Cume aghjunghje u "Chjassulista" à Instagram


Instagram hè un serviziu populu chì hà da andà da u serviziu di a rete sociali, diventendu una piattaforma di trading pienu tempu induve milioni di utenti ponu truvà prudutti è servizii di interessu. Sì sì un imprendente è chì avete creatu un account solu per promuovere i vostri prodotti è servizii, allora ghjustu aghjuntu aghjunghje u pulsante "Cuntinu".

U pulsante "Contattu" hè un pulsante particulare nantu à u vostru profilo Instagram, chì permette à un altru utente di telefonà immediatamente à u vostru numaru o truvà un indirizzu se a vostra pagina è i servizii sò interessati. Questu strumentu hè adupratu largamente da e cumpagnie, imprisarii individuali, è celebrità per l'iniziu di successu di a cooperazione.

Cume aghjunghje u pulsante "Cuntinu" à Instagram?

Perchè un pulsante speciale per a cumunicazione rapida sia apparutu in a vostra pagina, vi fate bisognu di trasformà u vostru profilo normale di Instagram in un account di impresa.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di avè un profilatu registratu di Facebook, è micca cum'è un usu regule, ma una impresa. S'è vo ùn avete micca un prufessu perfettu, andate in a pagina iniziale di Facebook à stu ligame. Subitu sottu à u furmatu di registrazione, cliccate nantu à u bottinu. "Crea una pagina di celebrità, una band o una cumpagnia".
  2. In a prossima finestra avete bisognu di sceglie u tipu di a vostra attività.
  3. Dopu avè sceglie l'elemento necessariu, avete bisognu à compie i campi chì dipende da l'attività scelta. Complete u prucedimentu di registrazione, assicuratevi di aghjunghje una descrizione di a vostra organisazione, tipu di attività è dettagli di contatti.
  4. Ora pudete piantà Instagram, cioè, andate per convertì a pagina in un account di impresa. Per fà quessa, aprite l'applicazione, è andate dopu à a scheda à a destra, chì aprirà u vostru profilo.
  5. In u angulu in dirittu superiore, cliccate nantu à l'icona di ingranaggi per aprire i parametri.
  6. Trova un blocu "Impostazioni" è tappà nant'à l'elemento "Conti cunnessi".
  7. In a lista chì vene, seleziona "Facebook".
  8. Una finestra d'autorizzazione apparirà nant'à u schermu induve avete bisognu inserisci u vostru indirizzu e-mail è password da a vostra pagina speciale di Facebook.
  9. Ritornu à a finestra di configurazione principale è in u blocu "Account" selezzione articulu "Passà à u profilu di l'azienda".
  10. Ancu una volta, accede à Facebook, è seguitu l'infurmazioni di u sistema per completà a transizione à un account business.
  11. Se tuttu hè fattu correttamente, un messaggiu di benvenuta apparirà nantu à u schermu nantu à u passu à un novu mudellu di u vostru contu, è in a pagina principale, à fiancu à u bottinu Sottoscrì, u bottinu aspettu apparirà "Cuntattate", cliccendu nantu à u quale vi darà l'infurmazioni nantu à a situazione, cum'è i numeri di telefonu è l'indirizzi di e-mail per a cumunicazione, chì anteriormente specificati da voi in u vostru profilu di Facebook.

Avendu una pagina popolari in Instagram, attirerete regolarmente tutti i nuovi clienti, è u pulsante "Cuntattore" farà solu più faciule per loro di contattà si.