Cumu trovà a conversazione VK


U sistema operativu Windows 8 pò ghjustamente esse consideratu innovativu: hè stata da quessa chì l'apparenza di u App Store, u famosu design piattu, supportu per schermi tattuli è tante altre innovazioni hà principiatu. Se tu decidite di stallà stu sistema operativu nantu à u vostru computer, allora hà bisognu di un strumentu cum'è un drive flash USB di boot.

Cumu creà una installazione Unità flash USB 8

Purtroppu, ùn pudete micca creà un mezu d'installazione cù l'utili di sistema standard. Vi tocca sicuramente bisognu di prugramma addizionale chì puderete scaricà facilmente in Internet.

Attentu!
Prima di passà à ogni metudu di creazione di una unità di installazione, devi fà u seguitu:

  • Scaricate l'imagine di a versione richiesta di Windows;
  • Individuà i media cun una capacità di almenu l'immagine di u OS scaricatu;
  • Formate u drive flash USB.

Metudu 1: UltraISO

Unu di i prugrammi più diffusi per a creazione di un lettore USB USB di bootable UltraISO. È ancu pagatu, ma à volte hè più praticu è funziunale ch'è i so partiti liberi. Se vulete solu scrive Windows cù stu prugramma è ùn travaglià micca cun ellu, allora una versione di prova serà basta per voi.

Scaricate UltraISO

  1. Eseguendu u prugramma, vedete a finestra di prugramma principale. Avete bisognu di sceglie u menu "File" è cliccate nantu à l'elemento "Apertu ...".

  2. A finestra si aprirà in cui avete bisognu di specificà u caminu à l'immagine di Windows chì avete scaricatu.

  3. Ora vedite tutti i file chì sò contenuti in a imagine. In u menù, selezziunate l'elemento "Bootstrapping" cliccate nantu à a linea "Bruciare immagine di u discu duru".

  4. Si aprirà una finestra cù a quale pudete sceglie a perchè a riproduva u sistema sarà in forma, u formatu (in ogni caso, l'unità flash sarà formattata à l'iniziu di u prucedimentu, perchè quest'azione non hè necessaria), è ancu selezziunu u metodo di registrazione, se necessario. Appughjà nantu à u pulsante "Prisente".

Questu hè fattu! Aspettate finu à a fine di a registrazione è pudete installà Windows 8 per sicuru è di voi è di i vostri amichi.

Metudu 2: Rufus

Ora cunsiderate un altru prugramma - Rufus. Stu prugramma hè cumpletamente libaru è ùn hà micca impiegatu installazione. Hà tutte e funzioni necessarie per creà un mezu d'installazione.

Scaricate Rufus gratuitamente

  1. Fighjate Rufus è cunnessu l'unità flash USB à u dispositiu. In u primu paragrafo "Dispositiu" selezziunate u vostru trasportatore.

  2. Tutte e impostazioni ponu esse lasciate per piacè. À u paragrafo "Opzioni di formattazione" Fate un clic nantu à u butteghju accantu à u menu a tendi per sceglie u parcorsu à l'immagine.

  3. Cliccate u pulsante "Start". Riceverete un avvertimentu chì tutti i dati da l'unità saranu cancellati. Allora reste solu aspettà a chjappu di u prucessu di registrazione.

Metudu 3: DAEMON Tools Ultra

Ci vole à avverà chì, in a manera descritta in seguito, pudete creà unità non solu cù l'immagine di installazione di Windows 8, ma ancu cù altre versioni di stu sistema operativu.

  1. Se ùn avete ancora installatu u prugramma DAEMON Tools Ultra, allora avete bisognu di stallallu nantu à u vostru computer.
  2. Scaricate DAEMON Tools Ultra

  3. Run u prugramma è cunnessu l'unità USB à u vostru computer. In a zona superiore di u prugramma, aprite u menu. "Strumenti" è andate à l'elemento "Crea un USB di avviatore".
  4. Vicinu à u puntu "Unità" Assicuratevi chì u prugramma hà visualizatu un drive flash nantu à chì scrive. Se a vostra unità hè cunnessa ma ùn hè micca visualizzata in u prugramma, cliccate nantu à u bottinu di l'aggiornamentu nantu à a destra, dopu ciò chì duverà apparisce.
  5. Riga sottu à destra da u puntu "Image" Cliccate nantu à l'ellisse per visualizà l'Esplora di Windows. Quì ci vole à sceglie a maghjina di a distribuzione di u sistema operativu in u formatu ISO.
  6. Assicuratevi chì avete verificatu. "Immagine di boot di Windows"è selezziunate a casella accanto à "Format", s'ellu ùn hè micca precedutu a furmazione di l'unità flash, è contiene informazioni.
  7. In u graficu "Tag" Se vulete, pudete inserì u nome di u drive, per esempio, "Windows 8".
  8. Ora chì tuttu hè prontu per cuminciare à formà u drive di flash cù l'immagine di stallazione di OS, hè necessariu cliccare "Start". Ci vole à avverà chì, dopu à ciò, u prugramma riceve una richiesta di diritti amministrativi. Senza ciò, u drive di boot ùn hè micca scrittu.
  9. U prucessu di furmazione di un drive flash cu l'imagine di u sistema, chì piglia pochi minuti, comincerà. Una volta chì a creazione di i media USB di bootable hè cumpletata, un missaghju si vede nantu à u schermu. "U prucessu di scrive una immagine à USB hè statu cumpletatu".

Vede ancu: Programmi per a creazione di unità di avvicinamento

In listessu modu sèmplice, in DAEMON Tools Ultra po pudete creà unità flash di avviatore non solu cù distribuzioni di Windows, ma ancu Linux.

Metudu 4: Microsoft Installer

Se ùn avete micca scaricatu u sistema operativu, allora pudete aduprà u strumentu di creazione di media di stallazione di Windows. Questu hè l'utilità ufficiali di Microsoft, chì vi permetterà di scaricà Windows, altrimenti creà immediatamente una unità flash USB di avviatu.

Scaricate Windows 8 da u situ ufficiale di Microsoft.

  1. Run u prugramma. In a prima finestra, vi sarà dumandatu di sceglie i parametri principali di u sistema (lingua, profondità di bit, uscita). Piazzà l'impostazioni desiderate è cliccate "Prossimu".

  2. Avà vi si offrirà à sceglie: creà una unità di installazione di Flash o carregà una immagine ISO in un discu. Marcate u primu articulu è cliccate "Prossimu".

  3. In a prossima finestra, vi sarà dumandatu di sceglie u supportu nantu à u quale l'utilità hà da scrive u sistema operativo.

Eccu tuttu! Aspettate finu chì u download sia finitu è ​​scrivite à Windows nantu à l'unità flash USB.

Ora sapete cume creà media di installazione cù Windows 8 cù diversi metudi è pudete installà stu sistema operativu à amici è cunnisciuti. Inoltre, tutti i metudi di sopra sò adatti per altre versioni di Windows. Bona fortuna in i vostri sforzi!