Una scheda video hè unu di i componenti più impurtanti di qualunque computer, perchè hè ella chì hè responsabile di vede l'imagine nantu à u schermu. Ma questu dispositiu ùn funzeghja micca stabile è à piena potenza s'ellu ùn hè micca un driver affucatu in u sistema. Inoltre, in rari casi, hè l'aggiornamentu di u software chì causa ogni tippu di prublemi - errori, malfunzionamenti, è solu u funziunamentu sbagliu di a carta di grafica. L'unica soluzione in questo casu hè u rollback di i piloti, è in stu articulu spiegheremu cumu fà sta per u pruduttu verde.
Vede ancu: Ciò da fà se u driver di grafica NVIDIA si blocca
NVIDIA driver rollback scheda di videò
Di solitu, tuttu funziona cum'è - u sviluppatore rilascia un attualizazione di driver, chì deve migliorà a prestazione di l'adattatore video, eliminà i mancanze di versioni precedenti, è eliminà i possibili errori. Tuttavia, à volte questu schema ben stabilitu fallisce - per esempiu, artefichi cumpareru nantu à u schermu, ghjochi vogliono, u rallentu di video, è prugrammi di grafica intensiva ùn affali micca cun a so attività assignata. Se i prublemi di visualizazione di u cuntenutu visuale cumpareru dopu aghjurnà u driver, esse devia esse torna à a versione precedente (stabile). Cumu fà sta, leghje qui sotto.
Vede ancu: Risoluzione di problemi di installazione cù u driver NVIDIA
Nota: L'istruzione per cuscinetti di schede video di schede video hè universale, si applica micca solu à i prudutti NVIDIA, ma dinò à l'AMD competitiva, è ancu adattatori integrati da Intel. In più, in listessu modu, puderete rimborsà u driver di ogni cumpunente hardware di un computer o laptop.
Metudu 1: Manager di dispositivi
"Manager di dispositivi" - Una componente standard di u sistema operativu, chì u nomu di cui parla per se stessa. Quì tutte e dispositive installate in u computer è cumparate à esse sò visualizzate, informazioni generali nantu à esse sò indicate. Nantu à e funzioni di sta sezione di l'OS esiste un aghjurnamentu, l'installazione è u rollback di chjeratore avemu bisognu.
- Aprite "Manager di dispositivi". Questu pò esse fattu in diverse maniere, per esempiu, cliccendu cù u cliccava chjò nantu à u bottinu "Start" è a selezzione successiva di l'elemento desideratu. Soluzione universale per tutte e versioni di l'OS: Win + R nant'à a tastiera - inserisci u cumandamentu
devmgmt.msc
in a riga di a finestra Run - premete "OK" o "Enter". - Una volta in a finestra "Dispatcher"truvà una sezione quì "Adattatori video" è allargateli cliccendu nantu à u puntatore chì punta à destra.
- In a lista di dispositivi connessi, truvate a scheda video NVIDIA è cliccate puru nant'à per scopra u menù contestuale, è selezziunate "Pruprietà".
- In a finestra di proprietà di l'adattatore di grafica chì si vede, cliccate nantu à la scheda "Driver" è cliccate quì u bottinu Rollback. Pò esse inattivu, perchè u cunduttori ùn era ancu micca installatu o era installatu cumpletamente o per altre ragioni. Se truverete un tale prublema, andate à a seconda metà di st'articulu.
- Se hè necessariu, cunfirmate a vostra intenzione di rimborsà u conducente in una finestra popup. Dopu avè u pressu di u pulsante "Sì" A versione attuale di u software di a scheda di video sarà eliminatu, è u precedente u sostituisce. Pudete verificà ciò chì si ponu attenti à l'infurmazioni in i paragrafi. "Data di sviluppu:" è "Versione di sviluppu:".
- Cliccate "OK" per chjappà a finestra di pruprietà di l'adattatore di grafica, vicinu "Manager di dispositivi".
Vede ancu: Cumu gestisce u "Gestore di Dispositivi" in Windows
Allora ghjustu pudete righjunghje u driver di scheda video NVIDIA. Ora pudete aduprà u vostru PC cum'è stabile cum'è prima l'aggiornu. Puru, u prublema chì si hè saldata cù questa versione sarà riparatu da u sviluppatore cù u prossimu aggiornamentu, allora ùn vi scurdate di installà in tempu tempu.
