A sicurezza è a prutezzione di i dati sò una di e principali direzzioni di sviluppu di e tecnulugia di l'infurmazioni moderne. L'urgenza di stu prublema ùn diminuisce, ma cresce solu. A prutezzione di i dati hè impurtamentu impurtante per i schedari tabulati, chì sovranmente conservanu informazioni cummerciali impurtanti. Amparemu cum'è prutezzione di i file Excel cù una password.
Impostazione di a password
I sviluppatori di u prugramma eranu ben avè a cunniscenza di l'importanza di fà una password specifichi per i schedari Excel, cusì sò implementati parechje varianti di sta prucunzione simultaneamente. In listessu tempu, hè pussibule di definisce a chjave per l'apertura di un libru è per cambià a so.
Metudu 1: Setate una password quando salvate un file
Un modu hè di definisce una password direttamente quandu si salva un quadru di Excel.
- Vai à la tabulazione "File" Programmi Excel
- Cliccate nantu à l'elemento "Salvà cum'è".
- In a finestra aperta di salvà u libru cliccate nantu à u pulsante. "Servizio"situatu in u fondu. In u menu chì vene, selezziunate l'elemento "Opzioni generali ...".
- Un'altra piccola finestra si apre. Sì in esse pudete specificà una password per u schedariu. In u campu "Password per aprire" Inserite a parola chiave chì avete bisognu di specificà quandu apri u libru. In u campu "Password per cambià" inserite a chjave chì duverà esse inserita se avete bisognu di edità stu schedariu.
Se vulete chì u vostru file ùn sia micca mudificatu da persone non autorizzate, ma vulete lassà l'accessu à a visione libera, allora in questo casu, inserisci solu a prima password. Sì duie chiavi sò specificate, allora quandu aprite u schedariu, vi sarà inviatu à entrà entrambe. Se l'utente quessa ghjustu u primu di elli, allora solu lettura sarà dispunibuli, senza a pussibilità di edità i dati. Invece, pò edità qualcosa, ma salvà queste modifiche ùn funzionanu micca. Pudete salvà solu cum'è una copia senza cambià u documentu originale.
In più, pudete immediatamente spuntà a casella "Avverate l'accessu di sola lettura".
In listessu tempu, ancu per un utilizatore chì cunniscisce entrambe le password, u schedariu predefinitu si aprirà senza una barra d'utili. Ma, se vulete, pò sempre aprire stu pannellu premendu u pulsante corrispondente.
Dopu chì tutte e impostazioni di a finestra di configurazione generale vanu finita, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- A finestra s'hè aperta quì avete bisognu di rializà a chjave. Questu hè fattu per assicurà chì l'utente per sbichjatu in u primu input ùn faci micca un typo. Pressu u pulsante "OK". In casu di mancanza di discordanza di e parole chiave, u prugramma vi sarà prumuatu di rializà a password.
- Dopu à questu, torna torna ind'è a finestra di salvataggio. Quì pudete, se vulete, cambia u so nome è determina u cartulare induve sarà situatu. Quandu tuttu ciò hè fattu, cliccate nantu à u pulsante. "Salvà".
Allora avemu prutettatu u schedariu Excel. Ora, per aprite è edite, avete bisognu di entrà i password corrispondenti.
Metudu 2: Piazzà una password in a sezione "Dettagli"
U secondu mezu impone l'impostazione di una password in a sezione Excel. "Dettagli".
- Come l'ultima volta, andate in tab "File".
- In a sezione "Dettagli" cliccate nantu à u bottinu "Prutezzione di u file". Una lista di opzioni possibili per a prutezzione cù una chjave di lima si apre. Cumu si pudete vede, quì pudete proteghiri cù una password micca solu u schedariu cum'è u mo universu, ma ancu un fogliu separatu, è ancu installà a prutezzione per e modifiche à a struttura di u libru.
- Sì s'impieganu a selezzione da l'elemento "Criptà cun password", allora una finestra si aprà in cui bisogna inserisce una parola chiave. Questa password risponde à a chjave per l'apertura di un libru chì avemu usatu in u metudu precedente quandu salvate un file. Dopu avè inseritu i dati, cliccate nantu à u bottinu "OK". Ora nimu pò aprì u schedariu senza sapè a chjave.
- Quandu sceglite "Pruteggi u fogliu attuale" A finestra si aprirà cù un gran numaru di impostazioni. Ci hè ancu una finestra per entrà una password. Questu strumentu ti permette di prutezzi una foglja particulare da edità. In listessu tempu, à differenza di a prutezzione contr'à i cambiamenti per mezu di a preservazione, stu metudu ùn prevede micca a possibilità di creà una copia modificata di u zuccaru. Tutte e azzioni su di esse sò bloccate, ancu in generale, u libru pò esse salvatu.
L'utente pò fà definisce a regolazione di u livellu di sicurezza controllendu e casce corrispondenti. Per impostazione predefinita, di tutte l'azzioni per un utilizatore chì ùn hà micca una password, solu selezzione di cellule hè dispunibule nant'à un schede. Ma, l'autore di u documentu pò consentire a formattazione, l'inserzione è a cancellazione di righe è colonne, ordinà, applicà un autofilter, cambia oggetti, script è etc. Pudete rimuovere a prutezzione da quasi ogni azzione. Dopu avè stabilitu e impostazioni, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Quandu cliccate nantu à un articulu "Pruteggi a struttura di u libru" Pudete purtà a struttura di sicurezza di u documentu. E configurazione prevene per blocchi cambiamenti in a struttura, sia cù una password è senza. In u primu casu, questu hè a cosiddetta "prutezzione contra un stupidu", cioè di azzioni impurtate. In u secondu casu, questu hè già una prutezzione contra un cambiamentu indirizzatu di l'altri utilizatori.
Metudu 3: Piazzà una password è rimuirila in a "Revisione" tab
A capacità di definisce una password esiste ancu in la tabulazione "Revisione".
- Vai à la linguetta di sopra.
- Cercemu un blocco di strumentu "Cambia" nant'à u tape. Cliccate nantu à u bottinu "Prutege i Foglietti"o "Prutege u libru". Quessi buttuli sò pienu bè cù l'articuli. "Pruteggi u fogliu attuale" è "Pruteggi a struttura di u libru" in a sezione "Dettagli", chì avemu dighjà dettu sopra. L'azione successiva hè ancu cumpletamente simile.
- Per rimuovere una password, hè necessariu cliccà nantu à u pulsante. "Rimuova a prutezzione da u strettu" annantu à u nastro è inserisci a parola chiave curretta.
Cumu si pudete vede, Microsoft Excel offre parechje maniere per pruteghje un schedariu cù una password, sia da hacking intenzionale che da azzioni involuntarie. Pudete proteggere password per l'apertura di un libru è per l'editing è a modificazione di i so elementi elementi strutturali. In listessu tempu, l'autore pò determinà per ellu di chì mutazioni vuole pruteghje u documentu.