Connettu un computer à u router

Oghje, un router hè un dispositivo chì hè bisognu di primura in a casa di ogni utente di Internet. U router ti permette di cunnessu parechji computer, urdinatori, tabulette è smartphones in a rete mondana, per creà u vostru spaziu wireless. È a domanda maghjina chì si pò ghjunghje in un utilizatore novizio dopu cumprendu un router hè cumu pudete cunnesse un computer à sta dispositiva. Vedemu chì sò l'opzioni.

Cunnessu u computer à u router

Allora, pruvemu à fà una operazione micca assai difficile - cunnessa u vostru computer à u router. Hè assai capaci di un utilizatore novizio. A successione di l'azione è l'approcciu logicu ci aiutera à risolve u prublema.

Metudu 1: Cunnessione cablata

U modu più faciule per cunnesse un PC à un router è aduprà un corda di patch. Di listessa manera, pudete stende a cunnessione cablata da u router à u laptop. Ci vole à avvisà chì ogni manipolazione di i fili hè fatta solu quandu si disconnette da i dispositivi di rete.

  1. Installiamo u router in un locu conveniente; induve, in parte di l'ultimu casu, truveremu u portu WAN, chì di solitu hè spiccatu in blu. Ci attaccà in u cavu di a rete di u vostru fornitore di Internet, tenutu in a stanza. Quandu u connettore hè installatu in u socket, un sughju di clic distintivu deve esse ascultatu.
  2. Truvà u filo RJ-45. Per l'ignorante, pari à l'immagine.
  3. U cavu RJ-45, chì vene quasi sempre cù un router, hè inseritu in un prublettu LAN, in i mudelli di router moderni, sò di solitu quattru gialli. Sì ùn ci hè micca un cordedaghju o hè troppu cortu, allora ùn hè micca un prublema per uttene, u cundizione hè simbolicu.
  4. U router hè temporaneamente lassatu solu è procedi à l'unità di sistema informaticu. A u ritornu di u casu, truvemu a portu LAN, in cui inseremu a seconda fine di u cavu RJ-45. A grande maggioranza di e motherboards sò dotate di una scheda di rete integrata. Cù un impurtante desideriu, pudete integrà un dispositivu separatu in u slot PCI, ma per l'usu media a dispunia ùn hè micca necessaria.
  5. Ci ritornu à u router, cunnessu u cavu di tensione à u dispositivo è a rete AC.
  6. Accende u router cliccando nantu à u bottinu "On / Off" à a parte posteriore di u dispositiu. Accende u computer.
  7. Fighjemu a parte frontale di u router, induve i indicatori sò situati. Se l'icona di u computer hè attivata, allora ci hè un cuntattu.
  8. Ora, nantu à u schermu di u monitor in u angulu inferiu dirittu circà un icona di connessione internet. S'ellu hè espositu senza caratteri estraniari, allora a cunnessione hè stabilita è pudete gode di l'accessu à i vasti spazii di u World Wide Web.
  9. Se l'icona nant'à u vittellu hè scassata, t'hà cunsideratu u cavallu per funziunà rimpiazzile cù un altru cù u listessu o s'accende la scheda di rete spenta da qualcuno in u computer. Per esempiu, in Windows 8, per questo avete bisognu di RMB cliccate nantu à u bottinu "Start"in u menù chì si aprite vai a "Pannello di cuntrollu"dopu procedi à bloccà "Rete è Internet"dopu - in a sezione "Rete è Spartizione"induve cliccate nantu à a linea "Modificendu e impostazioni di l'adattatore". Fighjammà u statu di a carta di rete, s'ellu hè disattivatu, cliccate puru nant'à l'icona di a cunnessione è cliccate nantu à "Abilita".

Metudu 2: Cunnessione senza filu

Forse ùn vogliu micca sternu l'aspettu di a stanza cù tutti i tipi di fili, allora pudete aduprà un altru modu per cunnessu u computer à u router - via Wi-Fi. Certi mudelli di schede madri sò dotati di un modulu di comunicazione senza filu. In altri casi, avete bisognu cumprà è installà una carta speciale in u slot PCI di u computer o plug in un cosiddettu di u modem Wi-Fi in una qualsiasi porta USB di u PC. I portatili di difettu dispunenu un modulu di accessu Wi-Fi.

  1. Installiamo l'adattatore Wi-Fi esterno o internu in u computer, accende u PC, aspettate a stallazione di i driver di periferica.
  2. Avà avete bisognu di configurà a configurazione di a rete senza filu inserendu e l'impostazioni di u router. Aprite un browser Internet, in a barra di indirizzu chì scriviamo:192.168.0.1o192.168.1.1(Altri indirizzi sò pussibuli, vedi u manualu di u funziunamentu) è premenu Enter.
  3. In a finestra d'autenticazione chì vene, digià u nomu d'utenti attuale è a password per entrà in a configurazione di u router. Per difettu, sò u listinu:admin. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. A pagina iniziale di a configurazione di u router in a colonna di sinistra truvamu l'elemento "Wireless" è cliccate nantu à ellu.
  5. Dopu, in u menù drop-down aprite a tab "Impostazione senza filu" è metti un tick in u campu di parametru "Abilita Radio senza fili"Hè quessa, accende la distribuzione di u signal WI-Fi. Salvà e cambiamenti in l'impostazioni di u router.
  6. Ci ritornu à u computer. In u angulu inghjettu a destra di u Desktop, cliccate nantu à l'icona senza filu. A tabulazione apparutu guardamu a lista di reti dispunibuli per a cunnessione. Sceglite a vostra e cliccate nantu à u bottinu "Connect". Pudete immediatamente spuntà a casella "Cunnessu automaticamente".
  7. Se ponete una password per accede à a vostra rete, inserisci a chjave di sicurezza è cliccate "Prossimu".
  8. Fatti! A cunnessione senza filu di u computer è u router hè stabilitu.

Cum'è avemu stabilitu assai, pudete cunnesse un computer à u router cù un fili o via una rete wireless. Tuttavia, in u secondu casu, un equipagiu addizionale pò esse necessariu. Pudete sceltu qualsiasi opzione à u vostru discrezione.

See also: TP-Link router reload