Scaricate video da Periscope in un computer

L'utenti di Internet attivu più di una volta avianu à passà per a procedura di registrazione à vari risorse. In listessu tempu, per rivedere questi siti, o per fà una azzione specifica nantu à elli, l'autorizzazione di l'utente hè necessariu. Hè cusì, avete bisognu di inserisce u username è a password chì hà ricevutu durante a registrazione. Si consiglia di avè una password unica per ogni situ, è, se possibile, un login. Questu deve esse fattu per assicurà a sicurezza di i so conti cusì da a amministrazione disonesta di certi risorse. Ma cumu si ricorda assai logins è password, se sì iscrittu in parechji siti? Utenti di software specializati aiutanu à fà quellu. Scopemu cumu salvà le password in u navigatore Opera.

Tecnologia di Conservazione di Parola

U navigatore Opera hà u so strumentu integratu per salvà i dati di l'autorizzazione in siti. Hè attivatu per difettu, è ricorda tutti i dati scritti in i formulati per a registrazione o l'autorizzazione. Quandu inserisci per prima una username è una password in una risorsa particulare, Opera chiede permessu per salvarli. Avemu accettatu di tene i dati di registrazione, o rifiuti.

Quandu vi ponu u cursore nantu à u modulu di autorizazione in qualunque situ web, se avete ancu una volta autorizatu, u vostru login in sta risorsa apparirà immediatamente cum'è una infurmazione. Se sì entratu in u situ sottu diversu cunnessioni, allora tutte le opzioni dispunibule saranu offerte, è sempre dipende da quale opzione selezziunate, u prugramma inserirà automaticamente a password chì currisponde à stu login.

Impostazioni di conservazione di password

Se vulete, pudete persunalizà a funzione di salvà e password per te. Per fà quessa, passà per u menu principale di l'Opera à a sezione "Impostazioni".

Una volta in u Gestore di e Parametri d'Opera, andate in a sezione "Sicurezza".

Hè cusì attenta particolare attenzione à u blocu d'impostazione "Passwords", chì si trova in a pagina di a configurazione duve avemu andatu.

Se ti ùn deselezionate micca a casella "Invita à salvà i password" in a configurazione, allora a richiesta di salvà u login è password ùn hè micca attivata, è i dati di registrazione saranu salvati automaticamente.

Se ti ùn deselezionate micca a casella accantu à e parole "Abilitazione di cumplimentazione automatica di fogli nantu à e pagine", allora in stu casu, i consigli di accesso in i moduli di autorizazione spariranno cun tandu.

Inoltre, cliccendu nantu à u bottu "Gestisci e Parole Salvate", pudemu fà qualche manipolazione cù i dati di i formi di autorizazione.

Davanti à noi apre una finestra cù una lista di tutte le password salvate in u navigatore. In quest'elenco, pudete ricercà cù una forma speciale, abilitare a mostra di password, eliminà entrate specifiche.

Per disattivà a risparmia di u password, vene à a pagina di l'impostazioni nascoste. Per fà quessa, in a barra di indirizzu di u navigatore, inserite l'espressione opera: flags, è cliccate nantu à u pulsante ENTER. Arrivemu à a sezione di funzioni sperimentali di l'Opera. Cercamu a funzione "Salvà le password" automaticamente in a lista di tutti l'elementi. Cambia u parametru "difettu" à u parametru "disabiliu".

Ora a login è a password di varie risorse saranu salvate solu sì cunfermate questu azzione in a cornice popup. Sì disattivà a richiesta di cunfermazione cumunu, cum'è spiegata in precedenza, a salvazione di e password in Opera diventa pussibule solu sì l'usu restituisce a regolazione di difettu.

Salvà le password in extensioni

Ma per parechji utilizatori, a funzionalità di gestione di e credenziali furnita da u gestore standard di password di Opera ùn hè micca basta. Preferenu aduprà diverse estensioni per stu navigatore chì aumentanu significativamente a capacità di gestisce e password. Unu di i più popolari tali add-ons hè Easy Passwords.

Per installà sta estensione, avete bisognu di passà à traversu u menù Opera à a pagina ufficiale di stu navigatore cun add-ons. Truvà a pagina "Easy Passwords" cù un mutore di ricerca, andate nantu à questu, è cliccate nantu à u pulsante verde "Add to Opera" per installà sta estensione.

Dopu avè installatu l'estensione, l'icona Easy Passwords appare in a barra di strumenti di navigatore. Per attivà u add-on, cliccate nantu à ellu.

Appare una finestra induve ci vole à entrà arbitrariamente una password cù a quale avemu accesso à tutti i dati conservati in futuro. Inserite a password desiderata in u campu superiore, è cunfirmatilu in u inferiore. E dopu cliccate nantu à u "Piazzamentu dittu a parola chiave".

Di fronte à noi si vede u menu di estensione Easy Passwords. Come si vede, face chì hè più faciule per noi non solu di entrà e parole d'accessu, ma anu generarle. Per vede à quantu hè fattu questu, andate à a sezione "Generate new password".

Comu pudete vede, quì pudemu generà una password, separendu quantu à quantu i caratteri da essi cuntene, è chì tippu di caratteri aduprà.

A password hè stata generata, è avà pudemu inserisce quandu entra in stu situ in u furmatu di autorizazione, basta premendu u cursore nantu à a "bacchetta magica".

Comu pudete vede, ancu se pudete gestite e password usando l'utili nant'à u navigatore Opera, i add-ons di terze parti amplianu ulteriormente queste capacità.