A squadra brasiliana MIBR hè stata nominata da i bookmakers u principale contendente per vittoria di u campionatu World Electronic Sports Games 2018.
U concorrenziu da $ 890,000 in premiu di soldi accumula l'11 di marzu questu annu in Chongqing è durerà finu u 17 di ghjornu. Secunnu BC 1xstavka, i rappresentanti di a squadra sudamericana MIBR sò più disposti à trionfà in u campionatu. Nantu à a so vittoria, i bookmakeri dighjà un coefficientu di 2,75. A squadra include stelle quali FalleN, coldzera, fer, TACO è felps.
Dopu i Brasiliani cun un fattore di 4,00 sò i Finlandesi da eSports ENCE. Tre squadre scandinave Ninjas in Pijamas chiudenu i primi tri. A so probabilità di successu hè stimata à 6,00. A squadra russa Team Team Russia, u solu in u campionatu, hà ricevutu un odds ratio di 13.00 è hè in u 8u postu, secondu a 1xstavka di u bookmaker.
In tuttu, 31 squadre participanu à u turnu. L'altezza più grande di 1000.00 hè stata ricevuta da e piccule squadre Alpha Red, Gaming Furious, Revolution, TNC, FrostFire è Big Time Regal.