Cumu sblocmà u vostru iPhone sì avete dimenticatu a vostra password?

Ciao amici! L'altra ghjornu, aghju cumpratu a mo moglie un iPhone 7, è hè una signora dimenticata per me è ci hè statu un prublema: cumu per sblocpà iphone se scurdata password? À quellu tempu aghju capitu ciò chì hè u successu topic di u mo articulu hè.

Malgradu u fattu chì a maiò parte di i mudelli di iPhone anu installatu scanner di dita, parechji utilizanu ancora le password digitali fora di l'usu. Ci sò ancu pruprietari di mudelli di telefunu 4 è 4s, in cui u scanner d'empronta digitale ùn hè micca incuceratu. Inoltre ci hè a possibilità di pene da u scanner. Hè per quessa chì finu à migliaia di persone si trovanu di fronte à u prublema di una parola d'accordu scurdata.

U cuntenutu

  • 1. Cumu sbloccare u vostru iPhone sì avete dimenticatu a vostra password: 6 maneri
    • 1.1. Usendu iTunes durante a sincronizzazione precedente
    • 1.2. Cumu sbloccà l'iPhone via iCloud
    • 1.3. Resettendu i tentativi invalidi
    • 1.4. Usendu mode di recuperu
    • 1.5. Installendu un novu firmware
    • 1.6. Utilizendu un prugramma speciale (solu dopu à jailbreak)
  • 2. Cumu una riparazione di a password per ID di Apple?

1. Cumu sbloccare u vostru iPhone sì avete dimenticatu a vostra password: 6 maneri

Dopu à u decimu tentativu, u vostru iPhone preferitu hè chjappatu per sempre. A cumpagnia cerca di prutezzione di i pruprietarii di u telefuninu da hacking dati nant'à u più possibile; perciò, hè abbastanza difficiule per recuperà a password, ma ci hè una tale opportunità. In questu articulu, furniremu quantu à sei modi per sbloccà un iPhone se avete dimenticatu a vostra password.

Hè impurtante! Se ùn avete micca sincronizzato i vostri dati prima di tentà di resettà, tutti saranu persi.

1.1. Usendu iTunes durante a sincronizzazione precedente

Se u pruprietariu hà scurdatu di a password in l'iPhone, stu metudu hè dumandatu. Prudutezza in a ripresa hè assai impurtante è se avete a fortuna di avè una copia di backup di i dati, ùn ci si pò sbagliu prublemi.
Per questu metudu bisognu u computer chì era ancu sincronizzato cù u dispositivo.

1. Aduprendu un cavu USB, cunnessu u telefonu à u computer è aspettate finu à ch'ellu compare in a lista di dispositivi.

2. Aprite iTunes. Se in stu passu u telefuninu cumincia a necessità di una password in più, prova a cunnessione à un altru computer o aduprà a modalità di ripresa. In questu ultimu casu, avete da rinviare a quistione di cume sblocca l'iPhone è prima restituite a password d'accessu. Scopri di più nantu à u so metudu 4. ùn vi scurdate di verificà chì avete a ultima versione di u prugramma, se avete bisognu di aggiornà u prugramma quì - //www.apple.com/ru/itunes/.

3. Avete bisognu di aspettà, qualchì tempu iTunes hà da sincronizzare i dati. Questu prucessu pò necessariu parechje ore, ma vali ancu se avete bisognu di i dati.

4. Quandu iTunes ti avvisa chì a sincronizazione hè cumpleta, selezziunate "Ripristinà i dati da u vostru backup di iTunes". U sfruttamentu di backup hè a cosa più facila da fà se avete dimenticatu a password di l'iPhone.

5. U prugramma visualizera un elencu di i vostri dispositivi (se ci sò parechji) è copie di backup cù a data di a creazione è a taglia. Dalla data di creazione è di dimensione dipende da a parte di l'infurmazione chì resterà nantu à l'iPhone, cambiamenti apportati finu da l'ultima copia di risurrezie saranu ancu resettati. Allora sceglite a più nova copia di salvezza.

