Parechje persone chì sì passatu à OS X dumandanu cumu mostranu i file nascosti nantu à un Mac o, anzi, li nascondenu, perchè ùn ci hè nè una opzione tali in u Finder (in ogni casu, in l'interfaccia grafica).
Questu tutorial cuntenite quì: prima, cumu mostra i schedari nascosti nantu à un Mac, ancu i file chì principianu cù un punto (sò ancu nascosti in u Finder è micca visibili da i prugrammi, chì ponu esse un prublema). Dopu, cumu si nascone, è cumu applicà l'attributu "nascosto" à i file è cartulari in OS X.
Cume mostre i cartelli nascosti è cartulari in Mac
Ci sò parechje maniere di visualizzare i cartelli nascosti è cartulari in Mac in Finder è / o Scatule di dialogu Apri in i prugrammi.
U primu metudu permette, senza includere a mostra permanente di elementi nascosti in u Finder, di aprirli in e scatole di dialogo di i prugrammi.
Renda sèmplice: in questa finestra di dialogo, in a cartella in cui si truvavanu cartissime, file o file chì principianu cù un puntu, premete Maiuscu + Cmd + punto (induve a lettera U hè nantu à a tastiera di Mac russa). (In certi casi, pò esse necessariu dopu cliccatu nantu à una combinazione, prima per andà in un'altra cartulina, e poi torna à quella richiesta, affinchì apparisci nascosti).
U secondu metudu ti permette di permette à i cartulari ascutiti è i lima di esse visibili in ogni locu in Mac OS X "per sempre" (prima chì l'opzione hè disattivata), questu hè fattu cù u terminal. Per avvicinà u terminale, pudete aduprà a ricerca di Spotlight cumincendu à digità u nome quì o li truverete in i "Programmi" - "Utilità".
Per abilità a visualizzazione di elementi nascosti in u terminale, inserite u comando: i valori predefiniti scrivenu com.apple.finder AppleShowAllFiles TRUE e premete Invescia. Dopu à quì, in u listessu locu esce u mandatu findall finder riavvià u Finder affinchì i cambiamenti da effettu.
Aggiornamentu 2018: In versioni recenti di Mac OS, a cumincià cù Sierra, pudete preme Shift + Cmd +. (Dudu) in u Finder per abilità a visualizzazione di cartelli e cartulari nascosti.
Cumu nascite i file è i cartulari in OS X
Prima, cumu per spegne a visualizzazione di elementi nascosti (cioè, annulla azioni scattate sopra), è poi mostra cumu fate un file o cartella nascosta in un Mac (per quelli chì sò attualmente visibili).
Per ricucire i cartelli è i cartulari nascosti, è i file di sistema OS X (quelli chì anu i nomi principianu cù un punto), usate u listinu comando in u terminale cum'è i valori predefiniti scrivenu com.apple.finder AppleShowAllFiles FALSE u seguitu da u cumunu di restart Finder.
Cumu fà un archiu o una cartella nascosta in Mac
È l'ultima cosa in stu manuale è cume di fà u lima o cartella nascosta nantu à u MAC, cusì applica questu attributu adupratu da u sistema di file à i servizii (funziona sia per sistema HFS + che per FAT32).
Questu pò esse fattu cù u terminal è u cumandatu chflags nascosti Path_to_folders_or_file. Ma per simplificà a missione, pudete fà i seguenti:
- In u Terminal, intrada chflags nascosti è metti un spaziu
- Trascina una cartella o un schedariu per esse nascosta à sta finestra.
- Premete Invede per appicicà l'attributu Nascitu.
Cusì, se avete disattivatu a visibilità di i file è cartulari nascosti, l'elementu di u sistema di file nantu à quale l'azione "scumbe" hè statu fattu in u Finder è in a finestra "Apri".
Per fà una visibilità torna in u futuru, aduprà u comando in listessu modu. chflag nohiddenTuttavia, per usarli trascinendu, cumparisce più in alto, primu avè bisognu di abilità a visualizazione di i file Mac nascosti.
Hè tuttu. Se avete tutte e dumande in quantu à u sughjettu, pruvaraghju di risponderle in i commenti.