Cumu installà WhatsApp in a tablet Android

Windows To Go hè un componente chì hè inclusu cù Windows 8 è Windows 10. Tramite questu, pudete avè l'OS direttamente da una unità amovibile, sia quandu un drive flash USB o un discu duru esterno. In altre parole, hè pussibule installà un sistema operativu Windows veru nantu à un trasportatore, è gestisce qualsiasi computer da u. L'articolo spieghjarà cumu creà un discu di Windows To Go.

Attività preparatoria

Prima di cuminciare a creazione di un drive di Windows To Go, avete bisognu di fà una preparazione. Avete bisognu di avè una unità cù una capacità di memoria di almeno 13 GB. Questu pò esse un drive flash o un discu duru esterno. Se u so volumu hè menu inferiore à u valore specificatu, ci hè una grande possibilità chì u sistema ùn basta puramente avviare o si penderà pesanti durante u travagliu. Avete ancu bisognu di precaricà una immagine di u sistema operativu stessa versu un computer. Ricurdate chì e seguenti versioni di u sistema operativu sò adatte per a registrazione di Windows To Go:

  • Windows 8;
  • Windows 10.

In generale, questu hè basatu per preparà prima di procedere direttamente à a creazione di un discu.

Crea una Windows To Go Drive

Hè creatu cù prugrami spiciali chì anu a funzione curretta. Tre rappresentanti di tali prugrammi saranu listati in seguitu, è vi veranu istruzioni nantu à a creazione di un discu di Windows To Go.

Metudu 1: Rufus

Rufus hè unu di i migliori programmi cù i quali pudete brucà Windows To Go a un drive flash USB. Una caratteristica tipica hè chì ùn necessiti micca l'installazione in un computer, cioè, avete bisognu di scaricà è eseguite l'applicazione, dopu chì pudete avè immediatamente u travagliu. U serviziu hè assai semplice:

  1. Da avà di listessa "Dispositiu" Sceglite u vostru drive flash.
  2. Cliccate nantu à l'icona di u discu situatu in a parte destra di a finestra, dopu avè selezionatu u valore da u listinu in goccia accanto à "Immagine ISO".
  3. In a finestra chì si vede "Esploratore" navigate à l'immagine di u sistema operativu scaricata in precedenza è cliccate "Apertu".
  4. Dopu chì a maghjine hè selezionata, mette u switch in "Opzioni di formattazione" in articulu "Windows to Go".
  5. Appughjà nantu à u pulsante "Start". L'impostazioni rimanenti in u prugramma ùn pò esse cambiate.

Dopu à quessa, un avvertimentu apparirà chì tutte e informazioni saranu cancellate da u drive. Cliccate "OK" è a registrazione hà da principià.

Vedi ancu: Cumu aduprà Rufus

Metudu 2: AOMEI Assistant Partition

U primu prugrammu AOMEI Partition Assistant hè destinatu à travaglià cù i dischi rigidi, ma in più di e caratteristiche principali, pudete aduprale per creà un drive di Windows To Go. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Lanciate l'applicazione è cliccate nantu à l'elemento. "Windows To Go Creator"chì hè nantu à u pannellu di sinistra in u menù "Maestri".
  2. In a finestra chì si presenta da u listinu di goccia di menu "Selezziunu un drive USB" Sceglite a vostra unità flash USB o unità esterna. Sì inseritu dopu aprendu a finestra, cliccate "Refresh"da listà aggiornatu.
  3. Appughjà nantu à u pulsante "Sfoglia", cliccate dinò nant'à a finestra aperta.
  4. In a finestra "Esploratore"chì si apre dopu cliccate, andate in a cartella cù l'immagine di Windows è dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse (LMB).
  5. Verificate in a finestra adatta se u percorso per u schedariu hè currettu, è cliccate "OK".
  6. Appughjà nantu à u pulsante "Proced"avà da fà u prucedimentu di a creazione di un discu di Windows To Go.

Se tutte e azzioni sò eseguite in modo correttu, dopu avete finitu di registrà un discu, pudete usà immediatamente.

Metudu 3: ImageX

Usendu stu metudu, a creazione di un discu di Windows To Go patevanu assai più, ma hè uguale efficace in comparazione cù prugrammi precedenti.