Sì ùn avete micca furtunu di avè una copia di backup di u telefuninu in anticipu, o ùn avete micca bisognu di dati per voi, leghje l'articolo in più è sceglite un altru metru.

1.2. Cumu sbloccà l'iPhone via iCloud

Questu metudu funziona solu sì avete a caratteristica "Trova iPhone" configurata è attivata. Sì vi dumandassi sempre cumu fà recuperà a vostra password in un iPhone, aduprà unu di l'altri cinque metudi.

1. Prima di tuttu, avete bisognu di seguità a ligame //www.icloud.com/#find da un dispositivo, senza una differenza, ch'ellu sia un smartphone o un computer.
2. Se, prima di quessa, ùn sarai micca accidatu e ùn avete micca salvatu a parola, in stu stadiu avete bisognu di inserisci dati da u prublema ID di Apple. Sì avete dimenticatu u password per u vostru contu, andate in a ultima sezione di l'articolo chì ghjè cumu da ripresentà a password in u iPhone per Apple ID.
3. In cima di u schermu vedi un elencu di "Tutti i dispositivi". Cliccate nantu à ellu è selezziunate u dispositivu chì avete bisognu, s'ellu ci hè parechji.


4. Fate un clic nantu à "Cancellazione (nome di dispositivo)", cusì cancellerà tutti i dati di telefunu cù a so password.

5. Avà u telefuninu hè dispunibule. Pudete restituisce da un backup di iTunes o di iCloud o ri-configurà lu cume hè statu appena acquistatu.

Hè impurtante! Ancu se u serviziu hè attivatu, ma l'accessu à Wi-Fi o Internet mobile hè disattivatu da u telefuninu, stu metudu ùn funziona.

Senza una cunnessione internet, a maiò parte di i modi per creà una password in un iPhone ùn funzionanu micca.

1.3. Resettendu i tentativi invalidi

Se u vostru gadget hè statu bloccatu dopu à u sestu tentatu di inserisce a password, è sperate di ricordà a password, pruvate di restituisce u contatore di tentativi errati.

1. Connettu u telefonu à u vostru computer via u cavu usb è accende iTunes. Hè impurtante chì u telefuninu sia Wi-Fi o Internet mobile abilitati.

2. Aspettate un pocu per u prugramma di "vede" u telefuninu è selezziunate a vocazione di menù "Dispositivi". Dopu cliccate "Sincrattu cù (nome di u vostru iphone)".

3. Subitu dopu a inizio di a sincronizazione, u contatore sarà ripresentatu. Pudete cuntenutu à pruvà d'accede à u password adatta.

Ùn vi scurdate chì u strumentu ùn resetta micca à zero puru dopu à riavvicinamentu u dispositivo.

1.4. Usendu mode di recuperu

Questu metudice cuntene ancu se ùn avete mai sincronizzato cù iTunes è ùn sò micca cunnessu a funzione per truvà l'iPhone. Quandu hè adupratu, sia i dati di l'apparecchiatura è a so password saranu cancellati.

1. Connettu u vostru iPhone via usb à ogni computer è aprite iTunes.

2. Dopu, avete bisognu di tene simultaneamente dui tasti: "Modu di spera" è "Casa". Fighjali longhe, ancu quandu u dispositiu cumincia a ripartizione. Avete bisognu di aspettà a finestra di riparazione. Nantu à l'iPhone 7 è 7s, tene premutu dui pulsanti: Sleep è Volume Down. Tena sì u tempu lungu.

3. Vi sarà offerta a ripristina o l'aghjurnamentu. Selezziunate una riparazione. U dispositiu pò uscà da a modalità di recuperu, se u prucessu hè in ritardu, poi ripetite tutte e fasi una volta à 3-4 volte.

