Alcuni utilizatori sò confrontati cù u fattu chì in u angulu inghjettu a destra di u desktop Windows 10 appaia insignamentu "Modu Test" chì cuntene ulteriori informazioni nantu à a edizione è l'assemblea di u sistema installatu.
In questo manuale si spiega in dettu perchè una tale iscrizzione appare è cume si deve rimuovere u modu di test di Windows 10 in dui maneri - sia cù u disabilitamentu in realtà, o rimuovendo solu l'iscrizzione, lascendu u modalità test.
Cumu disattivà u modu di test
Nantu à a maggior parte di i casi, a modalità di prova di iscrizzione compare cù u risultatu di a disattivazione manuale di a verifica di a firma digitale di u cunduttore, hè dinò scupatu chì in certi "assemblei" induve a verifica hè stata disattivata, un simu messaghju appare cù u tempu (vede Cumu disattivà a verità di firma di driver di Windows 10).
Una soluzione hè di sgualdà sì u modu di test di Windows 10, ma in certi casi per certi attrezzature è prugrammi (s'i usanu cuntrattori senza firmu), questu puderà causà problemi (in tale situazione, pudete rimborsà a modalità di prova è poi rimuovere l'iscrizzione nantu à sta a seconda via).
- Run di un prompt di comando cum'è amministratore. Questu pò esse fattu inserendu in a "Linea di Commandu" in a ricerca nantu à a barra di task, cliccà puru u risultu nantu à u risultatu scupertu è scegliete l'argumentu di u lanceru di a riga di comando cum'è amministratore. (altri modi per aprite l'infurmazione di u cum'è amministratore).
- Inserite u cumandamentu bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF e premete Invescia. Se u cumandamentu ùn pò esse eseguitu, pò indicà chì hè necessariu disattivà u Bootu Sicuro (dopu à a fine di l'operazione, a funzione pò esse riabilitata).
- Se u cumandamentu hè esutu, chiudete u prugramma di l'ordine è ripartite u computer.
Dopu, a metà di test di Windows 10 hè disattivata, è u missaghju nantu à u desktop in u desktop ùn apparirà.
Cumu rimuovere la iscrizzione "Modu Test" in Windows 10
U sicondu metudu ùn implichi micca disattivà a modalità di testu (in casu chì qualcosa ùn funziunera micca senza essa), ma si cunsulta semplicemente l'inserzione rispettiva da u desktop. Per questi scopi ci sò parechje prugrammi liberi.
Pruvutu da me è travaglianu cù successu l'ultimi costrutti di Windows 10 - Universal Watermark Disabler (certi utenti cercanu u popolari in u passatu My WCP Watermark Editor per Windows 10, ùn aghju truvatu una versione di travagliu).
Eseguitu u prugramma, seguite semplicemente sti passi simuli:
- Cliccate Installate.
- Semu d'accordu chì u prugramma sarà adupratu nantu à una maniera sfamata (I verificato da 14393).
- Cliccate OK per riavvià u computer.
À u prossimu login, u missaghju "modalità test" ùn sarà visualizatu, ancu se in verità l'OS continuerà a travaglià in ellu.
Pudete scaricà Universal Watermark Disabler da u situ ufficiale //winaero.com/download.php?view.1794 (fighjate: u link di scarica hè sottu à a publicità, chì porta spessu u testu "download" è sopra u "Donate" pulsante).