Passu 1: Scaricate ImageX

ImageX face parte di u pacchetto software di Valutazione di Windows è Diployment Kit; per quessa, per installà l'applicazione nant'à u vostru computer, avete bisognu di stallà stu pacchettu.

Scaricate u Kit di Valutazione è Distribuzione di Windows da u situ ufficiale.

  1. Andate à a pagina di download ufficiale di u pacchettu à u ligame sopra.
  2. Appughjà nantu à u pulsante "Download"avà da fà u scaricu.
  3. Andate in a cartula cù u file scaricatu è dopu cliccate nantu à ellu per lanciatu u installatore.
  4. Piazzà u switch à "Installu u Kit di Valutazione è Distribuzione in stu computer" e specificate a cartella duve avè installatu i cumpanti di u pacchettu. Questu pò esse fattu sia manualmente, inserendu u caminu in u campu pertinente, o aduprà "Esploratore"premendu u pulsante "Revisione" è sceglie una cartella. Dopu à chì cliccate "Prossimu".
  5. Assicuratevi o, à u cuntrariu, rifiutatevi di participà à u prugramma di miglioramentu di a qualità di software ponendu u passaghju nantu à a posizione adatta è premendu u pulsante "Prossimu". Questa scelta ùn aghjunghje micca nunda, cusì decide di a vostra discrezione.
  6. Accetta i termini di l'accordu di licenza cliccendu "Accetta".
  7. Verificate a casella accantu à l'elemento "strumenti di distribuzione". Questu elementu hè necessariu per installà ImageX. I marcelli rimanenti ponu esse smarati se volete. Dopu avè selezionatu, cliccate nantu à u bottinu "Install".
  8. Aspetta finu chì u prucessu di stallazione di u software sceltu sia finitu.
  9. Appughjà nantu à u pulsante "Chiudi" per finalizà a stallazione.

Quest'installazione di l'applicazione desiderata pò esse considerata cumpleta, ma questu hè solu u primu passu per creà un discu di Windows To Go.

Passu 2: Installate l'interfaccia GUI per ImageX

Dunque, l'applicazione ImageX hè appena installata, ma hè difficiule di travaglià, perchè ùn ci hè nè un'interfaccia grafica. Fortunatamente, i sviluppatori di u situ di FroCenter anu occupatu cusì è hà liberatu un shell graficu. Pudete scaricà da u so situ ufficiale.

Scaricate GImageX da u situ ufficiale

Dopu avè scaricatu l'archiu ZIP, estrà u file FTG-ImageX.exe da quellu. Per chì u prugramma funziunate correttamente, avete bisognu di metteva in a cartella cù u file ImageX. Sì ùn avete micca cambiatu nunda in u installatore di u Kit di Valutazione è Distribuzione di Windows in a tappa di a selezzione di a cartella in cui u prugramma sarà installatu, u caminu à cui u file FTG-Image.exe deve esse spostatu hè u seguitu:

C: Archivi prugrammi Kits di Windows 8.0 Kit di stima è distribuzione Strumenti di distribuzione amd64

Nota: se state usando un sistema operativu à 32 bit, allora invece di u cartulare "amd64", avete bisognu di andà à la cartella "x86".

Vede ancu: Cumu sapere a capacità di u sistema

Passu 3: Muntate l'image di Windows

L'applicazione ImageX, à l'incuntrà di i precedenti, ùn funziona micca cù l'image ISO di u sistema operativu, ma direttamente cù u schedariu install.wim, chì cuntene tutti i componenti necessarii per scrive Windows To Go. Perciò, prima di aduprà, avete bisognu di montà a maghjina in u sistema. Pudete fà ciò cù l'aiutu di Daemon Tools Lite.

