Cume scopre u hash (checksum) di un file in Windows PowerShell

U hash o checksum è un breve valore unicu calcolatu da u cuntenutu di u file è di solitu utratitu per cuntrullà l'integrità è a cunsistenza (i partiti) di i file durante u download, soprattuttu quandu si tratta di file grandi (immagini di sistema è simili) chì ponu esse scaricati cù l'errori Ci sò sospite chì u schedariu hè statu rimpiazzatu per malware.

I siti di download cuntene spessu una checksum calculata aduprendu MD5, SHA256 è altri algoritmi, permettendu di verificare u schedariu scaricatu cù u lugghiu caricatu da u sviluppatore. U prugrammi di terze parti pò esse adupratu per calculà i checksum di i file, ma ci hè un modu per fà ciò usando l'utili standard di Windows 10, 8 è Windows 7 (richiede PowerShell 4.0 o versu) - usendu PowerShell o a linea di comando, chì si vederà in l'istruzione.

Ottenere a checksum di u schedariu usando Windows

Prima ci vole à avviare Windows PowerShell: U modu più faciule hè di aduprà a ricerca in a barra di applicazioni di Windows 10 o u menu Start di Windows 7 per questo.

U cumannatu per calculà u hash per un file in PowerShell - Get-filehash, è di aduprà per calcurà a checksum, hè basta à arricuirla cun i parametri seguenti (in l'esempiu, un hash hè calculatu per a immagine ISO di Windows 10 da a cartella VM in u drive C):

Get-FileHash C: VM Win10_1607_Russian_x64.iso | Format-List

Quandu si utilizza u comando in questa forma, l'hash hè calcutu per mezu di l'algitimu SHA256, ma altre opzioni sò supportate, chì ponu esse piazzate cù u parametru -Algorithm, per esempiu per calcular è u checksum MD5.

Get-FileHash C: VM Win10_1607_Russian_x64.iso -Algorithm MD5 | Format-List

I valori chì seguitanu sò supportati per l'algoritmi di calculu di checksum in Windows PowerShell

  • SHA256 (default)
  • MD5
  • SHA1
  • SHA384
  • SHA512
  • MACTripleDES
  • RIPEMD160

Una descrizione dettagliata di a sintassi per u comando Get-FileHash hè disponibile ancu nantu à u situ ufficiale //technet.microsoft.com/en-us/library/dn520872(v=wps.650).aspx

Ottenere un hash file in a riga di cume cù CertUtil

In Windows, ci hè una utilità CertUtil integrata per travaglià cù i certificati, chì, tra l'altro, ponu calcà a checksum di i file cun algoritmi:

  • MD2, MD4, MD5
  • SHA1, SHA256, SHA384, SHA512

Per aduprà a utilità, ghjustu fà da a linea di cume Windows 10, 8 o Windows 7 è inserite u comando in u furmatu seguente:

algoritmu certutil -hashfile path_to_file

Un esempiu di ottenimentu un hash MD5 per un file hè mostra in a screenshot sottu.

Extra: in casu chì avete bisognu di prugrammi di terze parti per calcà i tracce di file in Windows, pudete ponu attente à SlavaSoft HashCalc.

Se vulete calculà a checksum in Windows XP o in Windows 7 senza PowerShell 4 (è a capacità di stallà), pudete aduprà l'utile di linea di cume di Microsoft File Checksum Integrity Verifier disponibile per scaricatu nant'à u situ web ufficiale //www.microsoft.com/en -us / download / details.aspx? id = 11533 (formatu di u manda di aduprà l'utilità: fciv.exe file_path - U risultatu sarà MD5. Pudete ancu calcà u hash SHA1: fciv.exe -sha1 path_to_file)