Cumu disattivà u servitore proxy in u navigatore è Windows

Se avete bisognu di disattivà u servitore proxy in u navigatore, Windows 10, 8 o Windows 7 - questu hè fattu in u listessu modu (ancu per 10, ci sò attualmente dui modi per disattivà u servore proxy). In questo manuale ci sò dui modi per disattivà un servitore proxy è cumu questu pò esse necessariu.

Quasi tutti i navigatori popolari - Google Chrome, Browser Yandex, Opera è Mozilla Firefox (cun ​​impostazioni predefinite) utilizanu e impostazioni di sistema di u servitore proxy: da disattivà u proxy in Windows, pudete disattivà ancu in u navigatore (tuttavia, pudete configurà i vostri propri in Mozilla Firefox parametri, ma u sistema predefinitu hè adupratu).

A disabilitazione di un proxy pò esse utili se avete difficoltà di apertura di siti, presenza di prugrammi dannosi in u vostru computer (chì pò registrà i vostri servitori proxy) o a determinazione automatica errata di i parametri (in questu casu, pudete ottene l'errore "U proxy di sta rete ùn puderia esse rilevatu automaticamente".

Disattivà u servore proxy per i navigatori in Windows 10, 8 è Windows 7

U primu metudu hè universale è vi permetterà di disattivà i proxy in tutte e versioni recenti di Windows. I passi necessarii saranu u seguitu.

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu (in Windows 10 pudete aduprà a ricerca nantu à a barra di task).
  2. Se in u pannellu di cuntrollu in u campu "Vede" hè impostatu "Categoria", apri "Rete è Internet" - "Pruprietà di u Navigatore", se hè piazzatu "Icone", aprite immediatamente "Pruprietà di u Navigatore".
  3. Aprite a scheda "Connessioni" è cliccate nantu à u "Pulsu Rete".
  4. Deselezziunate a casella in a sezione di u servitore proxy in modu chì ùn sia micca usata. Inoltre, se a sezione "Impostazione automatica" hè piazzata à "Rilevazione automatica di parametri", vi pruponi di rimuovere stu marcu, chì pò fà vene à u servitore proxy da aduprà ancu quandu i so parametri ùn sò micca impostati manualmente.
  5. Applicà e vostre impostazioni.
  6. Fatto, avà u servitore proxy hè disattivatu in Windows è, à tempu, ùn funzionerà micca in u navigatore.

In Windows 10, ci hè un altru modu per configurà e impostazioni di proxy, chì sò discuprate in più.

Come disattivà u servitore proxy in l'impostazioni di Windows 10

In Windows 10, a configurazione di u servitore proxy (cume molti altri parametri) sò duplicati in a nova interfaccia. Per disattivà u servitore proxy in l'applicazione Impostazioni, seguite sti passi:

  1. Aprite Impostazioni (pudete cliccare Win + I) - Rete è Internet.
  2. A sinistra, selezziunu "Proxy Server".
  3. Disattivazione di tutti i switch, se avete bisognu di disattivà u servitore proxy per e vostre connessioni Internet.

A curiosità, in l'impostazioni di Windows 10, pudete disattivà u servore proxy solu per l'indirizzi lucali di u situ o qualunque indirizzu Internet selezziunatu, lascendu questu abilitu per tutti l'altri indirizzi.

Disattivà u servore proxy - istruzione video

Speru chì l'articolo hè stato utile è aiutatu à risolve i prublemi. Sì ùn fate micca, pruvate à descrivite a situazione in i commenti, pudemu probabilmente dà una solu. Se ùn sì micca sicuru se u prublema di l'apertura di i siti hè causata da e impostazioni di un servitore proxy, vi pruponi di studià: i siti non aprenu in alcun browser.