Leggi ancu: Cumu montà una immagine ISO in u sistema

Passu 4: Crea una Windows To Go Drive

Dopu ch'ella hè stata muntata l'imagine di Windows, puderete esegui l'applicazione FTG-ImageX.exe. Ma ci hè bisognu di fà quessa per nome di l'administratore, per chì cliccate nantu à l'applicazione cù u cliccu giuvule di u mouse (cliccà à dirittu) è selezziunate l'elemento cu u nomu. Dopu à chì, in u prugramma aperto, fate e azzioni seguenti:

  1. Appughjà nantu à u pulsante "Applicà".
  2. Entrate in a colonna "Image" u caminu à u file install.wim situatu nantu à u discu montatu in precedenza in a cartella "fonti". U caminu à essa sarà u seguitu:

    X: fonti

    Induve X hè a lettera di u drive muntatu.

    Come in u casu di stallazione di u Kit di Valutazione è Distribuzione di Windows, pudete fà solu da tastà da a tastiera, o usando "Esploratore"chì apre apriiu premendu un pulsante "Revisione".

  3. In u listinu in menù "Partizione di discu" Sceglite a lettera di l'unità USB. Si pò vede in "Esploratore"aprendo una sezione "Questu computer" (o "U me computer").
  4. Nant'à u bancone "Numru di a immagine in file" setatu u valore "1".
  5. Per evitare errori quandu scrivenu è aduprà Windows To Go, selezziunate i caselli. "Verificazione" è "Verifiziu di Hash".
  6. Appughjà nantu à u pulsante "Applicà" puramente da creà un discu.

Dopu à a fine di tutte e azzioni, una finestra si aprirà. "Linea di cumannu", chì vi mostrerà tutti i processi chì sò effettuati quandu crei un discu di Windows To Go. À a fine, u sistema vi avverrà cù un missaghju nantu à a fine di questu operazione.

Passu 5: Attiva a partizione di l'unità flash

Avà avete bisognu di attivà a partizione di l'unità flash in manera chì u computer pò inizià da a. Questa azzione hè fatta in u strumentu. "Gestione di dischi"chì hè più faciule per aprire da a finestra Run. Eccu ciò chì fà:

  1. Cliccate nantu à a tastiera Win + R.
  2. In a finestra chì si vede, inserisci "diskmgmt.msc" è cliccate "OK".
  3. L'utile hè aperta. "Gestione di dischi"in cui avete bisognu cliccà nantu à a sezione di l'unità USB di u RMB è in u menù contestuale selezziunate l'element "Rende a partizione attiva".

    Nota: per determinà a partizione chì appartene à l'unità flash, u modu più faciule per navigà in u volumu è a lettera di unità.

A partizione hè attiva, pudete andà à l'ultimu passu di a creazione di un drive di Windows To Go.

Vede dinò: Gestione di dischi in Windows

Passu 6: Mettendu e cambiamenti à u gestore di avvicinamentu

Perchè u computer sia capace di scebbule Windows To Go in una unità flash USB, hè necessariu fà qualchì regolazione à u carregatore di sistema. Tutte queste azzioni sò eseguite à traversu "Linea di cumandamentu":

  1. Aprite a console cum'è amministratore. Per fà quellu, circate u sistema cù a richiesta "cmd", in i risultati, cliccate à diritta nantu à "Linea di cumandamentu" è selezziunate "Run as administrator".

    Per sapè di più: Cumu scappà a linea di cumannu in Windows 10, Windows 8 è Windows 7

  2. Navigate cù i cumandi di CD in a cartella system32 situata nantu à l'unità flash USB. Per fà quessa, eseguite u comando seguente:

    CD / d X: Windows |

    Induve X - Questa hè a lettera di l'unità USB.

  3. Fate modifiche à l'unità di scaricatore di u sistema bootloader, per fà ciò, fate:

    bcdboot.exe X: / Windows / s X: / f ALL

    Induve X - Questa hè a lettera di l'unità flash.

Un esempiu di cumincià tutte queste azioni hè viste in a screenshot sottu.

A stu puntu, creà un discu di Windows To Go cù ImageX pò esse consideratu cumplessu.

Conclusione

Ci hè almenu trè modi per creà un discu di Windows To Go. I primi dui sò più adatti per l'utente media, cume a so implementazione ùn hè micca così laboriosa è richiede menu tempu. Ma l'applicazione ImageX hè bonu perchè funziona direttamente cù u schedariu install.wim stesso, è questu hà un impattu positivu nantu à a qualità di a registrazione di e immagini di Windows To Go.