Cumu cunsegnà in modo sicuru un prugramma in Sandboxie

Ora u tempu di u CD è di DVD hè in via di spesi, sempre più fabbricanti di notebook rifiutavanu di stallà un drive in i so prudutti à favurizà di riduce u spessu di u dispositiu o di aghjunghje componenti più utili. Tuttavia, i mudelli cun unità di dischi sò sempre cumuni. Certi utenti anu prublemi di lettura di dischi in i so equipagiu. Oghje parlemu duie maniere di risolve u prublema, ognunu chì hè adeguatu in diverse situazioni.

Solemu u prublema cù lettura di dischi in un laptop

Un sbagliu si faci per unu di dui motivi: un malfunzionamentu in u sistema operativu o un dannu fisicu à u drive / media. Avemu brama di familiarizzà cù tutti i metudi di soluzioni è sceglite u più adattu. Dopu, pudete dighjà seguità e istruzioni fornite è correggere l'errore senza prublemu.

Metudu 1: Correggere l'errori di sistema

Più spessu, u prublema in questu si pò nasce à causa di un travagliu improprio o di fallimenti in u sistema operativu. Per esempiu, u discu pò esse spento in Task Manager o i driver per questu funziunavanu. Tali errori sò più faciule da risolve ch'è ricunnosce u disfunzioni fisichi di u drive o di i supporti di memoria. Allora, si consiglia di prima veda l'articuli nantu à i ligami sottu per scopre chì ci sò alcuni modi semplici per riparà i lettura di u discu in u sistema operativo.

Per di più: Riparazione di prublemi cù a mostra di l'unità CD / DVD-ROM in Windows 7, Windows 10

Metudu 2: Soluzione di Malfunzioni Fisichi

Ora discupraremu situazione quandu u discu ùn hè micca visibile nant'à u discu di u laptop in quant'à diversi vittime o avaria di equipaggiamenti. Prima, vi propemu di ispezionà i supporti per i graffi o chips; forse a culpa hè precisamente in questu. Eppuru, s'ellu hè pussibule, inserite un altru discu in u drive per verizà u so operazione. In più, ci sò una serie di altre cause di stu prublema. L'instrumentazione dettagliata per a risoluzione di prublemi fisici pò esse trovu in u nostru altru materiale à u ligame chì seguita.

Leggi più: I motivi di l'inoperabilità di u drive nantu à un laptop

Comu pudete vede, parechji fattori ponu pruvucà u prublemu cunsideratu di l'unità di l'ordinatore mobile. Questu hè impurtante per u cumerciu erratu di u sistema operativu o di l'hardware stessu. Avemu a primu avvicinà di determinà accuratamente a causa di l'errore, è poi andate à fà e manipolazioni date in i nostri articuli.

Vedi ancu: Installendu un discu duru invece di un CD / DVD-drive in un laptop