Cumu fà e vostre piastrelle (icone) per a schermata iniziale di Windows 8 (8.1)

Quandu sì installate un prugramma per u desktop di Windows 8 o aduprà l'elemento di menù "Pin in a schermata iniziale" per un tale prugramma, a piastrella iniziale di a schermata automaticamente creata hè un pocu fora di u design generale di u sistema, cume si utilizza l'icona di l'applicazione standard, chì ùn hè micca in u design. .

In questu articulu - una breve visione generale di u prugramma, cù cui pudete aduprà una qualsiasi di e vostre proprie imagini per creà piastrelle in a schermata iniziale di Windows 8 (è Windows 8.1 - cunsultata, funziona), sostituendu l'iconi standard cù u qualsiasi cosa vulete. In più, e piattaforme ponu lagnà micca solu i prugrammi, ma ancu i siti aperti, i ghjochi nantu à Steam, i cartetti, i voci di u pannellu di cuntrollu è molto più.

Chì tippu di prugramma hè necessariu per cambià e piastrelle di Windows 8 è duve si scarica

Per una ragione, u situ ufficiale cumunale chjamatu di u prugramma OblyTile hè ora chiusu, ma tutte e versioni sò dispunibili è ponu esse scaricate gratuitamente in a pagina di u prugramma in XDA-Developers: //forum.xda-developers.com/showthread.php?t= 1899865

L'installazione ùn hè micca necessaria (o in passatu, passa inosservata) - basta lancia u prugramma è cumincià a creazione di a prima icona (piastrella) per a schermata iniziale di Windows 8 (si suppone chì avete gia a l'imagine grafica chì aduprà o pudete tracciarla) .

A creazione di a vostra propria piastrella di casa Windows 8 / 8.1

Facendu a vostra piastrella per a schermata iniziale ùn hè micca difficiule - tutti i campi sò intuitivi, malgradu u fattu chì u prugramma ùn hà una lingua rusa.

A creazione di u vostru proprie piastrelle di schermu iniziale di Windows 8

  • In u campu Tile Name, inserite u nome di a piastrella. Se ponite una spunta "Nutt'à u nome di a piastrella", allora u nome va esse aghjunto. Nota: L'entrata cirillica in stu campu ùn hè micca supportata.
  • In u campu Chemin del Programma, specificate u caminu di u prugramma, cartulare o situ. Se hè necessariu, pudete piazzare i parametri di l'iniziu di u prugramma.
  • In u campu The Image - specifichi u caminu à a immagine chì sarà aduprata per a piastrella.
  • L'elementu restante hè adupratu per sceglie u culore di a piastrella è u testu nantu à questu, è pò lanciare u prugramma da parte di l'administratore è di altri parametri.
  • Se fate un clic nantu à a lente di ingrandu in u fondu di a finestra di prugramma, pudete vede a finestra di anteprima di piastrelle.
  • Cliccate nantu à Create Tile.

Questu completa u prucessu di creazione di a prima piastrella, è pudete vede u piazzamentu nantu à u schermu iniziale di Windows.

Crea piastrella

Creazione di piastrelle per un accessu rapidu à l'utili di sistema di Windows 8

Sì avete bisognu di creà una piastrella per spegneru o riavvicinà u computer, un accessu rapidu à u pannellu di cuntrollu o un editor di registro, è eseguendu attività cum'è questu, allora pudete fà quellu manualmente se cunnosci i cumandi necessarii (bisognu inserirli in u campu di Strada di u Programma) o, più semplicemente, è più veloce - aduprà a lista rapida in OblyTile Manager. Cumu fà ciò si pò vede in a figura in basso.

Una volta chì una azzione o una utilità di Windows hè selezionata, pudete persunalizà i culori, l'immagini è altre impostazioni di l'icona.

In più, pudete ancu creà i vostri proprie piastrelle per lanciare l'applicazioni Windows 8 Metro, in sostituzione di quelle standard. Di novu, fighjate l'imagina sottu.

In generale, eccu tuttu. Credu chì à qualcunu si pò vene in pratica. A un certu tempu, aghju piaciutu veramente à trasfigurà l'interfacce standard à a mo strada. Cù u tempu passatu. Otteneru vechji