.

Vede TV in linea in ComboPlayer è altre caratteristiche di u prugramma

Dopu tutte e fasi descritte sopra sò state finite, tuttu avete a fassi hè di selezzià u canale di televisione desideratu in a lista di canali di Comboplayer. 20 canali sò dispunibbili gratuitamente in qualità fino à 480p (eccettu per u primu canale, MIR è PRP, 576p hè dispunibule quì).

Lista di i canali di TV gratuiti:

  1. U primu
  2. Russia 1
  3. Match tv
  4. NTV
  5. Canale 5
  6. Cultura di Russia
  7. Russia 24
  8. Carousel
  9. OTR
  10. TVC
  11. REN TV
  12. SPAS TV
  13. STS
  14. Fatti in casa
  15. Tv 3
  16. Venerdì
  17. Star
  18. WORLD
  19. TNT
  20. MUZ-TV

Per avè accesso à più canali in qualità HD (per difettu, sò visualizzati in grisu in a lista) vi verrà dumandatu à fà un abbonamentu pagatu da 150 rubli per mese per 98 canali (o da 6 rubli per ghjornu cun pagamentu quotidianu). Questu hè un minus, invece - i canali di quì sopra menzionati saranu abbastanza per qualchissia, è nellu hè un più di più: u prugramma ùn s'imbecciisce micca di a publicità, cume si faci in altri prugrammi, pussibule, di guardà a TV online.

In generali, a visione hè implementata cusì, oltre à, in realtà, a trasmissione televisiva, u nomu di u prugramma TV attuale hè visualizatu, u tempu ch'ella principia è finisce, hè pussibule di guardà a TV in u so schermo (voglia di destra) o in forma di una piccola finestra chì sarà sempre in cima windows (bottinu di widget, à a sinistra di u pulsante di finestra di minimizazione in l'intestazione ComboPlayer).

Funzionalità ComboPlayer aggiuntive

In più di guardà a televisione, in ComboPlayer ci sò:

  • Radio online (serie assai larga di stazioni di radio russo, completamente libere).
  • A capacità di ghjucà trasmissioni in linea (micca veramente pussibule), inclusu i flussi RTSP da fotocamere di sorveglianza (è aghjunghje à a lista "Broadcasts").
  • L'abilità di aduprà ComboPlayer cume un lettore multimediale per i vostri film, video, musica, è à ghjucà file da torrents ancu prima ch'elli sò scaricati (quessa hà da sparà chì u discu duru abbastanza spaziu per scaricà u schedariu).
  • Opzione di cuntrollu di i parenti chì si nascone in l'impostazioni è ti permette di impostà un còdice PIN chì sarà richiestu quandu u prugramma inizia.

A riassuntu: u prugramma hè sèmplice, faciule da usà è, forse, più "pulitu" (da publicità è di soluzioni d'interfaccia discutibile) di tanti altri prugrammi per guardà a TV in Internet. Piace e un set di stazioni di radio dispunibili. Ma cum'è un lettore multimediale, ùn vogliu micca aduprà: ùn hè micca bè pratico bè da u puntu di vista di a navigazione è, per qualchì ragione, in i me testi sò stati osservati lags quand'ellu ghjucò video H.264 Full HD, chì ùn hè micca osservatu in altri lettori (Per sviluppatori, nota. Plus, u prugramma scrive un articulu in u menù contestuale di cartulari in inglese).

Pudete scaricà u prugramma di visualizazione TV online ComboPlayer gratuitamente da u situ ufficiale www.comboplayer.ru (solu in casu: verifica l'installatore scaricatu cun VirusTotal. À l'ora di scrive u revisione di u software, esiste solu risposta di Dr.Web è altri 2 antiviruses per installà l'elementi Yandex, da chì pudete rifiutà).