4. Quandu a riparazione hè finita, a password sarà ripristinata.

1.5. Installendu un novu firmware

Stu metudu hè affidabile è funziona per a stragrande maggioranza di l'utenti, ma impone a selezzione è u carregamentu di u firmware, chì pesa 1-2 Gigaocchi.

Attentu! Selezzi attente a fonte per scaricà u firmware. S'ellu ci hè un virus in i so parte, si pò spezzarà completamente u vostru iPhone. Cumu sbloccherà per imparà chì ùn travagliera. Ùn ignori micca le avvertenze antivirus è ùn scaricate micca i file cù l'estensione .exe

1. Aduprendu u vostru computer, truvate è scaricate u firmware per u vostru mudellu iPhone cù l'estensione .IPSW. Sta estensione hè u listessa per tutti i mudelli. Per esempiu, quasi tutti i firmware ufficiali si trovanu quì.

2. Entrate in Esploratore è spostate u file di firmware in a cartella à C: Documenti è Impostazioni u username chì stai usando Dati di applicazione Apple Computer iTunes.

3. Aghju cunnessu u vostru dispositivo à u vostru computer via un cavu usb è andate in iTunes. Andate in a sezione di u vostru telefonu (se avete più dispositivi). Ogni mudellu hà un nome tecnicu completo è puderete facilmente truvà i vostri proprii.

4. Presse CTRL è Restaura iPhone. Puderete selezzià u file di firmware chì avete scaricatu. Cliccate nantu à ellu è cliccate "Open".

5. Ora resta à aspettà. À a fine, a password hè ripartita cù i vostri dati.

1.6. Utilizendu un prugramma speciale (solu dopu à jailbreak)

Se u vostru telefuninu preferitu hè hackatu da voi o da u pruprietariu precedente, tutti i metudi di sopra ùn servenu micca. Si duverà à u fattu chì avete installatu u firmware ufficiali. Avete da scaricà per questo un prugramma separatu chjamatu Semi-Restore. Ùn funziona micca se ùn avete micca un file OpenSSH è un magazinu Cydia in u vostru telefonu.

Attentu! Attualmente, u prugramma funziona solu nantu à i sistemi à 64-bit.

1. Scaricate u prugramma nantu à u situ //semi-restore.com/ è installatu à u vostru computer.

2. Connettu u dispositiu à u computer via u cavu USB, dopu un pocu u prugramma u ricunnosce.

3. Aprite a finestra di prugramma è cliccate nantu à u pulsante "SemiRestore". Si vederà u prucessu di pazzioni dispositivi da dati è password in forma di una barra verde. Aspìti chì telefunu pò riavvi.

4. Quandu u serpente "striscia" à a fine, pudete ancu usà u telefuninu.

2. Cumu una riparazione di a password per ID di Apple?

Sì ùn avete micca una password per u vostru contu di ID di Apple, ùn puderete micca entrà in iTunes o iCloud è ripartite. Tutti i modi per recuperà a password in u iPhone ùn funzionanu micca per voi. Allora, ci vole prima recuperà a vostra password d'identità di Apple. Più spessu, l'identità di cuntu hè a vostra posta.

1. Andate à //appleid.apple.com/#!&page=signin è cliccate "Avete dimenticatu u vostru ID di Apple o password?".

2. Inserite u vostru ID è cliccate nantu à "Continueru".

3. Avà pudete ripresentà a vostra password in quattru modi. Se vi ricordate a risposta à a domanda di sicurezza, selezziunate u primu metudu, inserite a risposta è puderete intrà una nova password. Pudete ancu riceve un email per ripresentà a vostra password in u vostru contu di mail primario o di backup. Se avete un altru dispositiu Apple, pudete ripresentà a vostra parola aduprendu. In casu chì avete connessu una verifica in duia volta, vi hà ancu necessità di inserite una password chì arriverà à u vostru telefonu.

4. Dopu avè resettatu a vostra password in una di sti modi, vi sarà bisognu à l'aghjurnà in altri servizii Apple.

Quale strada hà fattu? Forse sapete lifehacks? Share in i commenti!