U tempu ch'ellu impiega per inizià u sistema operativo hè più dipendente da i prucessi interni chì si passanu in PC. Malgradu u fattu chì Windows 10 hè in carica abbastanza rapidamente, ùn ci hè nisun utilizatore chì ùn vulete micca questu prucessu esse ancu più veloce.
Accelera u carregu di Windows 10
Per una ragione o altra, a velocità di l'iniziu di u sistema pò diminuire cun u tempu o esse iniziale lentamente. Fighjate una veduta più vicina à cume pudete accelerà u prucessu di lanciatu u sistema operativo è uttene un mumentu di u so lanciu.
Metudu 1: Cambia risorse hardware
Aghjunghje significativamente u tempu di avvicinamentu di u sistema operativu Windows 10, pudete aghjunghje a RAM (se hè possibile). Inoltre una di e più facili opzioni di aghjunghje u prucedimentu di l'iniziu hè di aduprà un SSD cum'è un dischjettu. Benchè un tale cambiamentu di hardware abbia impiegati spese finanziarie, hè ghjustificatu, cume le unità di stato solidu sò carattarizati da elevate velocità di lettura è scrittura è riduce u tempu di accesso à i settori di u discu. usando un HDD convenzionale.
Pudete imparà più nantu à e differenze trà questi tipi di unità da a nostra pubblicazione.
Ulteriori dettagli: Chì hè a differenza trà i dischi magnetichi è u solidu
Da dì chì l'usu di un drive in state solide, ancu se aumenta a velocità di download è in generale migliora i prestazioni di u sistema operativu, l'inconvenientu hè chì l'utente avrà da passà u tempu di trasmissu Windows 10 da u HDD à SSD. Per sapè di più nantu à stu nant'à u materiale Cume trasferisce u sistema operativu è i prugrammi da u HDD à u SSD.
Metudu 2: analisi di partenza
Per aghjunterà u principiu di Windows 10, pudete dopu adeguà parechji parametri di u sistema operativu. Cusì, per esempiu, un argucimentu pesante in u prucessu di cuminciare u OS hè a lista di attività in autoload. Più di punti ci sò, più u più lente u PC s'avanta. Pudete vede quali attività aganu cume da fà quandu Windows 10 parte. "Startup" Task Managerchì pò esse apertu cù un clic destro nantu à u pulsante "Start" è sceglie da u menu Task Manager o premendu a combinazione di tasti "CTRL + SHIFT + ESC".
Per ottimizà u scaricamentu, riesaminà a lista di tutti i prucessi è i servizii è disabilite quelli senza necessità (per fà ciò, fate un clic destro nantu à u nomu è selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Disable").
Metudu 3: abilita l'avvio rapidu
Pudete accelerà u lance di u sistema operativu seguendu sti passi.
- Cliccate "Start"E dopu nantu à l'icona "Opzioni".
- In a finestra "Opzioni" selezzione articulu "Sistema".
- Dopu, andate à a sezione "Power and sleep mode" è in u fondu di a pagina cliccate nantu à l'elemento "Opzioni avanzate di energia".
- Trova l'oggetto "Azzioni di Pulsante di Potenza" è cliccate nantu à ellu.
- Cliccate nantu à l'elemento "Modificà i parametri chì ùn sò micca attualmente disponibili". Avete bisognu di entrà una password di amministratore.
- Verificate a casella accanto à "Abilita l'inizio rapido (raccomandatu)".
Quessi sò i maneri più facili di accelerà u carregamentu di Windows 10, chì ogni utilizatore pò fà. In listessu tempu, ùn implicanu micca conseguenze irreparabili. In ogni casu, se avete intenziu d'ottimizà u sistema, ma ùn sapete micca sicuru nant'à u risultatu, hè megliu per creà un puntu di riparazione è salvà di dati importanti. Cumu fà sta, dì l'articolo pertinente.