Vedi ancu: Cumu installà u driver graficu NVIDIA
Metudu 2: "Aghjunghje o Rimuovi Programmi"
Come annunziatu sopra, a capacità di rimborsà u driver di l'adattatore di grafica ùn hè micca sempre disponibile in e so proprietà. Benedizione ancu di più "Manager di dispositivi"Ci hè un'altra sezione di u sistema chì ci aiutera à risolve u prublema. Sottu chì ne discuemu "Installazione è disinstallazione di prugrammi" (Ùn si confunisce cun "Programmi è Componenti"), dispunibile in Windows 10.
Nota: per e versioni precedenti di u sistema operativu, stu metudu ùn funziona micca.
- Aprite a partizione di u sistema "Add o Remove Programs", basta cumincià à inserisce u so nome in a casella di ricerca (Vincite + S). Quandu u cumpunente impiegatu apparisci nant'à a lista di risultati, cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
- In a lista di applicazioni installate in u computer, trova "Driver di grafica NVIDIA" è cliccate LMB nantu à questu articulu per espansa a lista di opzioni dispunibule. Appughjà nantu à u pulsante "Cambia".
- Dopu, avete bisognu à cunfirmà e so intenzioni è seguite i passi di u morsu di a volta.
Nota: Come hè u casu di "Manager di dispositivi"Se un driver di scheda video ùn era ancu installatu nantu à u vostru sistema o hè statu installatu in tuttu, cù versioni precedenti è tutti i cumpunenti di software eliminati, sta opzione ùn hè micca dispunibile. Hè cusì e cose sò in u nostru esempio.
In comparazione cù u metudu precedente, stu metudu hè bonu perchè necessita di un pocu micca azzione da l'utente. Hè vera, a mancanza di dui opzioni hè u listessu - in certi casi, l'opzione di rimborsu tantu necessaria hè solu assente.
Vede ancu: Disinstallazione di u driver graficu
Metudu 3: Reinstallà u driver in GeForce Experience
Comu dighjà menzionatu à l'iniziu di u articulu, u mutivu principale per chì pudete dà bisognu di rimborsà u driver di a scheda video hè u funziunamentu sbagliatu di questu dopu dopu à l'aggiornu. Una soluzione pussibule è assai efficace in stu casu hè di reinstallà completamente u prugramma invece di tornà à a versione precedente.
NVIDIA GeForce Experience - un'applicazione sviluppatore proprietariu - ti permette di scaricà è installà l'aggiornamenti di i driver, è dinò reinstallarli. Propiu stu prucessu pò aiutà in casu di stessi prublemi chì dopu à un aghjartu fallitu.
Vede ancu: Cumu un aggiornamentu di un driver di scheda video via a NVIDIA GeForce Experience
- Lanciate NVIDIA GeForce Experience da a vigna di sistema, cliccate prima per u cliccu tutt'à sinu nantu à u triangulu puntatu (direttamente in a barra di task), è cliccate puru nant'à l'icona di l'applicazione. Da u menu chì si vene, selezziunate u nome di u prugramma chì avemu bisognu.
- In a finestra chì si apre, andate in tab "Driver".
- Una volta in essa, à a destra di a linea cù l'infurmazioni nantu à u software installatu, cerca u pulsante in forma di tre punti verticali, cliccate nantu à u cù u tascone sinistro del mouse, selezziunà l'element "Reinstall Install Driver".
- A prucedura sarà lanciata automaticamente, ma u tuttu u vostru chì fate hè di seguità i prompt di l'installazione guidata.
Ùn hè micca l'unica opzione per reinstallà u driver graficu. Per chì altrimenti pudete reinstallà u software NVIDIA per eliminà quelli o altri prublemi in u so travagliu, descrittu in un materiale separatu nantu à u nostru situ web.
Per di più: Reinstallà u driver di a scheda video
Conclusione
In st'articulu, avemu guardatu dui modi per riavvolgere u driver graficu NVIDIA in una versione precedente, oltre à una di e possibili opzioni per reinizessallu. Nantu à a maggior parte di i casi, unu di sta coppia di soluzioni ti permette certamente di sbarrazzà di prublemi cù a visualizzazione di grafica in un computer. Speremu chì questu materiale sia di voglia à voi. Inoltre, cunsiglii di leghje l'articolo in seguitu, forse sarà informativo.
Per saperne di più: Risoluzione di problemi di NVIDIA Driver Driver Installation Installation