Linux in Dex hè un sviluppu da Samsung è Canonical chì vi permette di fà u Ubuntu in Galaxy Note 9 è di Tab S4 quandu sò cunnessi à Samsung DeX, cioè. Prendi un PC quasi in pattu in Linux da un smartphone o un tablet. Questu hè attualmente una versione beta, ma a sperimentazione hè già pussibule (à pienu risicu, di sicuru).
In sta revisione - a mo esperienza di installazione è di esecuzione Linux in Dex, aduprà è installà applicazioni, configurendu l'inputu di tastiera russa è una impressione generale sughjettu. Per a prova usata Galaxy Note 9, Exynos, 6 GB di RAM.
- Installazione è avvio, prugrammi
- Lingua di entrata russa in Linux in Dex
- A mo rassegna
Installazione è esecuzione di Linux in Dex
Per installà, avete bisognu d'installà l'applicazione Linux on Dex stessa (ùn hè micca dispunibile in u Play Store, aghju apkmirror, versione 1.0.49), è ancu scaricatu in u telefuninu è scompattu l'immagine speciale Ubuntu 16.04 da Samsung, disponibile in //webview.linuxondex.com/ .
Scaricà l'imagine hè disponibile ancu da l'applicazione stessa, ma in mio casu per qualchì ragu ùn hà fattu, ancu, durante u download via u navigatore, u download hè interrupta duie volte (ùn ci hè nunda di risparmiu). Cusì, l'immagine era sempre caricata è spaccata.
Passi successivi:
- Mette l'immagine .img in u cartulare LoD, chì l'applicazione creà in a memoria interna di u dispositiu.
- In l'applicazione, cliccate nantu à "più", allora Esplora, specifichi u schedariu immagine (s'ellu si trova in un locu sbagliato, vi sarà avvertitu).
- Abbiamo stabilitu a descrizione di u container cù Linux è avemu stabilitu a dimensione massima chì pò occupà durante u travagliu.
- Pudete scorrere. Account predefinitu - dextop, password - secretu
Senza a cunnessione à DeX, Ubuntu pò esse lanciatu solu in modalità terminale (u pulsu Modalità Terminal in l'applicazione). L'installazione di i pacchetti funziona in dirittu à u telefonu.
Dopu avè a cunnessione à DeX, pudete avverà un'interfaccia di desktop Ubuntu piena. Selezziunu u contenitore è cliccate Run, aspettate un pocu tempu scurdendu è uttenite u desktop Ubn di Gnome.
Di u prugrammu preinstallatu, l'utili di sviluppu sò princìpi: Code di Visual Studio, IntelliJ IDEA, Geany, Python (ma, cumu capiu, hè sempre prisente in Linux). Ci sò i navigatori, un strumentu per u travagliu cù i desktop remoti (Remmina) è qualcosa d'altri.
Ùn sò micca un sviluppatore, è ancu Linux ùn hè micca qualcosa chì ùn avissi micca capitu bè, è di sicuru aghju introduttu: chì s'è scrittu stu articulu da u principiu à a fine in Linux in Dex (LoD), cù a grafica è u restu. È installate qualchì altra cosa chì puderebbe diventà utile. Installatu successivamente: Gimp, Libre Office, FileZilla, ma u Codice VS hè più che fine per e meie attività modeste di coder.
Tuttu funziona, si principia è ùn diceraghju chì molto lentamente: naturalmente, aghju letto in i riviste chì quellu chì in IntelliJ IDEA rileva per parechje ore, ma questu ùn hè micca ciò chì aghju à affrontà.
Ma ciò chì aghju avutu è u fattu chì u mo prughjettu per preparà un articulu appena in LoD forse ùn funziunami: ùn ci hè nisuna lingua russa, micca solu un'interfaccia, ma dinò l'entrata.
Installazione di a lingua d'ingressu russa Linux in Dex
Per cambià i tasti Linux in Dex trà u travagliu di u russo è di l'inglese, avessi da soffre. Ubuntu, cum'è parlu, ùn hè micca u mo regnu. Google, chì in russo, chì in inglese risultati specialmente ùn dà micca. L'unu mezu truvatu hè di lanciare a tastiera Android sopra a finestra LoD. L'istruzzioni da u situ ufficiale linuxondex.com hè uttenu di bità chì, ma hè di seguitu ùn hè micca fattu.
