Unità Flash USB Multiboot in WinToHDD

In a nova versione di u prugramma libaru WinToHDD, cunsultatu per installà rapidamente Windows in u vostru urdinatore, ci hè una nova funzione interessante: creà una unità flash multiboot per installà Windows 10, 8 è Windows 7 in computer cù BIOS è UEFI (vale à dire, Legacy è EFI download).

In listessu tempu, l'implementazione di l'installazione di varie versioni di Windows da un discu varieghja da quella chì si pò truvà in altri prugrammi di stu tipu è, forse, per certi di l'utenti serà conveniente. Iu notu chì stu metudu ùn hè micca bè pratico per i utilizatori principianti: bisognu una capienza di a struttura di partizioni di u sistema operativu è a capacità di creà e soi.

Questu tutorial descrive in dettaglio cumu fà un drive flash di più in più mulà cù diverse versioni di Windows in WinToHDD. Puderete ancu bisognu d'altri modi per creà un tali drive USB: usendu WinSetupFromUSB (probabilmente u modu più faciule), un modu più cumplicatu - Easy2Boot, fate ancu attenzione à i migliori prugrammi per creà un drive flash USB.

Nota: durante i passaggi descritti in seguitu, tutti i dati da u drive utilizzatu (unità flash, discu esternu) saranu cancellati. Fate cusì in mente se i file importanti sò salvati in ellu.

A creazione di un drive flash d'installazione Windows 10, 8 è Windows 7 in WinToHDD

I passaggi per scrive un drive flash multiboot (o un discu duru esternu) in WinToHDD sò assai semplici è ùn anu da prende difficoltà.

Dopo aver scaricatu è installatu u prugramma in a finestra principale, cliccate "Multi-Installazione USB" (à u momentu di sta scrittura, questu hè l'unica voce di menu chì ùn hè traduce).

In a prossima finestra, in u campu "Selezzi u discu di destinazione", specificate u discu USB per esse avviabile. Sì un missaghju pari chì u discu hà da formattà, aghje (a cundezza chì ùn contene micca dati impurtanti). Specifichi ancu a partizione di sistema è di partiziu (in u nostru compitu hè u listessu, a prima partizione nantu à l'unità flash).

Fate un clic nantu à "Avanti" è aspettate finu chì u bruciatore hà finitu di registà, oltre à i file WinToHDD nantu à u discu USB. À a fine di u prucessu, pudete fermà u prugramma.

U drive flash hè già avviabile, ma per installà u sistema operativo da lu, resta à effettuà l'ultimu passu - copia a cartella radice in a cartella radice (tuttavia, questu ùn hè micca un requisitu, pudete creà a vostra propria cartella nantu à l'unità flash USB) Windows 10, 8 (8.1) è Windows 7 (altri sistemi ùn sò micca supportati). Quì si pò ghjunghje pratice: Cumu scaricà l'imagine originale di Windows di Microsoft da Microsoft.

Dopu a copia di e immagini, pudete aduprà un drive flash multi-boot pronta per installà è reinstallà u sistema, è ancu per ripristinaru.

Aduprendu una unità Flash WinToHDD bootable

Dopu avè cuminciatu da u drive primu creatu (vede cumu stallà l'inizializazione da una unità flash USB in BIOS), vedi un menu che vi chiede di sceglie un pocu - 32-bit o 64-bit. Selezziunu u sistema adatta per esse installatu.

Dopu avè scaricatu, vedite a finestra di prugramma WinToHDD, cliccate nantu à "Nuova Installazione" in essa, è in a finestra successiva in cima dà specificà u caminu à a immagine ISO desiderata. E versioni di Windows chì sò contenute in l'image scelta appariranu in listinu: selezziunate chjamà u servente e cliccate "Avanti".

U passu successivu hè di specificà (è possibilmente creà) un sistema è una partizione d'avvio; Inoltre, dipende da ciò chì tippu di stivale hè adupratu, a cunversione di u discu target in GPT o MBR pò esse necessaria. Per questi scopi, pudete chjamà a linea di comando (situata in l'elemento menu di Strumenti) è usa Diskpart (vede Cumu convertisce un discu in MBR o GPT).

À u passu indicatu, una breve furmazione:

  • Per i computer cun BIOS è Legacy boot - cunvertite u discu in MBR, utilizate e partizioni NTFS.
  • Per i computer cù u boot EFI - convertite u discu in GPT, per "Partition di sistema" aduprà a partizione FAT32 (cum'è in a screenshot).

Dopu avè specificatu i partizioni, rimarrà di aspettà u cummerciu di copia i file di Windows nant'à u discu di u target (è sembrerà diversu da una stallazione normale di u sistema), bootu da u discu duru è esegue a configurazione iniziale di u sistema.

Pudete scaricà a versione free di WinToHDD da u situ ufficiale //www.easyuefi.com/wintohdd/