Cusì, prima descriveraghju u metudu chì funziunaghjatu cumpletamente, è dopu ciò chì ùn hà fattu u travagliu è partitu (aghju u suppusu chì quellu chì hè più amicu cù Linux puderà accumpagnà l'ultima opzione).
Iniziamo cù seguitu e istruzioni in u situ ufficiali è li modificamu un pocu:
- Set uim (sudo apt install uim in u terminal).
- Installate uim-m17nlib
- Run selettore di lingua gnome è quandu vi invitanu à scaricà lingue, fate un clic nantu à Remind Me Me Later (ùn si carica micca). In u metudu di l'entrata di a tastiera, specificu uim è u fermu di l'utilità. Chiudi LoD e vai in ritornu (Ho chjappatu u puntatore di u mouse in u angulu in dirittu superiore, induve u bottinu Back apparisce è cliccanu nantu à sta)
- Aplicazione aperta - Strumenti di sistema - Preferenze - Metudu in entrata. Spieghji cum'è in i mio screenshot in paragrafi 5-7.
- Modificare gli elementi in Impostazioni Globali: impostatu m17n-ru-kbd da un metudu di input, ponu attenta à a metà di l'input switching - tasti di commutazione di tastiera.
- Cancellate u puntu globale on è globale off in vinculazioni cumuni globali 1.
- In a sezione m17nlib, seted "on".
- Samsung scrive ancu chì a Barre Strumenti deve installà Mai in u cumpurtamentu di u Display (ùn mi ricordu esattamente se l'aghju cambiatu o micca).
- Cliccate nantu à l'Applicazione.
Tuttu aghjuntu per me senza rinuminà Linux in Dex (ma, ancu, questu articulu hè presente in l'istruzioni ufficiali) - a tastiera cambia cun ellu à Ctrl + Shift, l'entrata in rusa è in Inglese funziona in Libre Office sia in navigatori sia in u terminal.
Prima di avè arrubbatu stu metudu, hè stata testata:
- sudo dpkg-reconfigure tastiera-configurazione (Apparentemente customizable, ma ùn porta micca à i cambiamenti).
- Installazione ibus-table-rustrad, aghjuntà u metudu di l'introduzione russa in i parametri iBus (in a sezione di menu in u menù Applicazioni) è ponu u metodo di commutazione, selezionendu iBus quale metudu in selettore di lingua gnome (cum'è a terza passi sopra).
L'ultimu metudu ùn hà fattu a prima vista: l'indicatore di a lingua apparse, a cambiazione da a tastiera ùn funziona micca, è quandu si cambia u mouse sopra l'indicatore, l'entrata continua à esse in inglese. Ma: quandu aghju lanciatu a tastiera à ontru incinta (ùn hè micca quella di Android, ma quella chì Onboard hè in Ubuntu), sò rimasatu sorpresu di truvà chì a combinazione di tasti nantu à e so funzi, a lingua cambia è l'input accade in a lingua desiderata (prima di impostazziò e lanciari ibus-table ùn hà fattu quessa), ma solu da a tastiera à bordu, u fisicu cuntene di tipà in latinu.
Forse ci hè un modu per trasferisce stu cumpurtamentu à a tastiera fisica, ma quì mancu i cumpitenzi. Nota chì per a tastiera di a borda (situata in u menu di Accessu Universale), per prima vorrete andà à Strumenti di sistema - Preferenze - Impostazioni à bordu è cambiate a fonte di l'ingressu di Input in GTK in Impostazioni avanzate di tastiera.
Impressioni
Ùn pudu micca dì chì Linux in Dex sia ciò chì utilizeraghju, ma u fattu chì l'ambiente di desktop hè lanciatu cù u telefuninu trascatu da a mo tasca, hè tuttu u serviziu è pudete micca lanciare un browser, creà un documentu, mudà una foto ma ancu per prugrammi in IDE di desktop è ancu scrivere qualcosa nantu à un smartphone per lanciari nantu à u stissu smartphone - quessa causa chì u sensu quasi scurdatu di piacevule sorpresa chì una volta si verò dinò: quandu i primi PDA cadinu in le mani, hè andatu à installà applicazioni nant'à telefoni cumuni, ci eranu forze Ma i formati audio è video cumpressi, i primi biatti eranu resi in 3D, i primi pulsanti sò stati disegnati in ambienti RAD, è i drive flash venenu à rimpiazzà i dischi.